Mõistusevastased manöövrid liikluses

Huvitav mis tehniline rike seal oli.

https://jarvateataja.postimees.ee/729266...1587988602

Puiste veokid on samasugune seltskond nagu valge kaubiku juhid. 
Hakkepuidu juhte näiteks näeb iga päev Iru piirkonnas oma kangelastegusid tegemas.
Vasta

Esimene asi- krt kui haige see sõna on- reka!
Aga jah, kummaline, et ringile lähenedes 20km/h hakkas haage külili vajuma. Ma saan nii aru, et siis sirgel teel- mismoodi???
Vasta

Pigem  piloot lendas raske jalga ringile ja nii see kogu puruvana komplekt küljele vajus. Küllap see tehnilise rikke jutt rohkem vabanduseks. Kahju vennast, ülemusele sellist mulli ei saa ajada.
Vasta

(14-07-2021, 18:38 PM)MeelisV Kirjutas:  Kiiretee mul 110...115. Aeglustus rada ehk maha pööre hakkab ja siis punnitab veel keegi vasakult mööda ja risti minu eest läbi ja maha.
Miks? Aga selliseid juhtumeid ei olnud 1...2...3 aga hulgi rohkem. 
  
Kui see oli saksas siis selline tegevus on seal tavaline sest tagant möödalendaja ja ettekeeraja tuli just madallennul 150-160. Ja kui hoolega jälgid siis selline vend tuleb sageli kolmandast reast ja keerab sulle ette juba üle laiade joonte mis saarekest tähistavad.
See mis seal toimub on meie mõistes müstika. 
idasaksa on suht normaalne aga mida lõunapoole seda hullemaks asi läheb.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mis see saksa ment sellest arvab?
On ju politsei riik seal,vähemalt valgete suhtes

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

(14-07-2021, 21:24 PM)diselist Kirjutas:  Mis see saksa ment sellest arvab?
On ju politsei riik seal,vähemalt valgete suhtes

See käib nii kähku,et ment ei saagi teda kui just mendile endale ette ei keera.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(14-07-2021, 18:38 PM)MeelisV Kirjutas:  Just tulin Ee-Lv-Lt-Pol-Ger tripilt ja selliseid juhtumeid oli kümneid. 
Kasutaksin juhust ja küsiksin, et kuidas piiriületused olid, kas kontroll oli ja kui kaua aega võtsid? Kui vaktsiinid tehtud, siis probleemi pole?
Vasta

(14-07-2021, 18:38 PM)MeelisV Kirjutas:  ...
Kiiretee mul 110...115. Aeglustus rada ehk maha pööre hakkab ja siis punnitab veel keegi vasakult mööda ja risti minu eest läbi ja maha.
Miks?
...

Kui see mahapööre käib ohtlikult lähedalt eest läbi lipsates, siis on sigadus küll. Või oskamatus kaarti lugeda.

Kui tuled II reas püsikiirusega, jõuad rahulikult tavapärasesse kaugusesse ette reastuda ja siis keerad paremale rambist alla, siis sõidad ju oma sõitu. Kuidas säärane asi tagasõitjat häirib? Miks peaks siis võtma kilomeeter varem püsikiiruse maha, reastuma eessõitja taha, sobitama temaga kiiruse ja siis ootama rampi?

"Puruvanal" oli tihendileke. Rooli ja istme vaheline tihend hakkas lekkima. Või ei jätkunud tihendi protsessoril rehkendusjõudlust rööprähklemiseks liikluse, auto ja kaapelaudade vahel. No seekord läks õnneks, keegi süütu viga ei saanud ja ülejäänuga tegeleb kindlustus.
Küsimus päriselt sama haagist vedanutele. KUI seal olid õhkvedrud JA need korraga ühel küljel järgi andsid, siis 20 km/h ju ei tohiks külili vajuda. Või ikkagi vajuks?
Vasta

(15-07-2021, 09:10 AM)Peeter2 Kirjutas:  
(14-07-2021, 18:38 PM)MeelisV Kirjutas:  Just tulin Ee-Lv-Lt-Pol-Ger tripilt ja selliseid juhtumeid oli kümneid. 
Kasutaksin juhust ja küsiksin, et kuidas piiriületused olid, kas kontroll oli ja kui kaua aega võtsid? Kui vaktsiinid tehtud, siis probleemi pole?


Ainus kes praegu huvi tunneb tungivalt sinu vastu on lätlane. Suurematel piiridel kontrollivad. Pead täitma covidpassi aadressil covidpass.lv. ka siis kui oled vaktsineeritud ja läbid nende kuningriiki transiidina.
Kui sihtpunkt on leedus pead samuti täitma nende covidpassi. Transiidi puhul pole vaja. 

Veel küsib inglane QR koodi. Ei pruugi laevagi saada ilma selle koodita.
Rongiga sai ilma üle. ???
Kusjuures seadused muutuvad kaks korda nädalas. Kogu aeg pead netist vaatama mida täna nõutakse.

Aquila captas non muscas.
Vasta

panin omad kommentaarid personaalsesse posti - pole selle teema teema muidu.
Vasta

(15-07-2021, 10:01 AM)v6sa Kirjutas:  
(14-07-2021, 18:38 PM)MeelisV Kirjutas:  ...
Kiiretee mul 110...115. Aeglustus rada ehk maha pööre hakkab ja siis punnitab veel keegi vasakult mööda ja risti minu eest läbi ja maha.
Miks?
...

Kui see mahapööre käib ohtlikult lähedalt eest läbi lipsates, siis on sigadus küll. Või oskamatus kaarti lugeda.

Kui tuled II reas püsikiirusega, jõuad rahulikult tavapärasesse kaugusesse ette reastuda ja siis keerad paremale rambist alla, siis sõidad ju oma sõitu. Kuidas säärane asi tagasõitjat häirib? Miks peaks siis võtma kilomeeter varem püsikiiruse maha, reastuma eessõitja taha, sobitama temaga kiiruse ja siis ootama rampi?

"Puruvanal" oli tihendileke. Rooli ja istme vaheline tihend hakkas lekkima. Või ei jätkunud tihendi protsessoril rehkendusjõudlust rööprähklemiseks liikluse, auto ja kaapelaudade vahel. No seekord läks õnneks, keegi süütu viga ei saanud ja ülejäänuga tegeleb kindlustus.
Küsimus päriselt sama haagist vedanutele. KUI seal olid õhkvedrud JA need korraga ühel küljel järgi andsid, siis 20 km/h ju ei tohiks külili vajuda. Või ikkagi vajuks?

mis on ohtlik on iga ühe oma arvamus - mina ohtu ei tajunud aga pani pead vangutama natuke küll
enamus kordadel käib see üle pideva joone
Vasta

(14-07-2021, 21:37 PM)Daff Kirjutas:  
(14-07-2021, 21:24 PM)diselist Kirjutas:  Mis see saksa ment sellest arvab?
On ju politsei riik seal,vähemalt valgete suhtes

See käib nii kähku,et ment ei saagi teda kui just mendile endale ette ei keera.

trassil nägin ehk paar korda üldse patrulli, ei ole neid näha seega ei näe ka nemad midagi.
Vasta

[Pilt: 13915144t1h0772.jpg]

Ma arvan, et see reka-mees oli harjunud uusi mersusid või palke vedama kuid graanul va kurinahk on selline poolvedel kraam. Tavapärase kiirusega kurve võeti siis graanul käitus nagu vesi oleks käitunud, ilma vaheseineta paagis.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(15-07-2021, 10:40 AM)Daff Kirjutas:  
(15-07-2021, 09:10 AM)Peeter2 Kirjutas:  
(14-07-2021, 18:38 PM)MeelisV Kirjutas:  Just tulin Ee-Lv-Lt-Pol-Ger tripilt ja selliseid juhtumeid oli kümneid. 
Kasutaksin juhust ja küsiksin, et kuidas piiriületused olid, kas kontroll oli ja kui kaua aega võtsid? Kui vaktsiinid tehtud, siis probleemi pole?

Kui sihtpunkt on leedus pead samuti täitma nende covidpassi. Transiidi puhul pole vaja. 

Reisule asutades Leedu kohta täit selgust ei saanudki. Reisitargalt lehelt ei leia ühtegi ametlikku linki ega viidet kinnitusega, et transiitreisija ei pea midagi täitma. See on küll eesti keeles sinna kirjutatud, et transiit on kohustusest vaba, aga Leedu kinnitust selle kohta ei leidnudki. Oli küll koht, kus leedukas kirjutas midagi Valgevene ja Vene transiidikoridoridest. Oli see ja nupuke, et Lätist ja Poolast saab riiki siseneda igast piiripunktist. Proovisin telefonis suhelda sel teemal ka välisministeeriumiga, kui reisitargalt lehe omanikuga, aga vastus oli umbes selline, et helistage saatkonda, nemad kirjutatu kohta mingeid kommentaare ei jaga. Mõtlesin siis selle vaese sekretäri peale seal Leedu saatkonnas ja jätsin hea plaani pooleli. Kirjale vastas vm samuti umbes mitme päeva pärast, hea et kuskil kaugel paljaks varastatult ilma dokumentide ja rahata istunud. Meilis tänati mind südamlikult, aga ilma igasuguse sisulise vastuseta.


Nii, kirjutasin eelneva teksti valmis, aga vaatan nüüd, et infot on reistitargalt lehel täiendatud. Enam ei ole must valgel kirjas, et transiit on vaba. Nüüd on ära toodud seesama jutt, mis oli leedu lehel transiitkoridoride kohta.
Seega, Leedust läbi sõites vist ikkagi tuleb täita covid küsimustik?
Aga seda ei saa ausalt ära täita, kuna transiitreisijale pole see küsimustik mõeldud. Selles on nimelt tärniga tähistatud kastike, kuhu tuleks kirjutada oma peatuspaik külastusel. Seda täitmata protsessiga edasi ei saa. Nonsenss, aga nii on. Sedapalju kui maad kuulasin, kirjutavad reisihuvilised aadressiväljadele eksisteerivad, kuid suvalised aadressid. Saavad küsimustiku tehtud. Pole õnneks vaadanud, mis seal maal valetamise eest trahv on kehtestatud.. Ühtepidi mingid räiged piirangud, trahvid, jebinad, teisest küljest aga valeta valeta valeta ja kõik mängivad kaasa.
Ise panin sealt ühe jutiga läbi ja kindluse mõttes palusin Varssavis bensukast ostetud pühakupildil olevat habemega meest, et nagu aitaks või nii. Üks allakäinud moega härra müütas neid, küllaltki pealesuruval moel muideks, kahe zloti eest. Pildil pidi olema autojuhtide kaitsepühak ja kundedelt kaebusi ei pidavat olema. Aga oli vist kasu ka, ametiisikud reisu jooksul kinni ei pidanud. Isegi üks Leedu piirivalvuritest, kes mind ainsa autojuhina tulemas nägi ja hakkas korraks kiiremaid liigutusi tegema, jäi hetkeliselt uimerdama, kui auto ümber helendavat aurat märkas. Kätt ei tõstnud ja hakkas varbaga oma Patroli kummi toksima.

Teel oli ka üks mõistusevastane manööver, kus tuli osaline olla. Enne Poola-Leedu piiri juhtus avarii, gm-ist vaadates mitte väga kaua enne tekkinud. Kampaania "Kõik seisavad". Midagi nagu on künka tagant näha, aga suurt mitte. Osad väiksed autod hakkasid rivist tagasi keerama. Suurendasin navi resolutsiooni ja vaatan, et tõesti. On võimalik punasest joonest mööda sõita, kuigi lõpp oli nibin-nabin selle teeotsa lõpus, mida plaanisin kasutada. Riskisin. Keeran siis tagasi, sõidan kohalike teede peale, kõik läheb järjest kitsamaks, kahel pool viljaväljad. Mõtlen, et keegi nüüd jumala eest vastu ei tuleks, mööda kindlasti ei mahu, kuhugi minna poleks eriti. Siis tuli kuppelmaastik, vihm oli rajale sellised rööpad sisse uhunud, et paha hakkas, keskmine rohukamar käib vastu põhja, tee on kaldu, kord vajud ühele, siis teisele poole. Kõige imelikum oli see, et selle teekese ääres nägin mitmeid korralikke elumaja, mis ka seda rööbasrada pidid igapäevaselt kasutama. Lõpupoole tuli madalik, põhimõtteliselt poriloigu ja mudamülka ristand, samas ka väike tõus. Silitan habemikku habemest, sulgesin silmad ja andsin jõhkralt talda. Nibin-nabin sai läbi. Teeots juba paistab, aga täpselt seal oligi õnnetus juhtunud, seisab poliis ja pääste. Poliis vehib käega, et ära tule, läbipääsu pole. Tagasiminekule oli kindel e-eii ja mis sest niiväga kasu oleks olnud. Lätti sisenemine oli juba kirja pandud ja paar kolm tundi seisakut oleks tähendanud pcr testi aegumist. Mis asjaolud sellega kaasnenud oleks, ei tea, sest üheski piiriületuses ei näinud midagi, mis oleks meenutanud testimispunkti vms.
Mõtlesin, et küsin igaks juhuks, mis värki toimub. Õnnetus iseenestest midagi polnudki, piirikate auto, mis sisemaal varitseb, oli ilmselt lohakalt teele keeranud ja sõidukas sõitis tagant sisse. Mida nad ootasid, või mis takistas neid kahte autot kasvõi ühte ritta tõmbama või sinnasamma teeotsa, ei saanudki aru. Kiirabi oli hädalised juba ära viinud, pildid ehk tehtud. Aga ei tea muidugi, kuidas see protsess neil seal täpsemalt käib. Hetkel liiklus lihtsalt seisis ja mida see tähenda Poolas, piiri lähedal, peaks igaüks mõistma. Küsisin siis, et mis juhtus ja kaua veel läheb ja veits niisama jutustasime - harukordne juhus, kus inimene oskas muud keelt peale kohaliku. Siis küsis juba ise, et kuhu pan läheb, näitan Eesti poole. Hõikas midagi tuletõrjujale, see lükkas piirikate auto ukse kinni ja näitas, et ah, poe kuidagi siit läbi, meil läheb veel vähemalt kaks-kolm tundi, et see tõke siin sõidetavaks muuta. Tänasin inimest südamest vastutuleku eest ja mõtlesin kurbusega ülejäänud sabade peale, mis kahele poole iga hetkega pikemaks venisid. Kõigil on kuhugi kiire, aga nüüd seisa ja seisa. Ilmselt veel tunde, kui poliis liikluse korraldamist kuidagi kohusetundlikumalt ei võtnud.
Vasta

(15-07-2021, 11:20 AM)tõnn Kirjutas:  Ma arvan, et see reka-mees oli harjunud uusi mersusid või palke vedama kuid graanul va kurinahk on selline poolvedel kraam. Tavapärase kiirusega kurve võeti siis graanul käitus nagu vesi oleks käitunud, ilma vaheseineta paagis.

Tõenäoliselt sai ringile jõudes aru, et kiirust on liiast ja pidurdas. Ilma pidurdamata oleks ehk välja vedanud, aga pidurdamine tõi laine sadula kohale, kus külgtuge vähem ja nii ta ära läkski.
Vasta

Kaubik ikka valet värvi kui mööda julgeti trügida, oleks valge ja veel GLS või DPD peal poleks keegi trüginud Big Grin
Sellega peab paraku arvestama et Sakslased suudavad sõita ainult bahni peal. Vihm, lumi, päike teevad lubatud kiirusest kohe 1/2 nii asulas kui "landstrassel"
Vasta

jah seda sai nähtud. 
bahni peal tuli vihma ei midagi erilist natuka nagu paduvihma moodi oli 
kiirus kukkus kohe hetkega alla saja ehk u. 70 juurde, 
osad jäid teeserva seisma ma siis mõtlesin et mis nüüd mis mul märkamata jäi
ma ei osanud muud teha kui kulgesin edasi oma 110 ga ja mõtlesin pingsalt kus see konks nüüd on 
sai see hoovihma osa kiirelt läbi ehk km mõni ja siis hakkas jälle pihta - vhijuuuh ja vhijuuh kütsid kõik mööda kellest ma varem mööda sõitsin.

mingit sellist hirmugi ei olnud miks peaks kiiruse alla võtma, nähtavus oli olemas, teepeal vett ei olnud ???
Vasta

(15-07-2021, 10:54 AM)MeelisV Kirjutas:  
(14-07-2021, 21:37 PM)Daff Kirjutas:  
(14-07-2021, 21:24 PM)diselist Kirjutas:  Mis see saksa ment sellest arvab?
On ju politsei riik seal,vähemalt valgete suhtes

See käib nii kähku,et ment ei saagi teda kui just mendile endale ette ei keera.

trassil nägin ehk paar korda üldse patrulli, ei ole neid näha seega ei näe ka nemad midagi.
Rahvatarkus ütleb, et kui politseid näed, siis on juba hilja...
Eestist-Poolani ehk näed neid väljasirutatud käega teeveerel passimas, aga edasi on juba ... moodsamad võtted. Suur vend ei maga, igal viaduktil-maha/pealesõidul on silmad, vahel ka valgel nimetul kaubikul, või kämperil. Leitakse üles ka eelmainitud üle 3 rea nõelujad, vales reas liikujad, kui ka nutikasutajad. Kiirestisõitjad ei jõua vahest enne kojugi, kui postkaart (NB! nii eest, kui tagantvaates) kohal, kangemad rikkumised viivad ka mitukümmend km kaugemal parklasse.

Vihmas lumesajus vms juhtudel on ametlik kiiruspiirang oli see nüüd 90 vms. Veokatele vaid 1. rida ja muud piirangud. Kui suure sajuga see kehtis jäi teadmata.. Mind on D-s maha võetud, meie mõistes kerge lumesadu, 2. rida ja jalg sirge. Noomiti, õpetati.


Vasta

(16-07-2021, 08:19 AM)hulgus Kirjutas:  Vihmas lumesajus vms juhtudel on ametlik kiiruspiirang oli see nüüd 90 vms. Veokatele vaid 1. rida ja muud piirangud. Kui suure sajuga see  kehtis jäi teadmata.. Mind on D-s maha võetud, meie mõistes kerge lumesadu, 2. rida ja jalg sirge. Noomiti, õpetati.


Saksas pole lumesajust tulenevalt otsest kiiruse ega möödasõidu piirangut. Küll aga kehtestatakse need jooksvalt märkidega. 

Kui teises reas sõitmise eest noomiti siis oli kuskil märk lahti mida sa ei näinud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Nonii, varasemalt rekkamehed kirjutasid, et raskete oludega pandi seal kohalikud sundpuhkusele ja meie omad aeti välja kuna "te nagunii olete kogu aeg sellistes tingimustes harjunud"
Siis kui parklad hakkasid umbe minema.
Kas suhtumine on muutunud?
Ehk oli see lumejutt, kõike ei suuda mina ka mäletada...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne