13-07-2021, 11:14 AM
(13-07-2021, 10:18 AM)mossepower Kirjutas:Kusjuures ilma naljata autokoolis seda õpetatakse. Mul poiss ka käib ja terve üks õppetund pidi sõitma võimalikult madala kütusekuluga. Mis tähendas maanteel 80 ja natuke ning linnas mitte üle 45km/h. Suht ajuvaba asi. Aga nõutakse. Ja möödalaskmise kohta öeldi,et viisakas oleks,aga kohustust ei ole,kuna sa ei ole "aeglane sõiduk" LE järgi. Ja nii me neid uusi juhiabisid genereerimegi. Meenub,et USA s on mingi sekt,kes hommikul autot mäest alla veeretavad,et kütust säästa. https://doee.dc.gov/service/fuel-saving-tips-drivers Inglise keelne küll(13-07-2021, 09:23 AM)ZIL 131 Kirjutas: Sõiduõppe märgiga sõiduk.Ju see oli ökosõidu õpe, et timmitakse kiirus vastavalt käigule optimaalseks eesmärgiga saada madalaim keskmine küttekulu. Ökosõidu kaitseks ütleb LS, et meil on määratud märkidega suurim lubatud kiirus ja juht valib kiiruse vastavalt võimetele ja oludele. Kui juhi jaoks on oluline maailma päästmine, siis ta valibki 6. käik, 75-80 km/h ja arvuti näitab kulu 4 l sajale.
Kaks pead on kaks pead.
Eile dirigeeris liiklust aeglase sõiduga sõiduõppe auto. Tervelt 36,8 km. Oli jalus vaid 50 tonnisel rekkal.
Kaks pead on ikka kaks pead!
Eks sama taktikat kasutavad ka eelpool toodud veokafirmad, kes juhtidel üle 80 sõita ei lubavat.
Möödalaskmisega on ka see asi, et see peab olema ohutu. Ju algaja juhi hinnangul polnud 35 km jooksul ohutut kohta.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)