21-11-2020, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2020, 21:53 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
Uuemate autode tuledega on üldse mõni asi veidraks tehtud.
Näiteks enda kaks aastat vana tööauto.
Töötava mootoriga saab kas pimeda taguotsa ja ees päevasõidutuled või siis täispaketi. Ääretulesid ei saa.
Kui seisma jätta ja siis tulede lülitiga manipuleerida saab ääretuled. Aga niiske ilmaga seisva mootoriga ju pikalt autos ei istu. Uduseks kisub... Ja pimeda tagaotsaga veel ohtlikum.
Tulede ülaserva kõrgus peaks olema ikka aastakümneid sama. Ehk siis meeter ja kakskümmend sentimeetrit maapinnast. Käisin mõõtsin õues seisvat Fiati ja Opelit. Allpool on ikka päris mitu sentimeetrit sellest.
Ja selles olen täiesti kindel et mu vanal 2004 aasta toodetud Ducatol mahtusid need napilt selle meeter ja kahekümne sisse. Ehk siis nagu ei oleks aastatega kõrgemale kolinud.
P.S Kas ei ole tegu lihtsalt sellega et kõrgemate autode(igasugu maasturilaadsed ja kaubiku sugulased) osakaal liikluses on kordades kasvanud ja torkavad nö silma?
Näiteks enda kaks aastat vana tööauto.
Töötava mootoriga saab kas pimeda taguotsa ja ees päevasõidutuled või siis täispaketi. Ääretulesid ei saa.
Kui seisma jätta ja siis tulede lülitiga manipuleerida saab ääretuled. Aga niiske ilmaga seisva mootoriga ju pikalt autos ei istu. Uduseks kisub... Ja pimeda tagaotsaga veel ohtlikum.
Tulede ülaserva kõrgus peaks olema ikka aastakümneid sama. Ehk siis meeter ja kakskümmend sentimeetrit maapinnast. Käisin mõõtsin õues seisvat Fiati ja Opelit. Allpool on ikka päris mitu sentimeetrit sellest.
Ja selles olen täiesti kindel et mu vanal 2004 aasta toodetud Ducatol mahtusid need napilt selle meeter ja kahekümne sisse. Ehk siis nagu ei oleks aastatega kõrgemale kolinud.
P.S Kas ei ole tegu lihtsalt sellega et kõrgemate autode(igasugu maasturilaadsed ja kaubiku sugulased) osakaal liikluses on kordades kasvanud ja torkavad nö silma?