31-08-2021, 09:59 AM
Enesetunne jah...
Tunnistan, et ma tõesti naudin seda, kui auto vedama hakkab ja viskab edasi. Tõsi, selleks peab ka natuke mootorit olema - mingi moodne topelturboga "ükskomaneli" täislastis seda ei suuda... Naise sedaaniga sõites saab küll tehtud mõni möödasõit sirgel tühjal teel vaid selleks, et nautida M117 kaheksa silindri töö tulemust. Ning sel pajal on sügavalt ükskõik, on reisijaid null või neli pardal.
Tähelepanekuid reaalsusest: Saku-Tartu ajavõit on minutit viis, kui sõita "kaameratempo" ehk reaalselt 92-92 asemel pidev "sada". Kütusekulus on vahe mitu liitrit... "veoautotempos" ehk nii 86 on vahe napi kümne minuti kandis, aga möödasõite pea ei esine. Ning seda ei kõiguta ka mingid traktorid jms - lihtsalt kulged.
Minutine võit tekib nüüd ka 120 alas reaalselt 123-124 sõites.
Spidomeetrinäidus siis ümmargused 100 ja 130.
Iseasi, mida saavutatud ajavõiduga reaalselt peale hakata.
Ilmselgelt mõistusevastane tegevus. Keskkonnavaenulik pealekauba.
Tunnistan, et ma tõesti naudin seda, kui auto vedama hakkab ja viskab edasi. Tõsi, selleks peab ka natuke mootorit olema - mingi moodne topelturboga "ükskomaneli" täislastis seda ei suuda... Naise sedaaniga sõites saab küll tehtud mõni möödasõit sirgel tühjal teel vaid selleks, et nautida M117 kaheksa silindri töö tulemust. Ning sel pajal on sügavalt ükskõik, on reisijaid null või neli pardal.
Tähelepanekuid reaalsusest: Saku-Tartu ajavõit on minutit viis, kui sõita "kaameratempo" ehk reaalselt 92-92 asemel pidev "sada". Kütusekulus on vahe mitu liitrit... "veoautotempos" ehk nii 86 on vahe napi kümne minuti kandis, aga möödasõite pea ei esine. Ning seda ei kõiguta ka mingid traktorid jms - lihtsalt kulged.
Minutine võit tekib nüüd ka 120 alas reaalselt 123-124 sõites.
Spidomeetrinäidus siis ümmargused 100 ja 130.
Iseasi, mida saavutatud ajavõiduga reaalselt peale hakata.
Ilmselgelt mõistusevastane tegevus. Keskkonnavaenulik pealekauba.