Mõistusevastased manöövrid liikluses

Mulle keeras ükspäev Mäo viaduktil ette üks Schenkeri poolhaakega DAF sadakond meetrit enne seda, kui ma sellele ristmikule jõudsin, mul oli täiskoormaga hoog sees ja ma pidin reaalselt hoo täiesti maha pidurdama- vot selliseid veokajuhte ma väga ei seedi- sa kurat näed, et ma tulen koormaga, kus on ka kerge tõus ja sa keerad ette! Kusjuures enne ettekeeramist jäi ta ka ristmikul seisma- mis seal peas küll toimus?
Mis puutub ettekeeramisse, siis vähemalt mina ei keera kunagi peateele, kui ma kindel ei ole, et ma päris jalgu ei jää. Eks selle 90 km/h kättesaamiseks läheb jah mingi kilomeetri jagu aega (peaks ära mõõtma, palju päriselt koormaga aega võtab), aga kui ma juba peateel olen, siis läheb jalg kohe põrandasse- eks mootorit võiks ka rohkem kui 500 olla, päris kiirenduspill see ikkagi ei ole, kuid minu eesmärk on 90 kätte saada nii kähku kui võimalik. Selge on see, et ma (me) ei saa päris nii liigelda, et keegi üldse pidurdama ei pea, aga no ma vähemalt ei eelda, et keegi minu pärast seisma peaks jääma ja 100 meetrit enne peateel liikuja minuni jõudmist ikka peateele ei keera, selline asi ei tuleks mulle pähegi. Muidugi on palju ka selliseid, kellel on firma poolt ette kirjutatud, et üle 80 sõita ei tohi ja need on ka mul jalus, kuid õnneks tänu lällaritele saab selline olukord üsna tihti kiire  lahenduse, kui nad ise ütlevad, et kuule, mine mööda.
Ja see, et KÕIK veokamehed sellised on, et teistega ei arvesta ja KÕIK veokamehed kõigile, igal pool ja valimatult ette keeravad- ei tasu üldistada, vähemalt mina ja ma usun, et ka paljud teised, kes pikemat aega väljas sõitnud on, käituvad hoopis teisiti kui paljud, kes on eluaeg siin ainult kallajal või poolhaakel olnud ja sõidavad võibolla 100km raadiuses sama marsruuti, päevast päeva, kuust kuusse ja aastast aastasse.
Vasta

(12-07-2021, 12:11 PM)zazik Kirjutas:  Autojuhtide kallal haukumine näitab siinkohal, et haukuja ei saa mitte mütsigi aru teemast. Palgikoormale tent peale, geniaalne idee.


Sul on tuline õigus, ma ei tea sellest teemast muud, kuid et teatud piirkondades on teedel pidevalt puidurisu ning eessõitvad veokid puistavad seda risu laiali.
Kellele ja kuidas see ohtlik on, sellest vist veokijuhid aru ei saa või mahub see "hea tava" sisse.
Et asjast paremini aru saada siis võtsin lahti seaduse ning leidsin järgneva teksti:

Veose paigutamise, kinnitamise ja katmise tingimused ja kord ning liiklusjärelevalve teostaja kasutatavad kontrollimise meetodid



[b]§ 6.  Veose katmise nõuded[/b]
  (1) Avatud kaubaruumi kasutamisel tuleb veos katta, kui on oht selle tolmamiseks, lendumiseks või varisemiseks.
  (2) Katmiseks tuleb kasutada kattelina, -kilet või -võrku.
  (3) Veose katmiseks kasutatav materjal tuleb kinnitada selliselt, et sõidul tekkiv õhuvool ei rebiks katet lahti.
  (4) Veose katmisel tuleb veenduda, et kattematerjali tepingud oleksid terved, kattematerjalil ja selle rihmadel ei oleks vigastusi ning võrkude metallosad ei oleks korrodeerunud või kahjustatud. Trossidest ja köitest võrkudel ei tohi olla sisselõikeid ega kiuvigastusi.
  (5) Kattevõrgu võrgusilm peab olema piisavalt väike, et vältida veose väikseima osa veosest eemaldumist.
Vasta

Milleks siis meile selline mõistusevastane seadus on kirjutatud kui selle nõude täitmine pole majanduslikult mõttekas?
Vasta

Need nõuded käivad rohkem ikka puistematerjalide kohta, ümarmaterjal on siiski ikkagi tükikaup. Ja kui see, et me, metsakamehed koormad rihmade ja kettidega KINNI tõmbame, ka politseile sobib, milles siis probleem on? Praegu, kuival ajal lendab seda koort tõesti rohkem kui vihmasel ajal, kuid põhimõtteliselt tuleb seda väikest puru vaid sinnamaani, kuni hoo üles saame ehk siis mingi kilomeetri jagu ja edasi ei pruugi üldse midagi olla. 
Ja mis värk sellega on, et kohe peab näpuga seadustes järge ajama- kas nii hakkabki olema, et kõik, kes mingit konkreetset tööd ei tee, ütlevad, et "näe, seadus ütleb nii", sina pead nii tegema nagu seadus ütleb, kuigi... me kinnitamegi koormaid nagu seadus ette näeb! Ja meie seadus ei ole nagu kuskil Indias või Lõuna-Aafrikas, kus tõenäoliselt on koorma kinnitamiseks liaanid või hobusesabast punutud jõhvid, kui sedagi. Mis krt inimestel viga on?! Kas ongi nii, et veokamees on see, kes päev läbi aknast välja vahib ja mitte midagi ei tee, peale selle, et kõigile ette keerab ja veel kõige hullemad on need metsakamehed, kes survepesuriga koormat notikaupa puhtaks ei pese ja siis meelega sodi mööda teed laiali loobib?

Nüüd on siis mõistusevastane manööver liikluses ka see, et me teeme oma tööd ja kinnitame koormaid nii nagu EL seadused ette näevad?!
OK, tahate tente metsakatele- teen siis ettepaneku, et auto on minu poolt, koorem samuti ja tent, vabandust, 2 tenti- autole ja kärule ning selle paigaldamine on siis suvalise soovija poolt, mina tõstan koorma peale ja vaatan huviga, kuidas see  tendi paigaldus toikade otsa käib- see on maapinnast 3,5-4 meetri kõrgusel. Ahjaa, ilge persetäis parme 40-kraadises soojas ka! Redelit mul pakkuda ei ole ja korvtõstukit ka mitte ning metsas on parmud jube maiad!

Mis risusse teedel puutub, siis enamus sodi pudeneb ära juba laadimisel ja kuna ma teen enamjaolt RMK tööd, on meil kohustus tee pärast iga laadimist puhtaks teha ja seda me ka teeme.
Vasta

(12-07-2021, 20:31 PM)Aare R. Kirjutas:  Need nõuded käivad rohkem ikka puistematerjalide kohta, ümarmaterjal on siiski ikkagi tükikaup. Ja kui see, et me, metsakamehed koormad rihmade ja kettidega KINNI tõmbame, ka politseile sobib, milles siis probleem on? Praegu, kuival ajal lendab seda koort tõesti rohkem kui vihmasel ajal, kuid põhimõtteliselt tuleb seda väikest puru vaid sinnamaani, kuni hoo üles saame ehk siis mingi kilomeetri jagu ja edasi ei pruugi üldse midagi olla. 
Ja mis värk sellega on, et kohe peab näpuga seadustes järge ajama- kas nii hakkabki olema, et kõik, kes mingit konkreetset tööd ei tee, ütlevad, et "näe, seadus ütleb nii", sina pead nii tegema nagu seadus ütleb, kuigi... me kinnitamegi koormaid nagu seadus ette näeb! Ja meie seadus ei ole nagu kuskil Indias või Lõuna-Aafrikas, kus tõenäoliselt on koorma kinnitamiseks liaanid või hobusesabast punutud jõhvid, kui sedagi. Mis krt inimestel viga on?! Kas ongi nii, et veokamees on see, kes päev läbi aknast välja vahib ja mitte midagi ei tee, peale selle, et kõigile ette keerab ja veel kõige hullemad on need metsakamehed, kes survepesuriga koormat notikaupa puhtaks ei pese ja siis meelega sodi mööda teed laiali loobib?

Nüüd on siis mõistusevastane manööver liikluses ka see, et me teeme oma tööd ja kinnitame koormaid nii nagu EL seadused ette näevad?!
OK, tahate tente metsakatele- teen siis ettepaneku, et auto on minu poolt, koorem samuti ja tent, vabandust, 2 tenti- autole ja kärule ning selle paigaldamine on siis suvalise soovija poolt, mina tõstan koorma peale ja vaatan huviga, kuidas see  tendi paigaldus toikade otsa käib- see on maapinnast 3,5-4 meetri kõrgusel. Ahjaa, ilge persetäis parme 40-kraadises soojas ka! Redelit mul pakkuda ei ole ja korvtõstukit ka mitte ning metsas on parmud jube maiad!

Mis risusse teedel puutub, siis enamus sodi pudeneb ära juba laadimisel ja kuna ma teen enamjaolt RMK tööd, on meil kohustus tee pärast iga laadimist puhtaks teha ja seda me ka teeme.
ei ole seaduses kuskil kirjas, et see käib "puistematerjali" kohta, ei ole vaja asju välja mõelda.

Pähkliajude hirm
Vasta

Loomulikult olen mina see, kes neid asju välja mõtleb! Aga huvitav on see, et mulle ei ole selle 4 aasta jooksul, mis ma nüüd olen siin taas metsa vedanud, mitte ükski politseinik, kes mind kinni on pidanud, öelnud, et vabandust, kus teie variseval koormal tent on? Rootsist ei hakka üldse rääkimagi, seal pole mind metsakaga isegi kinni peetud. Ja täitsa uskumatu, ka ei olnud tenti peal! Vaatavad- rihmad- ketid on peal ja sellega on korras.
Ja ka praegu kohustuslikul RMK koolitusel ei tulnud see jutuks. Aga noh, ju me siis oleme mingid krdi anarhistid, mis sest et meie oleme veokatest üldse huvipakkuvaimad, seda just mundrimeestele.

Mina ei ole see, kes tuleb kellelegi ütlema, kuidas arvutit kasutada, keevitada, gurmeetoite teha, kipsi panna või põldu künda, huvitav, et meie töö on selline, mis mingil moel absoluutselt kõigile pinda käib, isegi kui kõik korras on!

Mis veel tenti puutub, siis õige tent on päris raske ja koormakate ei tohi ka lendu minna, seega Handymanny "tent" ei sobi kuidagi.
Ja nagu ksf! v6sa varem kirjutas, siis ka mina tahaks näha, kes selle nalja kõik kinni maksab, kui keskmise 4-5 koorma asemel veab iga auto päevas 1, võibolla 2 koormat!
Seda nii vedajale kui ka autojuhile.

PS. Ma olen ka ise nii sõidu- kui ka veoautoga oma ametivendadel omajagu sabas sõitnud ja ei ole küll märkimisväärset ümarmaterjali "lendumist" ega "tolmamist" täheldanud.
Vasta

(12-07-2021, 20:52 PM)Aare R. Kirjutas:  Loomulikult olen mina see, kes neid asju välja mõtleb! Aga huvitav on see, et mulle ei ole selle 4 aasta jooksul, mis ma nüüd olen siin taas metsa vedanud, mitte ükski politseinik, kes mind kinni on pidanud, öelnud, et vabandust, kus teie variseval koormal tent on? Rootsist ei hakka üldse rääkimagi, seal pole mind metsakaga isegi kinni peetud. Ja täitsa uskumatu, ka ei olnud tenti peal! Vaatavad- rihmad- ketid on peal ja sellega on korras.
Ja ka praegu kohustuslikul RMK koolitusel ei tulnud see jutuks. Aga noh, ju me siis oleme mingid krdi anarhistid, mis sest et meie oleme veokatest üldse huvipakkuvaimad, seda just mundrimeestele.

Mina ei ole see, kes tuleb kellelegi ütlema, kuidas arvutit kasutada, keevitada, gurmeetoite teha, kipsi panna või põldu künda, huvitav, et meie töö on selline, mis mingil moel absoluutselt kõigile pinda käib, isegi kui kõik korras on!

Mis veel tenti puutub, siis õige tent on päris raske ja koormakate ei tohi ka lendu minna, seega Handymanny "tent" ei sobi kuidagi.
Ja nagu ksf! v6sa varem kirjutas, siis ka mina tahaks näha, kes selle nalja kõik kinni maksab, kui keskmise 4-5 koorma asemel veab iga auto päevas 1, võibolla 2 koormat!
Seda nii vedajale kui ka autojuhile.

PS. Ma olen ka ise nii sõidu- kui ka veoautoga oma ametivendadel omajagu sabas sõitnud ja ei ole küll märkimisväärset ümarmaterjali "lendumist" ega "tolmamist" täheldanud.
kus tendust jutt on, lugemisoskusega probleemid? võta mõni jurist appi kui seadusest aru ei saa. kui ment sul selle koorma puhatamise sõidu hetkel taha satub, küll siis sulle seadus ette loetakse. mente lihtsalt vähe, sellepärast pole sulle trahvi tehtud.

kes kinni maksab, kes kinni maksab? mis see minu asi peaks olema. kes mul auto värvimise kinni maksab, kes klaasi vahetuse?

Pähkliajude hirm
Vasta

Ma ei tõmba üldse veokamehi ( reka mehed ei või öelda,pean laeva kohe minema) kõiki ühe puuga,olen nendega igati viisakalt käitunud,pole raske ka pidurdada kuid ja ca 4km jooksul 90 ülesse võtta no ma ei tea.....muidugi neid vendasid satub ka päevas mingi 4-5 tk ette,enamus normaalsed kiirendajad.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Täna. Tallinna ringteel Saku_Luige vahel.
Tühi palgiveok haagisega, järgi mina kaubikuga ja minu järgi mingi harley tüüpi chopper.
ühel hetkel pudenes veoki pealt teele suurem puukoore tükk noh nii poole meetri jagu pikk ja ehk paarkümmend cm lai.
käis ratta alt läbi ja natuke pehmenes, sain köhu alt läbi lasta ja chopperi vend pääses kah napilt AGA NOHHH.
mööda sõites oli auto raami/plate peal postitalade vahel HUNNIKUS !!! seda jama mis sinna koguneb, koore tükid, sodi, pudi oksad jne..
kui ei viitsi isegi jalaga suuremat maha lükata rääkimata harjaga pühkimisest siis pole midagi öelda puhas sigadus ja hoolimatus.


üks selline auto, üks seline jama ja sealt ka üldistused - üks tegi ja kõik on sead.

oleks ja poleks on mõttetu teema sest nii ju ei olnud aga siiski
oleks see tükk ilma haagise ratta alt läbi käimata suure tükina chopperi etta sattunud ....

tean isiklikult meest kes on rattaga maantee piirdesse sõitnud haiglas hinge vaakunud ja nüüd on poolest jalast ilma - f...k
ei mitte selle pärast aga siiski

PS. ja meenutades kõiki neid suviseid eroopa reise siis palgiveokaid teel no ei mäleta
jah neid on olnud aga mägedes kes veavad lankidelt kuhugi kokku vms. aga noh maanteel sirgelt sotiga minna ei mäleta 
k.a. teadlikult püüdsin jälgida sellel aastal tulenevalt sellest teemast siin.
kuidas siis Poolas/Saksas veetakse ? rongiga?, tendiga haagistes?, merekonteinerites ?
aga võrreldes Eestiga kus palgiveok on igapäevane nähtus ei näe sealpool neid paari kolme nädala jooksul ühtegi - huvitav

PPS. mul kodu lähedal on ringtee mille ääres ülekäigu rada jalakäijatele, hommikused töölised käivad sealt tihti üle bussi pealt tööle ja tagasi
talvel näen tihti jää tükke mis on tendi pealt tulnud ja seal samas sebra peal mõnel juhul mitu cm paksud kord oli üle 5cm
hirmuga kardan, et ühel talvel tuleb buss töölitega ja jääkatusega veokas samal ajal

PPPS. kui paljudel kordadel on mõne poolhaake vanni või kastika luugitaguselt servalt pudenenud teele "midagi" ? ei oska enam isegi aimata ja kokku lugeda
sama ka ehitusplatsilt teele keeranud autode rataste alt jne.
aga vähemalt paar klaasi on seetõttu ka vahetatud. kivitäkked värvil (stange, kapott, katuse serv) lõputult, 
Pikkivahe ütlete ? naera puruks. see kuradi kruusakivi mis maantekiirusel teepeale pudeneb põrkab nagu tennise pall ikka väga pikalt/kaugele/kõrgele.
Põrkab ka üle teise sõiduauto mis jääb sinu ja kastika vahele.

ja jälle on küll kohutus enne teele minekut kontrollida oma autot, et sealt teele ei pudene midagi - AGA reaalselt ei tule juht autost väljagi kui pealelaadimine on lõpetatud või kast tühjaks kallutatud.
Vasta

Ma räägin tendist seetõttu, et kogu see "arutelu" hakkas pihta sellest, et paar lehekülge tagasi öeldi, et saab ju ka palgikoormad tendiga katta- kas mul ikka on lugemisoskusega probleeme? Oma teada küll mitte, arvestades ka seda raamatute hulka, mis ma elu jooksul läbi olen lugenud.

Klaasi vahetus ja auto värvimine- ütlen siis veel kord, et olen ka ise metsakatel järel sõitnud ja mul pole KORDAGI olnud juhust, kui ma oleks pidanud auto pärast eessõitva metsaka pärast kartma. Auto värvimist oleks rohkem vaja nende tõttu, kes parklates autodesse ei mahu.

Ja et mente vähe- mis vahet sel on, kui palju neid on, kui "meiesugused" oleme nagunii neile nagu punane lipp härjale- meie ei saa sõita nii nagu "tavalise" veokaga, sest nende arvates oleme me alati ülekaalus ja juba eemalt nähes viskavad nad "punase lipu" katusele, olgugi, et selleks ei pruugi isegi muud põhjust olla kui see, et meil on istumise all metsakas. Ning me sõidame igapäevaselt üle Eesti erinevates piirkondades.

Meelise jutu peale tühja metsaka kohta- sellele ei vaidle vastu, see on juba tõesti hoolimatus.
Vasta

Ise ka metsa vedanud, nii eestis kui lätis. Ja suures euroopas nähtud neid metsaveokaid võibolla rohkem kui siin eesti tendisekt kokku näinud on. Šveits, Austria väga tiheda metsaveoka liiklusega. Saksa, prantsusmaa samuti. Ei ole kusagil näinud siin "nõutavaid" tente/võrke. Kõik müravad mööda baani ainult rihmad või ketid peal. Sobib. 
Omal polnud kordagi probleeme mingite lendavate võõrkehadega. Ja kõige huvitavam, et pole kuulnud ka kolleegide käest, et nende koormast oleks lennanud midagi mis oleks kellegi meelepaha esile kutsunud. Ja veel sellist mis auto värvimisele saadab.
Või olen ma millestki ilma jäänud?
Hea tava oli pärast laadimist auto harjaga üle käija ja kogu moos.
Ja eestis on sõidetud palgiveoki järel küll ja küll. Ei tähelda probleemi,et oleks vaja nii suurt kisa teha.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(12-07-2021, 21:57 PM)MeelisV Kirjutas:  Täna. Tallinna ringteel Saku_Luige vahel.
Tühi palgiveok haagisega, järgi mina kaubikuga ja minu järgi mingi harley tüüpi chopper.
ühel hetkel pudenes veoki pealt teele suurem puukoore tükk noh nii poole meetri jagu pikk ja ehk paarkümmend cm lai.
käis ratta alt läbi ja natuke pehmenes, sain köhu alt läbi lasta ja chopperi vend pääses kah napilt AGA NOHHH.
mööda sõites oli auto raami/plate peal postitalade vahel HUNNIKUS !!! seda jama mis sinna koguneb, koore tükid, sodi, pudi oksad jne..
kui ei viitsi isegi jalaga suuremat maha lükata rääkimata harjaga pühkimisest siis pole midagi öelda puhas sigadus ja hoolimatus.


üks selline auto, üks seline jama ja sealt ka üldistused - üks tegi ja kõik on sead.

oleks ja poleks on mõttetu teema sest nii ju ei olnud aga siiski
oleks see tükk ilma haagise ratta alt läbi käimata suure tükina chopperi etta sattunud ....

tean isiklikult meest kes on rattaga maantee piirdesse sõitnud haiglas hinge vaakunud ja nüüd on poolest jalast ilma - f...k
ei mitte selle pärast aga siiski

PS. ja meenutades kõiki neid suviseid eroopa reise siis palgiveokaid teel no ei mäleta
jah neid on olnud aga mägedes kes veavad lankidelt kuhugi kokku vms. aga noh maanteel sirgelt sotiga minna ei mäleta 
k.a. teadlikult püüdsin jälgida sellel aastal tulenevalt sellest teemast siin.
kuidas siis Poolas/Saksas veetakse ? rongiga?, tendiga haagistes?, merekonteinerites ?
aga võrreldes Eestiga kus palgiveok on igapäevane nähtus ei näe sealpool neid paari kolme nädala jooksul ühtegi - huvitav

PPS. mul kodu lähedal on ringtee mille ääres ülekäigu rada jalakäijatele, hommikused töölised käivad sealt tihti üle bussi pealt tööle ja tagasi
talvel näen tihti jää tükke mis on tendi pealt tulnud ja seal samas sebra peal mõnel juhul mitu cm paksud kord oli üle 5cm
hirmuga kardan, et ühel talvel tuleb buss töölitega ja jääkatusega veokas samal ajal

PPPS. kui paljudel kordadel on mõne poolhaake vanni või kastika luugitaguselt servalt pudenenud teele "midagi" ? ei oska enam isegi aimata ja kokku lugeda
sama ka ehitusplatsilt teele keeranud autode rataste alt jne.
aga vähemalt paar klaasi on seetõttu ka vahetatud. kivitäkked värvil (stange, kapott, katuse serv) lõputult, 
Pikkivahe ütlete ? naera puruks. see kuradi kruusakivi mis maantekiirusel teepeale pudeneb põrkab nagu tennise pall ikka väga pikalt/kaugele/kõrgele.
Põrkab ka üle teise sõiduauto mis jääb sinu ja kastika vahele.

ja jälle on küll kohutus enne teele minekut kontrollida oma autot, et sealt teele ei pudene midagi - AGA reaalselt ei tule juht autost väljagi kui pealelaadimine on lõpetatud või kast tühjaks kallutatud.
Ja siia veel auru juurde  taguda siis Saksas näiteks karjäärist välja enne ei või tulla kui rattad mudast puhtad,seal on suured vee vannid kust tuleb enne maanteele sõitu läbi käija.Meil on pinnase veo puhul mitu km si..ta teel.Palgiveokatest rääkida,siis täna Imaverest keerasin Tartu poole,ees oli tühi poolhaage palgi voe käru järel ja sitta oli oma 10 km jagu pudenemas. Ps oma autot peaks värvima küll,aga mitte selle poolhaake pärast.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

üks tegelane siin väidab surmkindlalt,et puukoor pole puismatejal Smile
Vasta

Sõiduõppe märgiga sõiduk.
Kaks pead on kaks pead.
Eile dirigeeris liiklust aeglase sõiduga sõiduõppe auto. Tervelt 36,8 km. Oli jalus vaid 50 tonnisel rekkal. 
Kaks pead on ikka kaks pead!
Vasta

(13-07-2021, 09:23 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Sõiduõppe märgiga sõiduk.
Kaks pead on kaks pead.
Eile dirigeeris liiklust aeglase sõiduga sõiduõppe auto. Tervelt 36,8 km. Oli jalus vaid 50 tonnisel rekkal. 
Kaks pead on ikka kaks pead!
Ju see oli ökosõidu õpe, et timmitakse kiirus vastavalt käigule optimaalseks eesmärgiga saada madalaim keskmine küttekulu. Ökosõidu kaitseks ütleb LS, et meil on määratud märkidega suurim lubatud kiirus ja juht valib kiiruse vastavalt võimetele ja oludele. Kui juhi jaoks on oluline maailma päästmine, siis ta valibki 6. käik, 75-80 km/h ja arvuti näitab kulu 4 l sajale.

Eks sama taktikat kasutavad ka eelpool toodud veokafirmad, kes juhtidel üle 80 sõita ei lubavat.

Möödalaskmisega on ka see asi, et see peab olema ohutu. Ju algaja juhi hinnangul polnud 35 km jooksul ohutut kohta.
Vasta

(12-07-2021, 22:34 PM)hundu615 Kirjutas:  Ja siia veel auru juurde  taguda siis Saksas näiteks karjäärist välja enne ei või tulla kui rattad mudast puhtad,seal on suured vee vannid kust tuleb enne maanteele sõitu läbi käija.
...

On-on. Neil on linnastumine ja liigne heaoluühiskond kauem kestnud ka.

Tulevad ka meile need pesu- ja puhastusnõudmised ja vestiga "ohutustöötajad" ja kõik muud toredad lisad, mis töö tegemise muudavad nii ebameeldivaks, et seda kohalikud enam teha ei soovi. Sest raffas nõuap!

Tänagi on fifti-siksti võimalus halvasti toimetava krusa roolist asja uurima minnes leida mõni ukraina või filipiinide taustaga tegelane, kes sääraste ennekuulmatute nõudmiste peale suured silmad teeb.

Sigadus on sigadus igal juhul, aga hakata igale puukoormale tenti või konteinerit nõudma üksikute jobude tõttu, on ikka tase.

Küll olen nõus sellega, et olematu liiklusjärelvalve ja maailmas unikaalselt loll süsteem, kus politseinikul pole õigust profülaktilisi vestlusi läbi viia, vaid peatamiseks peab olema alati tuvastatud rikkumine viivadki säärase idiootide vohamiseni. Sest mittemõtevalt idiooti ohjeldab ainult malakas (või selle saamise kõrge tõenäosus).
Vasta

(13-07-2021, 10:18 AM)mossepower Kirjutas:  
(13-07-2021, 09:23 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Sõiduõppe märgiga sõiduk.
Kaks pead on kaks pead.
Eile dirigeeris liiklust aeglase sõiduga sõiduõppe auto. Tervelt 36,8 km. Oli jalus vaid 50 tonnisel rekkal. 
Kaks pead on ikka kaks pead!
Ju see oli ökosõidu õpe, et timmitakse kiirus vastavalt käigule optimaalseks eesmärgiga saada madalaim keskmine küttekulu. Ökosõidu kaitseks ütleb LS, et meil on määratud märkidega suurim lubatud kiirus ja juht valib kiiruse vastavalt võimetele ja oludele. Kui juhi jaoks on oluline maailma päästmine, siis ta valibki 6. käik, 75-80 km/h ja arvuti näitab kulu 4 l sajale.

Eks sama taktikat kasutavad ka eelpool toodud veokafirmad, kes juhtidel üle 80 sõita ei lubavat.

Möödalaskmisega on ka see asi, et see peab olema ohutu. Ju algaja juhi hinnangul polnud 35 km jooksul ohutut kohta.
Kusjuures ilma naljata autokoolis seda õpetatakse. Mul poiss ka käib ja terve üks õppetund pidi sõitma võimalikult madala kütusekuluga. Mis tähendas maanteel 80 ja natuke ning linnas mitte üle 45km/h. Suht ajuvaba asi. Aga nõutakse. Ja möödalaskmise kohta öeldi,et viisakas oleks,aga kohustust ei ole,kuna sa ei ole "aeglane sõiduk" LE järgi. Ja nii me neid uusi juhiabisid genereerimegi. Meenub,et USA s on mingi sekt,kes hommikul autot mäest alla veeretavad,et kütust säästa. https://doee.dc.gov/service/fuel-saving-tips-drivers  Inglise keelne küll  Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Tsitaat: Meenub,et USA s on mingi sekt,kes hommikul autot mäest alla veeretavad,et kütust säästa.
Meil seisid kolhoosiajal belarussid künka otsas. Ju siis kogemus on levinud

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(13-07-2021, 14:57 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat: Meenub,et USA s on mingi sekt,kes hommikul autot mäest alla veeretavad,et kütust säästa.
Meil seisid kolhoosiajal belarussid künka otsas. Ju siis kogemus on levinud
Võrumaal see mäeotsas seisvad trakad standardlahendus, mul siiani harjumus ka auto koju jõudes alati õupeal ümber keerata, nii et hommikul startides poleks probleemi lahja akuga, mägistarter töötab ikka ... samas on viimasel ajal akud muretult kestnud.
Vasta

(12-07-2021, 21:47 PM)ounou Kirjutas:  
(12-07-2021, 20:52 PM)Aare R. Kirjutas:  Loomulikult olen mina see, kes neid asju välja mõtleb! Aga huvitav on see, et mulle ei ole selle 4 aasta jooksul, mis ma nüüd olen siin taas metsa vedanud, mitte ükski politseinik, kes mind kinni on pidanud, öelnud, et vabandust, kus teie variseval koormal tent on? Rootsist ei hakka üldse rääkimagi, seal pole mind metsakaga isegi kinni peetud. Ja täitsa uskumatu, ka ei olnud tenti peal! Vaatavad- rihmad- ketid on peal ja sellega on korras.
Ja ka praegu kohustuslikul RMK koolitusel ei tulnud see jutuks. Aga noh, ju me siis oleme mingid krdi anarhistid, mis sest et meie oleme veokatest üldse huvipakkuvaimad, seda just mundrimeestele.

Mina ei ole see, kes tuleb kellelegi ütlema, kuidas arvutit kasutada, keevitada, gurmeetoite teha, kipsi panna või põldu künda, huvitav, et meie töö on selline, mis mingil moel absoluutselt kõigile pinda käib, isegi kui kõik korras on!

Mis veel tenti puutub, siis õige tent on päris raske ja koormakate ei tohi ka lendu minna, seega Handymanny "tent" ei sobi kuidagi.
Ja nagu ksf! v6sa varem kirjutas, siis ka mina tahaks näha, kes selle nalja kõik kinni maksab, kui keskmise 4-5 koorma asemel veab iga auto päevas 1, võibolla 2 koormat!
Seda nii vedajale kui ka autojuhile.

PS. Ma olen ka ise nii sõidu- kui ka veoautoga oma ametivendadel omajagu sabas sõitnud ja ei ole küll märkimisväärset ümarmaterjali "lendumist" ega "tolmamist" täheldanud.
kus tendust jutt on, lugemisoskusega probleemid? võta mõni jurist appi kui seadusest aru ei saa. kui ment sul selle koorma puhatamise sõidu hetkel taha satub, küll siis sulle seadus ette loetakse. mente lihtsalt vähe, sellepärast pole sulle trahvi tehtud.

kes kinni maksab, kes kinni maksab? mis see minu asi peaks olema. kes mul auto värvimise kinni maksab, kes klaasi vahetuse?
Alice Imedemaal võivad Sul "mentid" olla kes metsakatele tente nõuavad koorma katteks. Eesti Vabariigis on politseinikud ja ei ole veel küll kuulda olnud, et midagi sellist teemaks oleks võetud. Ma kahtlustan, et see suur seaduse tundmine lõppeb just selle koha peal kust see isikliku rahakoti pihta hakkab käima. Kui Sul endal mingi vedu on tellitud siis hakkab kohe undamine peale, et miks autojuht nii kaua koormat kinnitab, kurat, mina pean selle aja kinni maksma! Või, mis mõttes, 30tonni raskune auto keeldub 8t  märgi alt kohale laekumast. Mis luba, kõik sõidavad, kus ma selle raha veel võtan! 
Eks neid näiteid võiks veel hulgi tuua, kuid mis mõtet.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne