Mõistusevastased manöövrid liikluses

no on ju siin ikka julgelt pooled kirjaoskamatud. kus on seaduses kirjas, et tent peab olema? ja jälle ikka sama vana plaat peal - kes maksab, kes maksab? kordan üle - pole absoluutselt minu asi.  äkki nõutakse veel, et rehvil peab mustrit olema - kes selle küll kinni maksab???

Pähkliajude hirm
Vasta

(13-07-2021, 23:03 PM)ounou Kirjutas:  no on ju siin ikka julgelt pooled kirjaoskamatud. kus on seaduses kirjas, et tent peab olema? ja jälle ikka sama vana plaat peal - kes maksab, kes maksab? kordan üle - pole absoluutselt minu asi.  äkki nõutakse veel, et rehvil peab mustrit olema - kes selle küll kinni maksab???
Aru ma ei taipa, oled sa kirjaoskamatu või on muud probleemid, vaata mõni post tagasi, kus ise väitsid, et  ei ole kirjas, mille kohta käib kinnikatmine. 
P.S. Suuri tähti pole igastahes koolis õpetatud, aga punktid/komad olemas.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Hea küll "ässad" , kuidas olla kui ma vanaisana  oma Opel Astmaga  sõidan maanteel ja kiirusel üle 80 km/h hakkab 2 aastasel lapselapsel halb . Konkreetne nõuanne .
Vasta

(13-07-2021, 23:24 PM)edvard Kirjutas:  Hea küll "ässad" , kuidas olla kui ma vanaisana  oma Opel Astmaga  sõidan maanteel ja kiirusel üle 80 km/h hakkab 2 aastasel lapselapsel halb . Konkreetne nõuanne .
A) Sõidad piirkiirusel. Vajadusel autoga, mis sobib
B) valid sõiduaegu või trasse

Liiklus on teistega arvestamine, sh teiste aja hindamine. Reeglid ongi just selleks, et kõigil oleks teel ok. Teed nii, et Sa ei takistaks teisi, kes muidu vaikimisi sõidavad heades liiklusoludes veidi piirkiirusest üle.

Keeran näites vinte peale:
- teise mehe lapsel hakkab äkki 60kmh halb
- kolmas on lugenud, et turvalisus on kiiruse eksponentfunktsioon ja 50kmh on kõige turvalisem sõidukiirus. Ning temale on turvalisus ajast palju tähtsam

Mõistus, empaatiavõime ja kohati ehk ka kellegi rusika kartmine on kõige paremad liikluseeskirjad. Paremad, kui edvardi või tema lapselapse naba.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(13-07-2021, 23:13 PM)metsakohin Kirjutas:  
(13-07-2021, 23:03 PM)ounou Kirjutas:  no on ju siin ikka julgelt pooled kirjaoskamatud. kus on seaduses kirjas, et tent peab olema? ja jälle ikka sama vana plaat peal - kes maksab, kes maksab? kordan üle - pole absoluutselt minu asi.  äkki nõutakse veel, et rehvil peab mustrit olema - kes selle küll kinni maksab???
Aru ma ei taipa, oled sa kirjaoskamatu või on muud probleemid, vaata mõni post tagasi, kus ise väitsid, et  ei ole kirjas, mille kohta käib kinnikatmine. 
P.S. Suuri tähti pole igastahes koolis õpetatud, aga punktid/komad olemas.
järgmine kirjaoskamatu. kus ma olen väitnud, et tent peab olema ja kus on seaduses kirjas, et tent peab olema? 

aga mida neist ikka tahta? sellistele "kui mulle ei sobi ja raha maksab, siis seadust ei täida" vendadele ei jõua siit läbi foorumi niikuinii midagi kohale.

Pähkliajude hirm
Vasta

(13-07-2021, 23:03 PM)ounou Kirjutas:  no on ju siin ikka julgelt pooled kirjaoskamatud. kus on seaduses kirjas, et tent peab olema? ja jälle ikka sama vana plaat peal - kes maksab, kes maksab? kordan üle - pole absoluutselt minu asi.  äkki nõutakse veel, et rehvil peab mustrit olema - kes selle küll kinni maksab???

Mina nõuap!
Sad

Rehvimustri (nagu ka muud auto tehnilise korrasoleku tingimused) maksab kinni iga tellija. Mistõttu Eesti firma vedu on kallim, kui kusagilt Valgevenest või Türgist tellitu.

Ilmselt mäletavad paljud aega, kui veoautolt sõidu ajal ära kukkunud summuti või koos kanduriga raamist irdunud varuratas ei olnud uudistekünnist ületav asi... Õnneks oleme sellest ajast eluga läbi.

Meil ei saa paljud aru, et Euroopa trasside mõistes on kogu Eesti üks kuradi külavahe. Meil on kolm teed, mida võiks tinglikult trassikeseks nimetada (ja ka need ühendavad külasid). Just säärastel teekestel liigub ka kiidetud Euroopas enamus kaupu. Suured vahemaad veetakse raudteel või terminalides ümber laaditutena suurtes autorongides. Siin teemaksolev ümarpuit liigub pikemaid otsi reeglina raudteel (või võimaluse korral üldse praamidel), kuna nii on odavam.

Me unustame oma nõudmistes tihti ära, kui väikesed me oleme...

Isand ounou, milline katmise viis peale täistendi veel sobiks ümarpuidu maanteetranspordiks?
Vasta

(13-07-2021, 23:24 PM)edvard Kirjutas:  Hea küll "ässad" , kuidas olla kui ma vanaisana  oma Opel Astmaga  sõidan maanteel ja kiirusel üle 80 km/h hakkab 2 aastasel lapselapsel halb . Konkreetne nõuanne .

Ässadest ei tea, aga kui tipptunnil linnäärsesse tapaliiklusesse ei roni ja teed trassil sõites peatusi neljast-viiest autost pikemate kolonnide möödalaskmiseks, siis mind küll säärane auto ei sega oluliselt. Vajadusel saab mööda ja kui mööda ei saa (juhtun täislastis krusaga liiklema), no siis tiksungi eemal järgi. 

Ehk sõida ise ja lase teistel ka sõita Cool

Tegelikult ei ole terviserikkega laps kuumas autos või kestahes vigasaanu üldse naljaasi. Olen ise peale puu alla jäämist olnud olukorras, kus nädalake ei kannatanud üle 5-60 liikuvas autos istuda - oli nii valus iga konaruse peale. Ja neid meie teedel juba jagub. Samuti oli aeg, kus peale järjekordset ravi tütar ei kannatanud üle +20 temperatuuriga autos linnakiirusest enamat. Sõida siis temaga arsti juurde või randa. Toona meil toimiva kliimaga autot ei olnud...
Vasta

(14-07-2021, 08:53 AM)v6sa Kirjutas:  
(13-07-2021, 23:24 PM)edvard Kirjutas:  Hea küll "ässad" , kuidas olla kui ma vanaisana  oma Opel Astmaga  sõidan maanteel ja kiirusel üle 80 km/h hakkab 2 aastasel lapselapsel halb . Konkreetne nõuanne .

Ässadest ei tea, aga kui tipptunnil linnäärsesse tapaliiklusesse ei roni ja teed trassil sõites peatusi neljast-viiest autost pikemate kolonnide möödalaskmiseks, siis mind küll säärane auto ei sega oluliselt. Vajadusel saab mööda ja kui mööda ei saa (juhtun täislastis krusaga liiklema), no siis tiksungi eemal järgi. 

Ehk sõida ise ja lase teistel ka sõita Cool
Ma kohe pean selle üles võtma, kuidas inimese arusaamad lühikese ajaga muutuvad Big Grin Alles see oli kui sind hirmsasti segas maanteel 90-ga spido järgi sõitmine, nüüd aga ei sega 80-ga sõitmine enam oluliselt mitte.
Vasta

(13-07-2021, 23:24 PM)edvard Kirjutas:  Hea küll "ässad" , kuidas olla kui ma vanaisana  oma Opel Astmaga  sõidan maanteel ja kiirusel üle 80 km/h hakkab 2 aastasel lapselapsel halb . Konkreetne nõuanne .
Mina sinu asemel sõidaks "astmaga" nagu seni oled sõitnud - 80km/h sõidukist mööda sõitmine on märgatavalt lihtsam kui 85 või 88 km/h sõidukist. Ja vaata kuhu sõidad (ettepoole siis) - on hulka ohutum, kui kogu aeg peegleid passida ja otsida, kas saad kedagi mööda lasta :-) Minu praktika ütleb, et ettepoole vaadates saab ka kiiremini edasi :-)
Võib-olla peaks "halvaks" minemise põhjuse välja selgitama? Fakt on, et kiirus see olla ei saa, kiirendust veel tunnetad, aga kiirust mitte.
Õõtsumine võib põhjus olla - amortisaatorid tahaks äkki värskendamist või siis sillad vedelad?
Vasta

(14-07-2021, 09:19 AM)Peeter2 Kirjutas:  
(14-07-2021, 08:53 AM)v6sa Kirjutas:  
(13-07-2021, 23:24 PM)edvard Kirjutas:  Hea küll "ässad" , kuidas olla kui ma vanaisana  oma Opel Astmaga  sõidan maanteel ja kiirusel üle 80 km/h hakkab 2 aastasel lapselapsel halb . Konkreetne nõuanne .

Ässadest ei tea, aga kui tipptunnil linnäärsesse tapaliiklusesse ei roni ja teed trassil sõites peatusi neljast-viiest autost pikemate kolonnide möödalaskmiseks, siis mind küll säärane auto ei sega oluliselt. Vajadusel saab mööda ja kui mööda ei saa (juhtun täislastis krusaga liiklema), no siis tiksungi eemal järgi. 

Ehk sõida ise ja lase teistel ka sõita Cool
Ma kohe pean selle üles võtma, kuidas inimese arusaamad lühikese ajaga muutuvad Big Grin Alles see oli kui sind hirmsasti segas maanteel 90-ga spido järgi sõitmine, nüüd aga ei sega 80-ga sõitmine enam oluliselt mitte.

Mind ei seganud mitte isand Peeter2 aeglane sõitmine per se (saame endiselt mööda, kui vaja), vaid selle põhjendamine: mina tahan nii, sest ma tahan ja mul on pohlad, mida teised arvavad! Haigusega (lapse-)laps on pädev põhjendus, egotripp ei ole.

Häirivad endiselt kõik minust aeglasemalt kulgejad (ja ohtlikus kohas möödauhajad), aga kuniks nad seda teevad omas kindlas rütmis, ma nendega ka kohanen.

Varasemast vaoshoitum kõnemaneer on tingitud ühe moderaatori ristisõjast "foorumit risustava sisutu targutamise vastu".
Vasta

milline katmise viis peale täistendi veel sobiks ümarpuidu maanteetranspordiks?

ka võrk sobiks. seaduses on kirjeldatud kolm varianti, ei hakka siia uuesti kopeerima, siin teemas on seda juba tehtud.

Pähkliajude hirm
Vasta

(14-07-2021, 09:52 AM)v6sa Kirjutas:  Mind ei seganud mitte isand Peeter2 aeglane sõitmine per se (saame endiselt mööda, kui vaja), vaid selle põhjendamine: mina tahan nii, sest ma tahan ja mul on pohlad, mida teised arvavad! Haigusega (lapse-)laps on pädev põhjendus, egotripp ei ole.
Kui sinu arust oli see egotripp, siis mis ikka. Ma ei ole harjunud ninnunännutama, kui selget kelbast aetakse. Tookord jäi mulje, et selline sõiduviis pidavat ikka täitsa vale olema ja leiutati ka "argumente"... 
Annan aru, et see käesolev postitis ka foorumile midagi juurde ei anna, aga see topic ongi mölateema, kus igal oma arvamus...
Vasta

Ma lühendaks selle variandi "kui mulle ei sobi ja raha maksab, siis seadust ei täida" selleni, et "raha maksab ja seadust täidan ka". Ma vahin pidevalt peeglisse ja ENDISELT ei tähelda mingit rämedat järjepidevat pururahet taga, nagu öeldud, siis midagi tuleb seni, kuni hoo üles saan, kuid suurem osa sellest on tolm. Seega jätaks selle iba metsakoormate katmisest neile omavahel õlle kõrvale arutamiseks, kes sellest midagi ei jaga, aga mitte avalikus ruumis.
Muuseas, mind päris huvitab, mis ala mehed need on, kes neid geniaalseid ideid välja käivad, moo arvates on need sellised, kes veokaid, eriti metsakaid vaid teel liikumas näevad.
Vasta

Liiklen tööasjus üle Virumaa, Rakkest - Narvani.
Kaetud on ka palgivedajate lemmikpiirkonnad mis ei asu esimesel kilomeetril ehk siis Kunda ning Sillamäe.

Spetsialist energeetika valdkonnas, täpsemalt tegelen mõõtetehnika ning andmesidega.

Edit:
Ei joo õlut.


Eks õigus ongi sellel kelle baranka on suurema diameetriga.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(14-07-2021, 11:36 AM)Aare R. Kirjutas:  ...
Muuseas, mind päris huvitab, mis ala mehed need on, kes neid geniaalseid ideid välja käivad, moo arvates on need sellised, kes veokaid, eriti metsakaid vaid teel liikumas näevad.
metsakate teema kurja juur on va turumajandus elik plaanimajanduse puudumine.
Elan Võrumaal ja sõidan iga päev tööle jämedalt marsruudil X-Vastseliina-Võru-Tartu suund. Vastseliina on suur ekspordile töötav saekaatrikompoleks, Võru külje all samuti, lisaks edasi Antsla suunas veel saekaatrikompleks ja graanulitehas aga mida ma näen: Vastsellinast sõidava metsakad kuhugi Tartu jne suunda, Võru poolt sõidavad Vastseliina jne jne Ühesõnaga toimub mõttetu vedu, kütuse raiskamine jne. plaanimajandust on vaja, igale saekaatrile oma teeninduspiirkond, max 20 km ja väljavedaja veab ise kohale. Aamen. Ei mingeid metsakaid trassidel. Ekspordiks läheb ainult väärindatud puit, töötlemata puidu eksport on karistatav ...
Vasta

Teid on nii lihtne "käima tõmmata" !
 Metsaveokeid olen ise kaalunud , okaspuud vedavad pole kuigi sagedasti "lõhki" , kasekoorem praktiliselt alati , ülekaalus on puiduhake , mineraalväetised .
13 ndale , kuhu jääb riiklikul tasemel välja hõigatud - kõige tähtsam on inimese ja tema lähedase elu ja tervis  ?
 Eks ma varsti provotseerin teid veel .
Vasta

(14-07-2021, 16:42 PM)honkomees Kirjutas:  
(14-07-2021, 11:36 AM)Aare R. Kirjutas:  ...
Muuseas, mind päris huvitab, mis ala mehed need on, kes neid geniaalseid ideid välja käivad, moo arvates on need sellised, kes veokaid, eriti metsakaid vaid teel liikumas näevad.
metsakate teema kurja juur on va turumajandus elik plaanimajanduse puudumine.
Elan Võrumaal ja sõidan iga päev tööle jämedalt marsruudil X-Vastseliina-Võru-Tartu suund. Vastseliina on suur ekspordile töötav saekaatrikompoleks, Võru külje all samuti, lisaks edasi Antsla suunas veel saekaatrikompleks ja graanulitehas aga mida ma näen: Vastsellinast sõidava metsakad kuhugi Tartu jne suunda, Võru poolt sõidavad Vastseliina jne jne Ühesõnaga toimub mõttetu vedu, kütuse raiskamine jne. plaanimajandust on vaja, igale saekaatrile oma teeninduspiirkond, max 20 km ja väljavedaja veab ise kohale. Aamen. Ei mingeid metsakaid trassidel. Ekspordiks läheb ainult väärindatud puit, töötlemata puidu eksport on karistatav ...

Siin postituses ma näen pointi. Kas ma päris 100% nii kirjutaks, aga põhimõttega olen nõus.
Luunjast viiakse kurk kõigepealt Tallinnasse jaotuskeskusesse ja siis tuuakse tagasi Tartu poodi müüki.. on sel mõtet?

Veokamehi käima tõmmata on väga lihtne, ka päris elus vesteldes Big Grin . "Töö aeg maksab, kuidas kõik aru ei saa?" jne.
Minu arust on aga valge kaubiku mehed 100x hullemad kui veokamehed.

Täna Viljandist Tartusse liikudes olin ise naise auto roolis (väga väga väike auto) ning 2km enne Väike-Rakket punnitas 3 kaubikut korraga mööda. Punnitas, sest ma ei sõitnud 80-90ga, vaid spido järgi 100. Said must mööda ka, mul kahju polnud. Ning siis keerasid koos Väike-Rakke poodi kolmekesi, olles minust ette jõudnud oma 300m. Big Grin
Neil tahaks küll tihtipeal küsida, et kas päris töökohad olid juba võetud või mõistus ei küündi, et päev otsa sellist tööd tegema pead?
Vasta

.... punnitas 3 kaubikut korraga mööda. Punnitas, sest ma ei sõitnud 80-90ga, vaid spido järgi 100. Said must mööda ka, mul kahju polnud. Ning siis keerasid koos Väike-Rakke poodi kolmekesi, olles minust ette jõudnud oma 300m. [Pilt: biggrin.gif]....

Sellist asja näeb igal pool.
Just tulin Ee-Lv-Lt-Pol-Ger tripilt ja selliseid juhtumeid oli kümneid. 
Tavaline juhtumine. 
Kiiretee mul 110...115. Aeglustus rada ehk maha pööre hakkab ja siis punnitab veel keegi vasakult mööda ja risti minu eest läbi ja maha.
Miks? Aga selliseid juhtumeid ei olnud 1...2...3 aga hulgi rohkem. 
Samamoodi ka linnades 100...200m enne ristmikku kust ära pöörati kõrvaltänavasse oli vaja enne ikka mööda sõitma ja korduvalt minu tagant mitte kõrval rajast.
Vasta

Inglastel on ju termingi olemas: "white van man".
Vasta

Üks seltskond on selline hirmust kange juht.
Konkreetselt üks juhtum paljudest. 
Poolas 1+1 tee parasjagu kõver ja külast külasse.
Möödumine võimatu sest vastu tuleb liiklus. 
Saksa nr auto, autos 3 naist pensioni eas. Lubatud kiirus 90...70...50 aga see tädi üle 65 ei lase. Asulas 40.
Iga kurv iga küngas iga vastu tulev auto kõik märgiti ära pidurdamisega. Mina kaubikuga oleks kõik need kurvid lasknud ühe käega muretult 90ga aga see auto pidurdas oma 65 kiiruse veel 60 peale ja nii igas kurvis.
Ja oi kui pikk saba taha kogunes. 

Mööda saades oli tädi roolis kaks kätt sangad kell 10ja 2 kõht vastu rooli ja kangastanud pilk otse ette. Hirm oli kaugelt näha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne