18-06-2021, 08:30 AM
Rääkides Järvevanast siis sõites igapäevaselt mööda Järvevana mööda Peterburi teed ja selle pikendust.
Siis kui varem nt. aastat 2...3..4 vms. tagasi oli palju neid kes sõitsid 2. reas lõpuni seal aeglustasid ja kus siis pididi vahele trügima tihenevasse 1. ritta.
Tulemuseks oli toppav liiklus. 1. rea seisakud, signaalid ja näpud jms. Ei mingit sujuvust.
Nüüd ehk aasta paar on olukord hoopis selline kus enamus rahvast koondub esimesse ritta juba varem siis kui liiklus on veel voolav sujuv ja piisavate vahedega jne.
Enamus koondumisi tehakse kas vahetult peale tunnelit või tunnelis aga tehakse ka enne tunnelit.
Vahe kahe korralduse vahel on ka pimedale märgatav sest mingit nõkutamist enam ei ole.
Ühinetakse ühele rajale, koondutakse tihedamaks riviks ja läbitakse pudelikale sujuvalt.
võta nüüd kinni kas tõmbelukk peaks olema siis viimasel hetkel kus rivi on tihe ja kiirus juba maas või on parem varasem ühinemine ja siis sujuv koondumine.
Siis kui varem nt. aastat 2...3..4 vms. tagasi oli palju neid kes sõitsid 2. reas lõpuni seal aeglustasid ja kus siis pididi vahele trügima tihenevasse 1. ritta.
Tulemuseks oli toppav liiklus. 1. rea seisakud, signaalid ja näpud jms. Ei mingit sujuvust.
Nüüd ehk aasta paar on olukord hoopis selline kus enamus rahvast koondub esimesse ritta juba varem siis kui liiklus on veel voolav sujuv ja piisavate vahedega jne.
Enamus koondumisi tehakse kas vahetult peale tunnelit või tunnelis aga tehakse ka enne tunnelit.
Vahe kahe korralduse vahel on ka pimedale märgatav sest mingit nõkutamist enam ei ole.
Ühinetakse ühele rajale, koondutakse tihedamaks riviks ja läbitakse pudelikale sujuvalt.
võta nüüd kinni kas tõmbelukk peaks olema siis viimasel hetkel kus rivi on tihe ja kiirus juba maas või on parem varasem ühinemine ja siis sujuv koondumine.