Mõistusevastased manöövrid liikluses

(08-04-2021, 21:48 PM)MeelisV Kirjutas:  Ja puna valged märgid on kuidas pandud?
Nendest peab auto mööduma vasakult. Seega paremale ei saagi auto sattuda nagu eelmainitud ajutise märgi tugevam mõjuvõim jne. 
Samas avarii olukorras võib süü jääda 50/50.
Miks 50/50? Teoorias tähendab sealses ajutises liikluskorralduses juhatusmärk 686b teeäärt. Kui keegi on nende märkide vahelt läbi pugenud ja oma sõiduraja leiutanud siis on see küll tolle venna isiklik traagika kui avarii peaks juhtuma.
Vasta

(08-04-2021, 21:01 PM)Laurts Kirjutas:  
(08-04-2021, 12:37 PM)v6sa Kirjutas:  Kas kinnipandud parempoolseima rea alguses infotahvlit ja telliskivi ei ole? Et lubatud vaid ehitustranspordile vms.

Parempöördeks on lubatud vaid vasakult kolmas rada (paremalt siis esimene lahtiolev või "teine", kui suletud rida ka hulka lugeda).

Vastus ilmselt sõltub asjaoludestSmile



...
millisest "suunad sõiduradadel" märgist peaks Mazda ristmikule väljasõites lähtuma?

Ajutine liikluskorraldusvahend on alati ülimuslik (või kuidas see sõna oligi). Ehk liikluskorraldus peaks olema tehtud nii, et normaalne inimene ei tohiks parempoolseimale rajale üldse sattudagi. Kui nüüd keegi tarkpea on mingi märgi tuuri pannud või lihtsalt pohhuistist krusamees maha sõitnud, siis on nalja (ja juristidel leiba) nabani.
Vasta

Kui ristudes ühesuunalise teega vaatad vaid õigesse suunda ja sõidad ette vales suunas sõitvale s.t. Ühesuunalisel vastas suunas sõitjale jääb 50/50 sest ei veendunud manöövri ohutuses.
Sellest ka analoogja arvamus. 
Sa võid ju arvata et sealt rajast ei tohi auto tulla aga pead olema ka veendunud.
Vasta

Ajutine vs alaline liikluskorraldusvahend - ma toon meelevaldse näite - sõidate mööda kollase põhjaga 70 märgist, nii, kiirus on piiratud 70ni, selge, järgmine märk millest möödute on valge põhjaga 90, kumb märk kehtib 90 märgi taga?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(08-04-2021, 22:10 PM)Laurts Kirjutas:  Ajutine vs alaline liikluskorraldusvahend - ma toon meelevaldse näite - sõidate mööda kollase põhjaga 70 märgist, nii, kiirus on piiratud 70ni, selge, järgmine märk millest möödute on valge põhjaga 90, kumb märk kehtib 90 märgi taga?
 

Ajutise märgi lõpetab kollane piirangu lõpu märk.  Mis sinna  vahele jääb pole tähtis.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(08-04-2021, 22:09 PM)MeelisV Kirjutas:  Kui ristudes ühesuunalise teega vaatad vaid õigesse suunda ja sõidad ette vales suunas sõitvale s.t. Ühesuunalisel vastas suunas sõitjale jääb 50/50 sest ei veendunud manöövri ohutuses.
Sellest ka analoogja arvamus. 
Sa võid ju arvata et sealt rajast ei tohi auto tulla aga pead olema ka veendunud.
Siin on üks aga... seal ei ole praeguse liikluskorralduse järgi mingit  teed ja sõidurada.
Vasta

Selle pärast ma ütlesin ka et "võib olla 50/50"
Sest selle määravad juristid. Tulemus võib olla üllatav.
Vasta

2+1 maantee võlud.

https://tartu.postimees.ee/7220520/betoo...1587988602
Vasta

Huvitav jälg paremal esiklaasis.... Rolleyes

Tuksiläinud enesetapp?

Lihtne nutiseadmes istumine sirgel nii välja viima ei peaks. Või noh, sõltub muidugi nähtu põrutavusest...

Torge idioodiaediku kohta on omal kohal.
Vasta

(09-04-2021, 08:59 AM)v6sa Kirjutas:  Huvitav jälg paremal esiklaasis....

See on turvapadjast ilmselt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(09-04-2021, 09:21 AM)Marko Kirjutas:  
(09-04-2021, 08:59 AM)v6sa Kirjutas:  Huvitav jälg paremal esiklaasis....

See on turvapadjast ilmselt.

Siis on huvitav, et parem turvapadi avanes, aga paremal istunud inimest ei mainita. Kuigi mats oli nii tugev, et juht viidi haiglasse.

Tegelikult võib säärase jälje jätta ka suvaline salongis ringi lendav raskem asi üle katuse käinud autos. Näiteks turvavööta juhtWink Või läpakaranits tagaistmel.
Vasta

esiklaasis on on kindlasti sellesama telefoni jälg,mis õnnetuse põhjustas
Vasta

(09-04-2021, 08:23 AM)MeelisV Kirjutas:  2+1 maantee võlud.

https://tartu.postimees.ee/7220520/betoo...1587988602
Kuidas 2+1 tee seotud on tee äärde paigaldatud piirdesse sõitmisega?
Vasta

(09-04-2021, 22:14 PM)Viin Kirjutas:  Kuidas 2+1 tee seotud on tee äärde paigaldatud piirdesse sõitmisega?

Et möödasõiduala üherealist teed lahutab vastasuunavööndist metallpiire, ei pääsenud Škoda taga seisnud autod ka avariipaigast mööda põikama.

Niimoodi ongi seotud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Täna hommikul oli siis järjekordne 2+1 teede võlude demonstreerimine.
https://www.postimees.ee/7221667/tallinn...oveohaagis

Õnnetus juhtus 6:43, liiklus seisab Waze info kohaselt praegugi veel.
Vasta

(10-04-2021, 13:39 PM)zazik Kirjutas:  Täna hommikul oli siis järjekordne 2+1 teede võlude demonstreerimine.
https://www.postimees.ee/7221667/tallinn...oveohaagis

Õnnetus juhtus 6:43, liiklus seisab Waze info kohaselt praegugi veel.

Waze valetab. Liiklus igates Kernus kaheksast alates käib mõlemas suunas. Enne seda ei tea - ei olnud väljas.

Õnnelik õnnetus - 700 m tagasi saab ökodukti kaudu vanale teele. Ei ole kilomeetrite kaupa ummikut. Ju lükati liiklus vanale teele. Lauba hommikul on vaikne ka.
Vasta

Vist haagise rataste juurest tuli alguse saanud..? Pidurid peale jäänud või midagi.
Vasta

(08-04-2021, 22:13 PM)Daff Kirjutas:  
(08-04-2021, 22:10 PM)Laurts Kirjutas:  Ajutine vs alaline liikluskorraldusvahend - ma toon meelevaldse näite - sõidate mööda kollase põhjaga 70 märgist, nii, kiirus on piiratud 70ni, selge, järgmine märk millest möödute on valge põhjaga 90, kumb märk kehtib 90 märgi taga?
Ajutise märgi lõpetab kollane piirangu lõpu märk.  Mis sinna  vahele jääb pole tähtis.
Siin tahab paar asja selgitamist:
1) Laurtsi ega kellegi teise poolt möödasõidetava märgi tausta värvus ei määra veel märgi alalisust või ajutisust, vaid selle määrab LS §14 lg 3: ajutine märk paikneb teisaldataval alusel ning värvi kohta ei sõnagi. Jah, see võib olla kollane vastavalt Liiklusmärkide tähenduse §8 lg 4-le, aga võib olla ka valge.
2) See oli vist ennevanasti niipidi, et tõepoolest ajutise märgi pidi lõpetama ajutine lõpu märk, ent praegusest seda küll kusagilt välja ei loe. Liiklusmärkide tähenduse määruses on kirjas kõik juhud, mis lõpetavad kiiruse piirangu märgi kehtivuse, ning üheks neist on uus kiiruse piirangu märk sõltumata sellest alalisusest või ajutisusest, tausta värvist ega muudest omadustest - §9 lg 3 p 4.
Vasta

(11-04-2021, 23:09 PM)41Degree Kirjutas:  
(08-04-2021, 22:13 PM)Daff Kirjutas:  
(08-04-2021, 22:10 PM)Laurts Kirjutas:  Ajutine vs alaline liikluskorraldusvahend - ma toon meelevaldse näite - sõidate mööda kollase põhjaga 70 märgist, nii, kiirus on piiratud 70ni, selge, järgmine märk millest möödute on valge põhjaga 90, kumb märk kehtib 90 märgi taga?
Ajutise märgi lõpetab kollane piirangu lõpu märk.  Mis sinna  vahele jääb pole tähtis.
Siin tahab paar asja selgitamist:
1) Laurtsi ega kellegi teise poolt möödasõidetava märgi tausta värvus ei määra veel märgi alalisust või ajutisust, vaid selle määrab LS §14 lg 3: ajutine märk paikneb teisaldataval alusel ning värvi kohta ei sõnagi. Jah, see võib olla kollane vastavalt Liiklusmärkide tähenduse §8 lg 4-le, aga võib olla ka valge.
2) See oli vist ennevanasti niipidi, et tõepoolest ajutise märgi pidi lõpetama ajutine lõpu märk, ent praegusest seda küll kusagilt välja ei loe. Liiklusmärkide tähenduse määruses on kirjas kõik juhud, mis lõpetavad kiiruse piirangu märgi kehtivuse, ning üheks neist on uus kiiruse piirangu märk sõltumata sellest alalisusest või ajutisusest, tausta värvist ega muudest omadustest - §9 lg 3 p 4.
Alates 01.07.2011 on liiklusreeglid ja liiklusmärgid erinevates õigusaktides. Kuna ajutise ja alalise liiklusmärgi tähendus on universaalne, siis jäeti see liikluseadusesse. See on kahtlemata segadust tekitav. Ajutine märk on kas teisaldatava aluse või kollase taustaga - sellisel viisil eristatakse neid alalistest liiklusmärkidest. Teoorias on tõesti nii, et kui keegi unustab Tallinna linna piiril ajutise 30 märgi tee äärde, siis piirangut muutva või tühistava ajutise märgi puudumisel kehtib see kuni Tartuni. 

Liiklusseaduse § 14 sätestab järgmised üldpõhimõtted: 

(3) Ajutise (teisaldatava alusega) ja alalise liiklusmärgi nõude vastuolu korral tuleb juhinduda ajutise liiklusmärgi nõudest.
(4) Ajutise (kollast värvi) ja alalise teekattemärgise nõuete vastuolu korral tuleb juhinduda ajutise teekattemärgise nõudest.
(5) Liiklusmärgi ja teemärgise nõuete vastuolu korral peab juhinduma liiklusmärgi nõudest.
Vasta

Tartuni ikka ei kehti,kui ma nt. Paidest hakkan Tartu poole trügima Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne