Mõistusevastased manöövrid liikluses

Kas see just mõistuse vastane on, aga täna hommikul jõudsin järele just Viljandi maanteele tehtud aia alguses ühele kaubikule mis liikus 60-65 km/h, ja nii me venisime kogu selle k....i aia vahel lõpuni. Ei tea,kas oli ka suverehvidega?, mul pole just kõige uuemad talverehvid, sai sõita küll, proovisin ka vahepeal, kas on libe, polnud hullu midagi, tavaline tahe talvine tee ilma (veel) selle soolaplägata. Kui aed lõppes andsin talda, ratast ringi ei saanud (tagavedu).
Vasta

Kusjuures aedadest rääkisin eile ka ühe oma sõbraga ning miskipärast on aedadel mingi imelik efekt. Rootsis, kus on väga palju 2+1 teid, on mingi fenomen, et sõltumata ilmast ja teeolust, kukub paljudel 1-realisele osale jõudes kiirus märgatavalt, noh, isegi veokale jääb jalgu, samas kui 2 rida tuleb, läheb jälle eest ära. Ja nii selle lõigu lõpuni välja. Ma ise ei ole muule järeldusele jõudnud kui see, et aia vaheline tee jääb paljudele lihtsalt kitsaks. Õigemini tundub, et jääb kitsaks.
Vasta

napsitanud juhile pidi kõik väga kitsas tunduma.äkki on sellised nn. pidurid ebakaines olekus rooli taga
Vasta

Kuradi palju purjus juhte siis tee peal, peaks mainima Big Grin Vähemalt Rootsis on see suht massiline nähtus.
Vasta

Eestis sama nähtus. Pärnust lihula poole neljarealisel lastakse ilusti 90-95. Niikui kaherealiseks läheb, kukub kiirus kuskile 80- 85 juurde, peale Audru viadukti saadaks hoog uuesti üles isegi. Soomes ja Rootsis on ka jah sama jama. Kui neljarealisel mööda tahad minna tüübist, kes enne uimerdas, siis pead juba päris palju kiirust ületama
Vasta

Eks need on samad inimesed kes kitsal ilma telgjooneta teel, nt vanal Võru-Tartu teel, vastutulevat autot nähes kiiruse alla lasevad ja pea kraavi sõidavad, samas kui vastutulevaga külgvahet maa ja ilm.
Vasta

(10-03-2021, 19:22 PM)honkomees Kirjutas:  Eks need on samad inimesed kes kitsal ilma telgjooneta teel..........

Telgjoon ja ridadevahelised jooned pn paljudele väga tähtsad orjentiirid. Kui jooni pole ei suudeta mitte üks gramm ei enda ega teiste gabariite adekvaatselt hinnata. 
Ja seda mitte ainult meil.  Saksas näiteks on kohe lisatahvel (Keine markierung) mis hoiatab selle eest et jooned puuduvad. Ja seal joonteta alal on ikka üks vägev tohuvapohu kogu aeg.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kui juba joontest juttu tuli, siis miks enamus juhte arvab, et joon on nagu piirdeaed :-)
Tihti nähtud olukord Järvevanal: II reas avarii ja liiklus seisab, aga see idikas seal I reas hoiab oma sõidujoont nagu oleks trammi roolis, selle asemel, et ennast sujuvalt teeperve poole võtta (selleks on ruumi rohkem kui vaja) ja lubada II rea sõiduk korraks I ritta. Aga ei, heal juhul lubab enda taha malekorras reastuda  Big Grin
Vasta

selle asja nimi on puudulik koolitus.
kombinatsioonis iseseisva mõtlemisvõime puudusega tekibki igasugu "olukordi".
Vasta

Bussijuhil kovid kahtlus, tuleb tema asemele teine juht aga bussil alkolukk. Kuidas käituda? Pesta alkoholiga? Puhuda niisama?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(11-03-2021, 14:35 PM)aavu Kirjutas:  Bussijuhil kovid kahtlus, tuleb tema asemele teine juht aga bussil alkolukk. Kuidas käituda? Pesta alkoholiga? Puhuda niisama?
eelmine kevad tuttaval bussijuhil oli nii, et peale bussi desinfitseerimist ei saanud sõitma hakata, alkolukk ja buss alkoaure täis ...
Vasta

(11-03-2021, 14:45 PM)honkomees Kirjutas:  
(11-03-2021, 14:35 PM)aavu Kirjutas:  Bussijuhil kovid kahtlus, tuleb tema asemele teine juht aga bussil alkolukk. Kuidas käituda? Pesta alkoholiga? Puhuda niisama?
eelmine kevad tuttaval bussijuhil oli nii, et peale bussi desinfitseerimist ei saanud sõitma hakata, alkolukk ja buss alkoaure täis ...
Sõjaoludes selline asi ikka täitsa masendav. Kuhu kõik see maailma lollus välja jõuab. Big Grin
Vasta

(10-03-2021, 19:22 PM)honkomees Kirjutas:  Eks need on samad inimesed kes kitsal ilma telgjooneta teel, nt vanal Võru-Tartu teel, vastutulevat autot nähes kiiruse alla lasevad ja pea kraavi sõidavad, samas kui vastutulevaga külgvahet maa ja ilm.


oi kui palju on tegelikult neid kes ei mahu teele ära.
kiirus langeb kui keegi tuleb vastu, kui keegi jõuab sabasse, kui tuleb kurv, kui tuleb kaamera, kui tuleb teepiire, kui tee ei muutu aga tee ääres hakkas mets või puude allee
jne. jne.
seda kõike ei taju niisama aga jube hästi tajub seda siis kui kasutad püsikiirust ja auto seda ka stabiilselt hoiab.
tihti ka kiiruse muutusega toimub kaldumine kord teeserva kord telgjoonele jms.

muidugi enamus selliseid juhtumeid on väljaspool põhimaanteid ja vähemaktiivsemas liikluspiirkonnas aga mitte kõik.
Vasta

kaldumine vasakule paremale tähendab näppimist mängimist telefoniga.mõtlesin,et peaks hankima kusagilt suundantenni-segaja,mis tõmbab kogu levi eessõitjalt maha. Smile
Vasta

Minu mõte ja tähelepanek oli see, et kui tuleb kesktee piire siis tõmmatakse teeserva kui tuleb auto vastu tõmmatakse teeserva kui need mööduvad ollakse jälle keskjoone kõrval. Kui muidu sõidetakse pea joone peal siis kui tuleb ohutussaar siis jälle vaat, et kahe rattaga üle teeserva poole autoga kraavis.
Samuti kui keskjoon teepealt kaob sõidetakse keset teed kui joon tuleb siis jälle omas rajas jms.
Telefoni näppimine ei näe regulaarse õõtsumisena ja see on kaootiline tuikumine mis on omaette probleem.
Vasta

(11-03-2021, 20:57 PM)MeelisV Kirjutas:  Minu mõte ja tähelepanek oli see, et kui tuleb kesktee piire siis tõmmatakse teeserva kui tuleb auto vastu tõmmatakse teeserva kui need mööduvad ollakse jälle keskjoone kõrval. Kui muidu sõidetakse pea joone peal siis kui tuleb ohutussaar siis jälle vaat, et kahe rattaga üle teeserva poole autoga kraavis.
Samuti kui keskjoon teepealt kaob sõidetakse keset teed kui joon tuleb siis jälle omas rajas jms.
Telefoni näppimine ei näe regulaarse õõtsumisena ja see on kaootiline tuikumine mis on omaette probleem.
Just mu tähelepanek
Vasta

Elu peremehed Big Grin
https://m.youtube.com/watch?v=VBCeKiuXoPY&feature=share
Vasta

Ma kuulasin seda ja mõtlesin, et krt kuidas ikka mõnel see jutt jookseb... ja trahvi ka ei saanud Big Grin Nagu Ivo Schenkenberg, ma ütlen- mina olengi Liivimaa parim... ee... autojuht Big Grin

Siit moraal- mundrikandjad tuleb pika mölaga lihtsalt ära väsitada!
Kuigi mõnes mõttes olen temaga nõus, just selle moraali lugemise suhtes, samuti ka selles osas, et ma ei tahaks ka sõita nende sabas, kes 60-70ga uimerdavad. Samas ei leia ka mina seda, et selline kiiruseületamine väga ohtlik on, kuigi hetkel tundus tegevus pimedas ja lumesajuga olema ning sellega on vähe teised lood siiski.

Aastaid tagasi peeti mind 150ga kinni ja lasti ka puhtalt minema, aga see oli kohalik politseinik ja ausalt öeldes ma ei mäleta, mida ma seal kokku jahusin, just ses mõttes, et kes haiglas oli või kes sünnitama hakkas vms.

Mitte et ma sellega uhkeldan, kuid eks nooremana oleme paljud igasugu lollusi teinud.
Metsloomi, sh kitsed, olen ka saanud juba kahe käe sõrmede jagu, lisaks mõned korrad, kui peaaegu põdrale otsa põrutada. Sellest olen küll pääsenud, kuid adreka tõmbab isegi see "peaaegu" üles.
Vasta

Loen siin seda teepeale äramahtumise juttu ja mõtlen, et sellised vennad tuleks Iirimaale praktikale saata. Kui siia sattud siis algul tõusevad juuksed püsti sellest mis toimub ja kuidas kitsastes oludes liigeldakse. 
Okei mehed sõidavad aga pereema annab ka nii minna  et mina sinna kõrvale ei istuks.
Kui tuua näide millised siin teed on siis küsiks, et kes on käinud Otepää Sihva rollerirajal. 
Vot kui seda teed nüüd veits veel õgvendada ja kumbagi otsa panna kiirustpiirav märk 100 siis on tulemus käes peaaegu. 
Hommikul sai siin kulutatud 60 kildi läbimiseks 1,5 tundi. Vot sellised on teed.
Ja möödaminejaist ja vastutulejaist ma aru ei saa kuidas nad mööda saavad ja ära mahuvad aga saavad ja mahuvad.
Sellistele teedele eestlane paneks 40 märgi ja sakslane paneks need teed üleüldse kinni.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mopeedautode teemas olnud videost sattusin järgmise video peale- pole küll Eestist, kuid see ei välista võimalust, et siingi sellist asja keegi teeks. Ning talv on ka siin riigis.
See pole enam mõistusevastane ka, see on juba järgmine tase, mille korraldajale tahaks ikka väga tõsise füüsilise noomituse teha, mis aga pole selle debiilsuse korraldamise tõttu väga võimalik, kuna see oli tõusul! Mina igatahes ei suuda sellist asja ka kõrvalt rahulikult vaadata. Veokajuhi kommentaar oli, et oleks ta kiiremini sõitnud, oleks selle tropi võinud vastassuunavööndisse lükata. Aga see tont pääses täiesti puhtalt minema!
https://www.vgtv.no/video/213412/haukeli...-situasjon
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne