23-04-2021, 15:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2021, 15:28 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(23-04-2021, 14:21 PM)ounou Kirjutas:Kui tihedas linnaliikluses sellist hädapidurduse valmis pikivahet hakata hoidma, siis nõelutakse see vahe üsna kiirelt teiste liiklejate poolt täis ja oht jääb alles. Usaldus ja eeldus, et kaasliiklejad on mõistlikud inimesed ning ei tee ettearvamatuid ja loogikavastaseid manöövreid on siiski sujuva liiklusvoo alus. Näiteks mõni aasta tagasi tõin välja, et mina oma väikelinna tüüpi "aega on küll" mentaliteediga ootan ära kuni ringteel olija reaalselt oma suunatulejärgse manöövri sooritab. Ksf. tõi seepeale välja, et sellise teiste juhtide usaldamatu suhtumisega nt. Tallinnas jääksid osad sõidud tegemata või ringtee ees igavesti toppama kuna ringteel olija suunda peab ikka usaldama kuna muidu ei jõua vahele süstida (Viide).(17-04-2021, 11:01 AM)mossepower Kirjutas:probleem ei ole ju õppesõidukis, vaid tagumistes autodes, kes pikivahet ei hoia.(16-04-2021, 22:11 PM)edvard Kirjutas: Tervist .Siin samas teemas aastaid tagasi tõin välja isikliku kogemuse kui ühtlases autodevoos Tartus Riia tänaval vahetult enne ristimiku vilkuva rohelise peale õppesõitja piduri põrandasse litsus nii, et iga taganttulija vaadaku ise, et kuidas ja kas pidama saab.
...mis kuradi haigus see on et õppeauto sabas sõita ei kannata , ego ei mahu ära ?
Seega tõenäoliselt kuskil unisel väikeasula ja küla tasemel liikluses osaledes saab ka edukalt vastavalt oma soovile 50-100 m pikivahet hoida jms. enda turvanõudeid järgida. (Suur)linnades, kus on kiire ja tihe väljakujunenud liiklusvoog, tõenäoliselt selline lähenemine ei ole võimalik.