01-09-2021, 16:42 PM
Miks te taandate kõik logistiku süüks alati.
On olemas töid ja firmasid kus puudub logistik.
Mul on leping taskus ja graafiku alusel olen laadimiskohtades.
Kellaajaline start rampast.
Pariisist näiteks 7.30.
On olnud kordi kus sõidad tulema tühja haakega ainult plomm peal ja kühveldad 700km järgmisse väravasse kuna auto peab olema kindlal kellaajal järgmises kohas.
Küll on sõidetud ühe ainsa postikotiga seda maad.
On politsei saatel sõidetud poole teeni jne.
Meil paaril kolleegil olid kunagi sildid akna peal ja nad ei kuulunud politsei huviorbiiti.
Neil oli väga range kord. Kõigest pidi teavitama sõidukorraldust. Ja ka sellisest autost mis otsustas hakkata "korda looma". Kohe sõnum numbriga sõidukorraldusse. Mine tea võibolla plaanib röövi.
Kaasas pidi olema kaks telefoni ja kogu aeg levis.
Ühesõnaga, pole see autojuhi amet ainult vanniga kaasliiklejate traumeerimine vaid kohati päris äge värk. Ainus viga, et ajadefitsiit kippus kummitama ja seda just teadlike juhtide pärast.
On olemas töid ja firmasid kus puudub logistik.
Mul on leping taskus ja graafiku alusel olen laadimiskohtades.
Kellaajaline start rampast.
Pariisist näiteks 7.30.
On olnud kordi kus sõidad tulema tühja haakega ainult plomm peal ja kühveldad 700km järgmisse väravasse kuna auto peab olema kindlal kellaajal järgmises kohas.
Küll on sõidetud ühe ainsa postikotiga seda maad.
On politsei saatel sõidetud poole teeni jne.
Meil paaril kolleegil olid kunagi sildid akna peal ja nad ei kuulunud politsei huviorbiiti.
Neil oli väga range kord. Kõigest pidi teavitama sõidukorraldust. Ja ka sellisest autost mis otsustas hakkata "korda looma". Kohe sõnum numbriga sõidukorraldusse. Mine tea võibolla plaanib röövi.
Kaasas pidi olema kaks telefoni ja kogu aeg levis.
Ühesõnaga, pole see autojuhi amet ainult vanniga kaasliiklejate traumeerimine vaid kohati päris äge värk. Ainus viga, et ajadefitsiit kippus kummitama ja seda just teadlike juhtide pärast.
Aquila captas non muscas.