Mõistusevastased manöövrid liikluses

Minu arvates on meil märkide paigutamisega mitu korda üle võlli mindud.
Hea näide on Laagri-Harku tee, kus piirkiirus muutub iga 200m järel.
Mis mõtet on panna 70 märk üles, kui paarisaja meetri pärast on ringristmik?

Sama teema on igasugu informeerivate märkidega. Näiteks SOS ala, kõigepealt tuleb märk, et kusagil kaugel on SOS ala, siis tuleb märk, et kohe tuleb SOS ala ja kolmandaks tuleb märk SOS ala. Või siis näiteks, et ees on ristmik. Igaüks näeb ka oma silmaga, et seal on ristmik, aga ikka peab panema vähemalt 2 märki eelnevalt, et sõbrake, tähelepanu, nüüd tuleb ristmik.
WTF.
Kui palju see kõik meile maksma läheb?
Vasta

oot, mis asi on SOS ala?
Vasta

Hädapeatumisalad 2+1 aedikutes. Ametlikumalt: SOS tasku: https://www.mnt.ee/et/ametist/teeleht/su...erajalised.
Vasta

SOS ala märgi vastu ei ole sul siis küll midagi kui sa seda vajad, hea teada et on tulemas, muidu jääks võibolla suure liiklusega tee ääres seisma(ei tohi niikuinii). Kui ikka rehv katki, siis sõidad selle 200m vms katkise rehviga sinna sos taskusse, mitte ei jää tee äärde passima.
 Klassikaline ütlus, et kui kõik need märgid kas või ühe inimelu päästavad, siis on nad seda väärt.
Vasta

Ja tegelikult on märke ikkagi vähe.
Nt. pole ristmikul peatee märke. Euroopas on see olemas ja palju mugavam on võõras linnas sõita.
Vasta

(17-04-2021, 11:01 AM)mossepower Kirjutas:  
(16-04-2021, 22:11 PM)edvard Kirjutas:  Tervist .
...mis kuradi haigus see on et õppeauto sabas sõita ei kannata , ego ei mahu ära ?
Siin samas teemas aastaid tagasi tõin välja isikliku kogemuse kui ühtlases autodevoos Tartus Riia tänaval vahetult enne ristimiku vilkuva rohelise peale õppesõitja piduri põrandasse litsus nii, et iga taganttulija vaadaku ise, et kuidas ja kas pidama saab. 
probleem ei ole ju õppesõidukis, vaid tagumistes autodes, kes pikivahet ei hoia.

Pähkliajude hirm
Vasta

(23-04-2021, 14:21 PM)ounou Kirjutas:  
(17-04-2021, 11:01 AM)mossepower Kirjutas:  
(16-04-2021, 22:11 PM)edvard Kirjutas:  Tervist .
...mis kuradi haigus see on et õppeauto sabas sõita ei kannata , ego ei mahu ära ?
Siin samas teemas aastaid tagasi tõin välja isikliku kogemuse kui ühtlases autodevoos Tartus Riia tänaval vahetult enne ristimiku vilkuva rohelise peale õppesõitja piduri põrandasse litsus nii, et iga taganttulija vaadaku ise, et kuidas ja kas pidama saab. 
probleem ei ole ju õppesõidukis, vaid tagumistes autodes, kes pikivahet ei hoia.
Kui tihedas linnaliikluses sellist hädapidurduse valmis pikivahet hakata hoidma, siis nõelutakse see vahe üsna kiirelt teiste liiklejate poolt täis ja oht jääb alles. Usaldus ja eeldus, et kaasliiklejad on mõistlikud inimesed ning ei tee ettearvamatuid ja loogikavastaseid manöövreid on siiski sujuva liiklusvoo alus. Näiteks mõni aasta tagasi tõin välja, et mina oma väikelinna tüüpi "aega on küll" mentaliteediga ootan ära kuni ringteel olija reaalselt oma suunatulejärgse manöövri sooritab. Ksf. tõi seepeale välja, et sellise teiste juhtide usaldamatu suhtumisega nt. Tallinnas jääksid osad sõidud tegemata või ringtee ees igavesti toppama kuna ringteel olija suunda peab ikka usaldama kuna muidu ei jõua vahele süstida (Viide).

Seega tõenäoliselt kuskil unisel väikeasula ja küla tasemel liikluses osaledes saab ka edukalt vastavalt oma soovile 50-100 m pikivahet hoida jms. enda turvanõudeid järgida. (Suur)linnades, kus on kiire ja tihe väljakujunenud liiklusvoog, tõenäoliselt selline lähenemine ei ole võimalik.
Vasta

(23-04-2021, 15:22 PM)mossepower Kirjutas:  
(23-04-2021, 14:21 PM)ounou Kirjutas:  
(17-04-2021, 11:01 AM)mossepower Kirjutas:  
(16-04-2021, 22:11 PM)edvard Kirjutas:  Tervist .
...mis kuradi haigus see on et õppeauto sabas sõita ei kannata , ego ei mahu ära ?
Siin samas teemas aastaid tagasi tõin välja isikliku kogemuse kui ühtlases autodevoos Tartus Riia tänaval vahetult enne ristimiku vilkuva rohelise peale õppesõitja piduri põrandasse litsus nii, et iga taganttulija vaadaku ise, et kuidas ja kas pidama saab. 
probleem ei ole ju õppesõidukis, vaid tagumistes autodes, kes pikivahet ei hoia.
Kui tihedas linnaliikluses sellist hädapidurduse valmis pikivahet hakata hoidma, siis nõelutakse see vahe üsna kiirelt teiste liiklejate poolt täis ja oht jääb alles. Usaldus ja eeldus, et kaasliiklejad on mõistlikud inimesed ning ei tee ettearvamatuid ja loogikavastaseid manöövreid on siiski sujuva liiklusvoo alus. Näiteks mõni aasta tagasi tõin välja, et mina oma väikelinna tüüpi "aega on küll" mentaliteediga ootan ära kuni ringteel olija reaalselt oma suunatulejärgse manöövri sooritab. Ksf. tõi seepeale välja, et sellise teiste juhtide usaldamatu suhtumisega nt. Tallinnas jääksid osad sõidud tegemata või ringtee ees igavesti toppama kuna ringteel olija suunda peab ikka usaldama kuna muidu ei jõua vahele süstida (Viide).

Seega tõenäoliselt kuskil unisel väikeasula ja küla tasemel liikluses osaledes saab ka edukalt vastavalt oma soovile 50-100 m pikivahet hoida jms. enda turvanõudeid järgida. (Suur)linnades, kus on kiire ja tihe väljakujunenud liiklusvoog, tõenäoliselt selline lähenemine ei ole võimalik.
õppekad ju õpetatakse liiklust pidurdama kuna jälgivad spidot mitte gps,ise ka ei kannata neid pidureid...
üldiselt sõidan linnas auto pikkuse pikivahega või isegi pikem ja pole nagu probleemi pidama saamisega,bussil pidurid kännu taga,rav seevastu kehvemad...kuna bussil püsikas siis ravi kasutan nii vähe kui võimalik kuna ilma püsikata ei taha...
eile just sõitsin linna mööda paldiski mnt ja üks tibukollane masin mutt roolis,no see mutt küll sõita ei oska...seisis truilt kiirendusraja lõpus ja ootas kuni autodevool lõppes ja siis sõitis välja...minu ees ja taga oli piisav ruum reastumiseks peateele,aga kui load ostnud siis passigu...
Vasta

(23-04-2021, 11:55 AM)v6sa Kirjutas:  Hädapeatumisalad 2+1 aedikutes. Ametlikumalt: SOS tasku: https://www.mnt.ee/et/ametist/teeleht/su...erajalised.
a märk mihuke? Olen küll nendel 2+1 sõitnud aga pole tähele pannud ...
Vasta

Liikluses polegi midagi väga mõistusevastast, mis aga lapsevanemate peades toimus?
Delfi lugu


Vasta

https://sport.err.ee/1608190423/video-og...sonnetusse 
Kas paremasse peeglisse ei vaadatagi?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

No "vihterpalu" , et kui õppeauto õpilasega roolis sõidab spido näidu järgi , siis on pidur ?
Mees , mine ravile !
Vasta

(25-04-2021, 11:27 AM)aavu Kirjutas:  https://sport.err.ee/1608190423/video-og...sonnetusse 
Kas paremasse peeglisse ei vaadatagi?
Kõige kiirem mees maailmas! Milleks?
Vasta

(25-04-2021, 11:27 AM)aavu Kirjutas:  https://sport.err.ee/1608190423/video-og...sonnetusse 
Kas paremasse peeglisse ei vaadatagi?

Peegel peegliks ja õnnetus õnnetuseks, aga see mis pärast toimus oli eriti mõistusevastane.
https://www.youtube.com/watch?v=pFOE4PeLIfg

Ja lõpptulemusena pääses vist puhtalt sellest.
Vasta

Ei ole veel pääsenud... Varasematel kordadel on mõni mees ka mõneks ajaks riiulile pandud säärastel puhkudel. Jõuga ärasõitmine on sigadus, kuigi seda on teinud ka teised.

Iseküsimus, miks pidi üldse teda seal kinni hoidma? See polnud ju mingi tundmatu Joachim roostes Corollas, vaid üks tuntumaid kähkusõidunägusid maailmas üsna unikaalse ja silmatorkava võidusõiduautoga. 

Kas keegi suudab näha videolt suunatuld?

EDIT: ebaõige arvamine kustutatud.
Vasta

(25-04-2021, 20:55 PM)v6sa Kirjutas:  Mind häirib aga hoopis muu: see bemmimees tuli tagant väga palju kiiremini, kui linnas lubatud ja põikas mööda paremalt, märgistuse järgi bussirajalt. Ehk kohast ja viisil, kus teda kuidagi olla ei tohiks meie reeglite järgi. Ma natuke kahtlen, et Horvaatias on lubatud paremalt möödapõikamine bussitasku kaudu ja kiirusepiirangud ilmselt kehtivad ka bemmidele.

Selle masina juht ei olnud bussirajal algselt ju. Ma oleks samas situatsioonis ka pidurdusmaa suurendamiseks või möödapõikeks sinna bussitaskusse keeranud, kui keegi lambist ette keerab.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Ei tundu seal mingit bussirada olevat vaid on bussipeatus. Toyota dressides onu tampis kohapeal sullis selle bemmi kinni ja Ogier kutsus õhtul bemmi mehe burksi sööma. 

Video natuke teise nurga alt.
https://www.youtube.com/watch?v=cygNKsgHTZI
Vasta

Teiselt videolt on veel selgemalt näha, et Ogier suunda ei näidanudSad Näis, kuhu ametlik menetlus seekord viib.

Tagant vaadates ei paista ka bemmi kiirus nii meeletu olema... Aga kokkupuute hetkeks oli vahet juba üksjagu.
Vasta

(25-04-2021, 21:22 PM)v6sa Kirjutas:  Näis, kuhu ametlik menetlus seekord viib.
Odavalt ei pääsenud, aga arvestades mehe sissetulekut, siis piisk meres.
https://sport.postimees.ee/7233309/ogier...luskeeluga
Vasta

Samas bemmivend tahtis siis Neuville olla,ega ta ka vist vajutas lusika matti kinni,äkki saab toyotast paremalt mööda.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne