Mõistusevastased manöövrid liikluses

See Viljandi maantee redel on täielik kosmos. Mingi maanteeameti kõrge tegelase vihavaendlane sõidab vist seda teed igapäevaselt. 
Terve mõistus ei võimalda ju sellist asja tooota.
Vasta

(26-11-2020, 23:51 PM)41Degree Kirjutas:  
(26-11-2020, 12:19 PM)klemm Kirjutas:  Õige tähelepanek, nii on.
Endiselt ootame viidet LS pügalale, mitte "keegi kusagil rääkis, päriselt ka". Olen enda arvates LS piisavalt palju edasi ja tagasi lugenud ning kui seda just viimase paari nädala jooksul muudetud pole, siis seda nõuet seal ei ole.
Kui sa nüüd uuesti hoolega loed siis keegi ei rääkinud, ega kuulnud.  See küsimus on liiklus eksamis. Uued liiklustestid tulid välja see aasta juulis. Tasuta neid lahendada ei saa, maksa raha ära ja vaata järgi.
Vasta

Kas liiklustestis on kirjas midagi, mida seaduses pole?
Vasta

(Eile, 14:05 PM)tõnn Kirjutas:  Kas liiklustestis on kirjas midagi, mida seaduses pole?

Siin võib olla konksuga küsimusega kus iva on kaduma läinud ja üritatakse seda seaduseks väänata.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(Eile, 14:28 PM)Daff Kirjutas:  
(Eile, 14:05 PM)tõnn Kirjutas:  Kas liiklustestis on kirjas midagi, mida seaduses pole?

Siin võib olla konksuga küsimusega kus iva on kaduma läinud ja üritatakse seda seaduseks väänata.
No kui mind ei usu vaadake eelpool olevaid postitusi  Rolleyes
Vasta

(27-11-2020, 00:13 AM)olli Kirjutas:  Alles mõned postitused tagasi (#4,455) kodanik Indreksirk selle siin samas teemas välja tõi juba.
Minu paha, jäi millegi pärast kahe silma vahele... Aitäh viite eest!
Vasta

(22-11-2020, 21:33 PM)MeelisV Kirjutas:  Ei ole kindel 
Igaljuhul on põlev pirn selles tule sektoris kus parki võiks näidata. Võimalik et on päeva tuli.
Siiski jääb küsimus kuidas täita nõuet tee äärde seisma jäädes park tulesid kasutada?

Tehnilistes nõuetes on, et ääretulesid peab saama lülitada. MNT ja autotootjate arvates on piisav kui see saamine vaid seisva mootoriga. 2017 VW töötava mootoriga ääretulede asendis lisab päevatuledele vaid ääre- ja numbrituled. Töötava mootoriga saab ääretule asendis (ees päevatuled) kõik ääretuledeks ohutuledega. Ainuke seletus võib olla see, et ääretuledega sõitmine on ohtlikum kui päevatuledega seismine. Ivecol pole minuteada üldse lülitil ääretulede kohta- ääretuled süttivad vaid tulede asendis seisva mootoriga. JOK nõue on täidetud saab lülitada.
Vasta

(11 tundi tagasi)Viin Kirjutas:  Ainuke seletus võib olla see, et ääretuledega sõitmine on ohtlikum kui päevatuledega seismine. Ivecol pole minuteada üldse lülitil ääretulede kohta- ääretuled süttivad vaid tulede asendis seisva mootoriga. JOK nõue on täidetud saab lülitada.
 See versioon on ka veel et kui autotootjailt nõutakse automaatikat mis foori taga seistes mootori välja lülitab. Siis on natuke naljakas minna nende juurde jaurama miks  töötava mootoriga ei saa parkidega seista Smile

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne