18-07-2021, 11:18 AM
Mul sõber kütuseveokijuht ütleb ikka, kui mingi nn. olukord peaks tekkima- tema traektori eriti EI MUUDA.
Pidurdab kui saab, üritab "liikuvast tšikaanist" küll ohutult mööduda, aga teepervelt lisa võtma eriti ei hakka (sõltub ilmastikust).
Esiteks on meil paljuski EUROKRAAVID, mis on iga auto hirm, teiseks alles oli juhus talvel, kus pidurdamisel tühi haagis tahtis "mööda sõitma" hakata ja
kolmandaks on tegemist 40 tuh. liitrise "mürsuga"- paneb ikka kõvasti kukalt sügama ja mõtteid mõlgutama.
Koormaga rekka taha jääb pidama kogu see "manzaft", sest juhtub olema piirdrega ääristatud teelõik ja piisab juhtmasina nn. probleemist-
teised sõidavad juba ise üksteisele sisse- kiirus ju nii suur.
Neljarelise peal antagu nagu "torust tuleb"- peaasi, et nn."puhastaja" vargsi märkku annaks, mis iganes viisil (müksu küll ei tahaks).
Asi on paremaks ka läinud.
Pidurdab kui saab, üritab "liikuvast tšikaanist" küll ohutult mööduda, aga teepervelt lisa võtma eriti ei hakka (sõltub ilmastikust).
Esiteks on meil paljuski EUROKRAAVID, mis on iga auto hirm, teiseks alles oli juhus talvel, kus pidurdamisel tühi haagis tahtis "mööda sõitma" hakata ja
kolmandaks on tegemist 40 tuh. liitrise "mürsuga"- paneb ikka kõvasti kukalt sügama ja mõtteid mõlgutama.
Koormaga rekka taha jääb pidama kogu see "manzaft", sest juhtub olema piirdrega ääristatud teelõik ja piisab juhtmasina nn. probleemist-
teised sõidavad juba ise üksteisele sisse- kiirus ju nii suur.
Neljarelise peal antagu nagu "torust tuleb"- peaasi, et nn."puhastaja" vargsi märkku annaks, mis iganes viisil (müksu küll ei tahaks).
Asi on paremaks ka läinud.