Mõistusevastased manöövrid liikluses

(21-01-2021, 22:16 PM)MeelisV Kirjutas:  Kuidas küll veoki seades gps sind terviserajale juhib?

https://sport.postimees.ee/7161230/harku...tunus-gpsi

Ma siiralt kahtlen, et siin oli tegu veoka seades GPS-iga. Pakun, et tavaline hiina Koyo nagu kõigil leedikutel akna peal. Ja nagu leedukatel kombeks siis ei panna mitte kiiremat marsruuti vaid lühim marsruut ja vot nüüd on juba pead ka vaja. Ei piisa pimesi kriipsu järgimisest. Ennemgi neid nähtud ukerdamas ja põhjus just see, et lühem tee näitas nii.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(21-01-2021, 23:13 PM)Daff Kirjutas:  
(21-01-2021, 22:16 PM)MeelisV Kirjutas:  Kuidas küll veoki seades gps sind terviserajale juhib?

https://sport.postimees.ee/7161230/harku...tunus-gpsi

Ma siiralt kahtlen, et siin oli tegu veoka seades GPS-iga. Pakun, et tavaline hiina Koyo nagu kõigil leedikutel akna peal. Ja nagu leedukatel kombeks siis ei panna mitte kiiremat marsruuti vaid lühim marsruut ja vot nüüd on juba pead ka vaja. Ei piisa pimesi kriipsu järgimisest. Ennemgi neid nähtud ukerdamas ja põhjus just see, et lühem tee näitas nii.

Kui tal üldse GPS kui selline oli. Sügisel kohtusin tööasjus ringi sõites roopas põlluvaheteel ukerdavat leedu numbriga veokat, mille juht kangesti suhelda tahtis. Kasutas telefonis Google mapsi. See sunnik aga juhatas suure masina "otseteele". Otsetee oli siis ca 5km suures osas "üherealist" põllu/metsavaheteed, 7,5km sõites oleks saanud mööda laia asfaltteed sõita. Teada saanud et tee kõva ja kitsaid ristmikke pole sõitis rõõmsalt algses suunas edasi.
Vasta

Mingi hull kihutas eile Pärnus 628DMB-ga nii et 70 alas isegi 90-ga sõitjatest (mida enamasti harrastatakse Ehitajate teel) mööda nagu s*ttuvatest kassidest, mingi 110-120 pidi ikka rauas olema. Suunatuled olid ka varustuse paketist puudu. Big Grin
Vasta

(21-01-2021, 23:50 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(21-01-2021, 23:13 PM)Daff Kirjutas:  
(21-01-2021, 22:16 PM)MeelisV Kirjutas:  Kuidas küll veoki seades gps sind terviserajale juhib?
...

Ma siiralt kahtlen, et siin oli tegu veoka seades GPS-iga. Pakun, et tavaline hiina Koyo nagu kõigil leedikutel akna peal. Ja nagu leedukatel kombeks siis ei panna mitte kiiremat marsruuti vaid lühim marsruut ja vot nüüd on juba pead ka vaja. Ei piisa pimesi kriipsu järgimisest. Ennemgi neid nähtud ukerdamas ja põhjus just see, et lühem tee näitas nii.

Kui tal üldse GPS kui selline oli. Sügisel kohtusin tööasjus ringi sõites roopas põlluvaheteel ukerdavat leedu numbriga veokat, mille juht kangesti suhelda tahtis. Kasutas telefonis Google mapsi. See sunnik aga juhatas suure masina "otseteele". Otsetee oli siis ca 5km suures osas "üherealist" põllu/metsavaheteed, 7,5km sõites oleks saanud mööda laia asfaltteed sõita. Teada saanud et tee kõva ja kitsaid ristmikke pole sõitis rõõmsalt algses suunas edasi.
eks ole isegi lolluseid tehtud juhtub kõigil, mõnel lihtsalt tihedamalt.
Norras, Oslost Stavangerisse minnes arvutas kuugel (2009?) bussile kena vaatega tee, üle mägede ja läbi orgude, kohati 1300+m kõrgusel. Lähemalt uurides jäi kripeldus sisse ja läksime ranniku äärt mööda. Kolleeg lõuna poolt kripeldust ei tundnud ja paugutas otse minema. Õhtul tuli üks kõne murelikult reisikorraldajalt, kelle grupp lennujaamas ootas ja õhtul hilja teine kõne kolleegilt kes otsapidi peateele tagasi sai, suuna Oslo poole võttis (napp 300+km), et sealt siis uuesti tulema hakata (~500km?) ja hommikul hotellist grupp võtta. Kuugel ei teadnud, et vaid mingi nirune jupp, oli vist mõnikümmend km marsruudist on matkajatele ja sedagi vaid suvel. Kolleeg, aga ei soovinud edasi läände sõita, et sealt lihtsamalt kohale jõuda, sest seal ju praam $$$...


Vasta

Huvitav, kas koormaks olid tõesti suusad, nagu pildiallkiri väidab?
Siis ju väga võssa ei pannudki.
Loopind sealsamas laiali need latid ja delivery tehtud Big Grin
Vasta

Ei imesta. Tulin Tallinnast võõrast teed pidi läbi Maardu kaubikuga ja gps juhatas järjest ahenevale asfaltteele- lõpuks jalgrattarada, kõrval soo.
Vasta

Mäletan enda tilgakujuliseks vajunud nägu mis peeglist vastu vaatas kui kunagi soomes veoka ja käruga üsna kitsa tee lõpus vaid mootorsaani jäljed edasi läksid...  Toungue Big Grin Big Grin Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Google mapi järgi on mul elutoa aknast 5 meetrit avalik tee Big Grin
Kinnistu piir on vähemalt 50 meetri kaugusel. Pole imestada millegi üle.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kui kergelt ja puhtalt läbi piirete. 
Isegi tuled jäid ette ja põlema. 

https://www.elu24.ee/7162206/tartu-maant...stassuunas
Vasta

Üllatavalt valutult hüppas üle aia. Sad

Muus osas suurepärane õppevideo kõrge raskuskeskmega maasturi, libeda tee ja kobakäpluse koosmõjust. Õnnelik õnnetus, et kedagi vastu ei tulnud. Säärases olukorras polegi midagi teha, kui oled valel sekundil vales kohas...
Vasta

2+1 idiootne teelahendus. Maastur üle 1 rajalisel ja ongi üks suund kinni, ei pääse keegi läbi. Teehoolfus ega tuletõrje või kiirabi.
Vasta

tundub,et teepiirded on mõeldud lambakarjale,mitte autodele. milleks neid üldse sinna topiti!
Vasta

Kas ma sain õigesti aru, et video lõpus sama maastur ikkagi möödub veokist?
Vasta

(23-01-2021, 11:15 AM)MeelisV Kirjutas:  Kas ma sain õigesti aru, et video lõpus sama maastur ikkagi möödub veokist?

Ei ole sama.
Vasta

See gps on tore vidin
Kunagi kui meeltesegaduses stokholmi kandis mönda aega segupirniga söitsin, siis oli autos neid 2, üks nö isiklik ja teine firmapoolne. Ja lisaks veel paberkataloog.
Läksin siis oma 5.5kanti löga tarnima, ja mölemad kepsud juhatasid mind ilusti teele, mis sisaldas üht erikuradikahtlast puust silda(scania tegelik mass oli sel hetkel kuhugi 30t alla) ja tee löppes järveäärses parklas, enne mida oli siuke 15m langus. Tegelik objekt oli teisel pool järve, igati söidetavate teedega elamurajoonis.
Sealt parklast uuesti üles mäkke saamine önnestus vist viiendal korral, segu pirnist löbusalt välja purskamas. Polnud hoovötuks ruumi lihtsalt.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(23-01-2021, 11:06 AM)sturmbannführer Kirjutas:  tundub,et teepiirded on mõeldud lambakarjale,mitte autodele. milleks neid üldse sinna topiti!

Sõiduautod ja suured krusad tõukab kenasti tagasi.

Kõnealune kerge maasturlaadne toode oli lihtsalt õigel ajal õiges kohas ja tabas ilmselt rattaga täpselt posti taha. Täpselt nii, nagu rattaga midagi sobivalt püstist tabav sõiduauto suudab end selili keerata.

Vasta

Huvitav fenomen maanteel:
Nii kui lumi maha tuleb, hakkavad 99% liiklejatest sõitma üle serva- ja keskjoonte.
Jooned on ilusasti nähtaval, aga tundub, et kedagi ei koti.
Vasta

(11-02-2021, 13:30 PM)vootele Kirjutas:  Huvitav fenomen maanteel:
Nii kui lumi maha tuleb, hakkavad 99% liiklejatest sõitma üle serva- ja keskjoonte.
Jooned on ilusasti nähtaval, aga tundub, et kedagi ei koti.

Ei ole täheldanud. Tavaliselt hoitakse rattaid seal kus on puhtam- suurema saju korral üsna kitsalt piiritletud ala.
Vasta

Talve kuudeks tuleks keelata mopeedautode liiklus , sõidavad teised nüüd päris keset teed .
Vasta

(11-02-2021, 16:42 PM)Mart32 Kirjutas:  
(11-02-2021, 13:30 PM)vootele Kirjutas:  Huvitav fenomen maanteel:
Nii kui lumi maha tuleb, hakkavad 99% liiklejatest sõitma üle serva- ja keskjoonte.
Jooned on ilusasti nähtaval, aga tundub, et kedagi ei koti.

Ei ole täheldanud. Tavaliselt hoitakse rattaid seal kus on puhtam- suurema saju korral üsna kitsalt piiritletud ala.
Nii ongi. Üks juhtoinas lõikab kurvi üle keskjoone ja ülejäänd lambakari tammub järgi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne