22-01-2021, 11:50 AM
(21-01-2021, 23:50 PM)CORRADOg60 Kirjutas:eks ole isegi lolluseid tehtud juhtub kõigil, mõnel lihtsalt tihedamalt.(21-01-2021, 23:13 PM)Daff Kirjutas:(21-01-2021, 22:16 PM)MeelisV Kirjutas: Kuidas küll veoki seades gps sind terviserajale juhib?
...
Ma siiralt kahtlen, et siin oli tegu veoka seades GPS-iga. Pakun, et tavaline hiina Koyo nagu kõigil leedikutel akna peal. Ja nagu leedukatel kombeks siis ei panna mitte kiiremat marsruuti vaid lühim marsruut ja vot nüüd on juba pead ka vaja. Ei piisa pimesi kriipsu järgimisest. Ennemgi neid nähtud ukerdamas ja põhjus just see, et lühem tee näitas nii.
Kui tal üldse GPS kui selline oli. Sügisel kohtusin tööasjus ringi sõites roopas põlluvaheteel ukerdavat leedu numbriga veokat, mille juht kangesti suhelda tahtis. Kasutas telefonis Google mapsi. See sunnik aga juhatas suure masina "otseteele". Otsetee oli siis ca 5km suures osas "üherealist" põllu/metsavaheteed, 7,5km sõites oleks saanud mööda laia asfaltteed sõita. Teada saanud et tee kõva ja kitsaid ristmikke pole sõitis rõõmsalt algses suunas edasi.
Norras, Oslost Stavangerisse minnes arvutas kuugel (2009?) bussile kena vaatega tee, üle mägede ja läbi orgude, kohati 1300+m kõrgusel. Lähemalt uurides jäi kripeldus sisse ja läksime ranniku äärt mööda. Kolleeg lõuna poolt kripeldust ei tundnud ja paugutas otse minema. Õhtul tuli üks kõne murelikult reisikorraldajalt, kelle grupp lennujaamas ootas ja õhtul hilja teine kõne kolleegilt kes otsapidi peateele tagasi sai, suuna Oslo poole võttis (napp 300+km), et sealt siis uuesti tulema hakata (~500km?) ja hommikul hotellist grupp võtta. Kuugel ei teadnud, et vaid mingi nirune jupp, oli vist mõnikümmend km marsruudist on matkajatele ja sedagi vaid suvel. Kolleeg, aga ei soovinud edasi läände sõita, et sealt lihtsamalt kohale jõuda, sest seal ju praam $$$...