Mõistusevastased manöövrid liikluses

Norras nägin mõnel teeremondil plakatit, kus oli peal väikese tüdruku pilt ja all suur kiri: "Minu issi töötab siin ja ma tahan, et ta õhtul koju tuleks."
Hästi armas sõnum ja paneb võibolla rohkem mõtlema kui lihtsalt number punase ringi sees.
Vasta

(31-08-2021, 20:29 PM)Aare R. Kirjutas:  Norras nägin mõnel teeremondil plakatit, kus oli peal väikese tüdruku pilt ja all suur kiri: "Minu issi töötab siin ja ma tahan, et ta õhtul koju tuleks."
Hästi armas sõnum ja paneb võibolla rohkem mõtlema kui lihtsalt number punase ringi sees.
Mäletan kui alles tatt olin ja ema ajatöö autoga kaasas loksusin oli analoogne plakat ka kusagil Tartu maanteel. Ainult seal oli poisi pilt ja kiri----isa sõida korralikult ootan sind õhtul koju vms.
Kas keegi mäletab oli neid veel Eestis?
Vasta

(31-08-2021, 20:07 PM)mossepower Kirjutas:  
(31-08-2021, 18:15 PM)Aare R. Kirjutas:  Kui näiteks suurel teel koormat laeme, on ka märgid kiirusepiirangutega väljas, aga enamus ei pea neidki millekski, kuigi need on puhtalt ohutuse tagamiseks... 
Ühe üsna tuntud teedeehituse ja maaparanduse firma objektijuht aastaid tagasi poolnaljaga seletas, et teeremondi ajutised ümbersõidu jms. kruusateed tuleb teha meelega sellised kehvad ja auklikud, et autojuhid ei saaks füüsiliselt üle 30 km/h sõita. Seda ennekõike töömeeste ellujäämise eesmärgil kuna ajutised märgid on justkui soovituslikud ning tihti sõidetakse niivõrd kiiresti kui tee kannatab.
Põhimaanteede ja ka linnasiseste tuiksoonte remont peaks algama sellest, et korda tehakse esmalt kõrvalteed.
Siis ei pea töölised kartma ning liiklejad oma närve rikkuma kusagil põlluteede peal. Hetkel on nii, et juhitakse liiklus kuhugi peessse ja kedagi ei huvita, kuis kohale jõuad.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(31-08-2021, 09:59 AM)v6sa Kirjutas:  Enesetunne jah...
...

Iseasi, mida saavutatud ajavõiduga reaalselt peale hakata. Toungue
...
Ühel ammusel koolitusel, andis juhendaja kõigile paberi ja palus kirjutada mida jõuaks teha 10 minutiga. Samased 10min hiljem, korjas paberid kokku ja... viskas prügikasti. Täpselt sama mõtekas on tulemus selle minuti püüdmisel maanteel. Alusta minut varem, jäta mõni "metsapeatus" tegemata, või planeeri oma aega paremini. 

ps. eelnevalt mainitud "kiire, et tööaja sisse mahuks" on kõige lollim vabandus.


Vasta

(01-09-2021, 09:29 AM)hulgus Kirjutas:  ps. eelnevalt mainitud "kiire, et tööaja sisse mahuks" on kõige lollim vabandus.

 Kui lubate siis vaidleks vastu.
Eelpool ära toodud mõttetera peab paika osaliselt kuid pole absoluutne tõde.

Üks näide. 
Võtame haake mis tuleb laevast ja kütame sellega teise kaldasse kus see läheb uuesti laeva.
Aega on täpselt nii palju, et jõuab 45 min pausi teha ja siis oled järgmises sadamaputkas 4-5 min enne registreerimise lukku löömist.
Ja kui nüüd jääb ette selline vend sõidukaga kes arvab, et suurel aega küll ja pidurdab ja näitab käemärke siis sorry. 
On olemas kaks paralleelset maailma kus me elame ja kes pole reaalselt selles"teises" maailmas töötanud võibki jääda siin loosungeid loopima.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(01-09-2021, 10:04 AM)Daff Kirjutas:  
(01-09-2021, 09:29 AM)hulgus Kirjutas:  ps. eelnevalt mainitud "kiire, et tööaja sisse mahuks" on kõige lollim vabandus.

 Kui lubate siis vaidleks vastu.
Eelpool ära toodud mõttetera peab paika osaliselt kuid pole absoluutne tõde.

Üks näide. 
Võtame haake mis tuleb laevast ja kütame sellega teise kaldasse kus see läheb uuesti laeva.
Aega on täpselt nii palju, et jõuab 45 min pausi teha ja siis oled järgmises sadamaputkas 4-5 min enne registreerimise lukku löömist.
Ja kui nüüd jääb ette selline vend sõidukaga kes arvab, et suurel aega küll ja pidurdab ja näitab käemärke siis sorry. 
On olemas kaks paralleelset maailma kus me elame ja kes pole reaalselt selles"teises" maailmas töötanud võibki jääda siin loosungeid loopima.
Sellega kaasa minnes jäädki alatiseks II maailma tööle. Miks see peaks meid, teisi liiklejad, huvitama? Kaastunde pärast?
Vasta

Oli kord ehitusobjekt Rootsis, mida tuli kord nädalas või paari nädala tagant külastada. Sadamast autoga gps järgi 3 tundi sõitu. 
+20km/h kiirust ületades lühenes sõiduaeg 2,5 tunnini. Selle võidetud lisatunniga jõudis objektil mõndagi korda saata ja õhtul laeva ka. Mitte et see teguviis õige oleks...
Vasta

(01-09-2021, 10:04 AM)Daff Kirjutas:  
(01-09-2021, 09:29 AM)hulgus Kirjutas:  ps. eelnevalt mainitud "kiire, et tööaja sisse mahuks" on kõige lollim vabandus.

 Kui lubate siis vaidleks vastu.
Eelpool ära toodud mõttetera peab paika osaliselt kuid pole absoluutne tõde.
...
On olemas kaks paralleelset maailma kus me elame ja kes pole reaalselt selles"teises" maailmas töötanud võibki jääda siin loosungeid loopima.
Maailm on kahjuks õnneks üks, on vaid ca. 8 mlrd isiksust kel oma nägemus sellest, kõik erinevad.
ps. ei ole veel selles teises maailmas tööd teinud, esimeses mõni mln.km küll.


Vasta

(01-09-2021, 10:10 AM)maaks Kirjutas:  
(01-09-2021, 10:04 AM)Daff Kirjutas:  
(01-09-2021, 09:29 AM)hulgus Kirjutas:  ps. eelnevalt mainitud "kiire, et tööaja sisse mahuks" on kõige lollim vabandus.

 Kui lubate siis vaidleks vastu.
Eelpool ära toodud mõttetera peab paika osaliselt kuid pole absoluutne tõde.

Üks näide. 
Võtame haake mis tuleb laevast ja kütame sellega teise kaldasse kus see läheb uuesti laeva.
Aega on täpselt nii palju, et jõuab 45 min pausi teha ja siis oled järgmises sadamaputkas 4-5 min enne registreerimise lukku löömist.
Ja kui nüüd jääb ette selline vend sõidukaga kes arvab, et suurel aega küll ja pidurdab ja näitab käemärke siis sorry. 
On olemas kaks paralleelset maailma kus me elame ja kes pole reaalselt selles"teises" maailmas töötanud võibki jääda siin loosungeid loopima.
Sellega kaasa minnes jäädki alatiseks II maailma tööle. Miks see peaks meid, teisi liiklejad, huvitama? Kaastunde pärast?
Mul tekkis hoopis küsimus, miks üldse sõidukamehed veokaid pidurdavad ja käemärke pilluvad? Kättemaks selle eest, et mõne veoka manööverdamise pärast kusagil tänaval on see sõidukavend minuti koju "hiljaks" jäänud? Aga mis puutub kaastundesse, siis ma tahaks näha sellist "pohhui need krdi veokamehed" tüüpi, kes ootab mingit koormat näiteks Rootsist ja kokku on lepitud näiteks täna, aga Rootsis on see oodatav veokas tiksunud samasuguse "skit med dom jävla lastbilschaufförer" (tõlge on sama nagu eelmine sulgudes olev lause) taga ja seetõttu on sadamasse 5 minutit hiljaks jäänud, tegelikult piisab isegi vähemast. Seetõttu jõuab auto kohale alles ööpäev hiljem. Huvitav, kas siis suhtumine muutuks?
Vasta

Vana rekkamees peaks teadma, et sadamasse laevale jõudmiseks peab veidi rohkem aega varuma. Mingeid minuteid püüda on mõttetu.
Ja normaalne logistik sellist jama ei korralda, et auto peab jõudma 5min enne registreerimise lukkulöömist sadamasse...
Vasta

Üks asi on autojuhi teadmine, teine asi on logistiku planeerimine, aga seda kõike mõjutab ka näiteks koorma pealelaadimise kulg. Jääb see venima, saad veel enam-vähem eelviimasel minutil minema, aga teel olev töllerdis nullib selle viimasegi võimaluse ära. Samuti on olnud olukordi, kui Rootsis ühe firma terminalis veniski pea alati viimase minutini- autodega sissetulevat kaupa oodati viimase võimaliku hetkeni, et teisi autosid vastavalt sihtkohale komplekteerida.
Meeldetuletuseks- mind sellised asjad enam ei puuduta, siin töötades olen 15 tunni jooksul ise oma aja peremees.
Vasta

(01-09-2021, 11:12 AM)Peeter2 Kirjutas:  Vana rekkamees peaks teadma, et sadamasse laevale jõudmiseks peab veidi rohkem aega varuma. Mingeid minuteid püüda on mõttetu.
Ja normaalne logistik sellist jama ei korralda, et auto peab jõudma 5min enne registreerimise lukkulöömist sadamasse...
Nendes logistkutes asi ongi,istub arvuti taga ja arvutab keskmise kiiruse arvestamata ühtki segavat tegurit ja ei saa aru kuidas ometi ei jõua.Ja veoki juht punnib nahast välja ,et reedesele laevale jõuda.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

Hea on lugeda kui targalt kõik aegu planeerivad ja teavad täpselt kuhu kuna ja kuidas jõuda ning keda kuhu saata.
Ei ole see elu nii lihtne.
Aga on üks sort kaupu mis on aastakümneid nii liikunud ja jäävadki liikuma.
Post, lilled ja mõned toidukaubad. 
Postiteenuste peatükis võtate küll sõna, et pakike jäi hiljaks aga kas te teate üldse kuidas need pakikesed liiguvad.
Ei tule nad kogu tee lennukiga.
Vahel mõne jupi liigub kaup autoga ka. 
Kunagi vedasin Stuti ja Pariisi vahet just sellist kaupa kus teie pakikesed pidid jõudma minutilise täpsusega teisele lennukile, et järgmine päev te saaks oma pakikese kätte.
Mõnedel eriti  kiirete ja tähtsate  kaupade liigutajatel on esiklaasil vastav kiri, et isegi politsei neid ei puutu. Kui siis tagantjärgi arutatakse asja aga mitte ülesande täitmise ajal.
Nagu ütles sakslane, "Seni kuni õuna ei saa saata läbi neti on meid vaja".
Ja siis tuleb mingi vend kes arvab, et piisab sulle 80 kulgemisest küll kuna mul ju aega nagu putru.
Ja et just tänu sellisele targale jäi auto lennujaama hiljaks pole tema mure. Süüdi jääb hoopis postiljon.
Umbes nii...

Aquila captas non muscas.
Vasta

(01-09-2021, 14:03 PM)Daff Kirjutas:  Ja et just tänu sellisele targale jäi auto lennujaama hiljaks pole tema mure. Süüdi jääb hoopis postiljon.
Umbes nii...
Vaid ja AINULT külmutuses doonorelundid on see "kaup", mille puhul ei peatata ja kus on pigem politseile ette teada kiire sõit. Absoluutselt kõige muuga siinilmas on aega! Ja selleks on ka spetsiaalsed autod - nimetatakse operatiivautod! Eestis on sellega zitasti, mujal pidi (väidetavalt!) olema paremini, et vilkuriõigus on ka kõnealustel vedudel. Aga sinna ei võeta ka lambikonna kettasse, kindlasti on ka erikoolitused jms. Teine asi on ka külmutuses ravimid aga nendegaei ole kunagi NII kiire... Kõiksugu muu lennujaama hilinemine on logistiku süü, autojuhti ei saa süüdistada. Aga HEADE logistikutega, rääkimata üldse midagi arusaavast juhtkonnast, on kitsas käes. Mingi DHL jms on minu kui kolmand aosapoole jaoks suvaline kräpp, kelle arutu kihutamine peaks lõppema arestikambris. Kõiksugu valgekaubikutolad jms on tavaline liiklushuligaansus. 

Eraldi teema on rahavedu, VIPid jms, kus on pigem turvamine ehk operatiivautod puhastavad teed ja määravad tempo.
Vasta

Reaalselt on küsimusele "miks" vastus palju lihtsam, kuna veoauto roolis töö tegemiseks ei pea vist poolt aastatki koolipinki nühkima, rääkimata kolmest või viiest aastast, aga palk on üldjoontes ikka vähe normaalsem kui mingil suvalisel jolbertil kuskil laos või kassas, siis satubki sinna rooli... noh, ütleme viisakalt, igasuguseid. Ükskõik, kui palju üritada musta valgeks rääkida, kultuurne veoautojuht on väljasurev liik, pakuks lakke vaadates, et mingi 25% äkki on jäänud selliseid rahulikke vana kooli mehi. Ja see on igal pool nii, mitte ainult Eestis.
Vasta

Miks te taandate kõik logistiku süüks alati.
On olemas töid ja firmasid kus puudub logistik. 
Mul on leping taskus ja graafiku alusel olen laadimiskohtades. 
Kellaajaline start rampast.
Pariisist näiteks 7.30.
On olnud kordi kus sõidad tulema tühja haakega ainult plomm peal ja kühveldad 700km järgmisse väravasse kuna auto peab olema kindlal kellaajal järgmises kohas.
Küll on sõidetud ühe ainsa postikotiga seda maad.
On politsei saatel sõidetud poole teeni jne. 
Meil paaril kolleegil olid kunagi sildid akna peal ja nad ei kuulunud politsei huviorbiiti.
Neil oli väga range kord. Kõigest pidi teavitama sõidukorraldust. Ja ka sellisest autost mis otsustas hakkata "korda looma". Kohe sõnum numbriga sõidukorraldusse. Mine tea võibolla plaanib  röövi.
Kaasas pidi olema kaks telefoni ja kogu aeg levis.
Ühesõnaga, pole see autojuhi amet ainult vanniga kaasliiklejate traumeerimine vaid kohati päris äge värk. Ainus viga, et ajadefitsiit kippus kummitama ja seda just teadlike juhtide pärast.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Vaatan siin ühe transpordifirma keskmist kuupalka. 2020. 2. kvartal.
155 €. Bruto. 13 töölist.

Õnneks peab Eestis vähemalt 2 h lõhki ajama, et...
[b]§ 246.   Mootorsõidukijuhile kehtestatud ööpäevase sõiduaja nõuete rikkumine[/b]
  (1) Kehtestatust kuni kaks tundi pikema ööpäevase sõiduaja kasutamise eest mootorsõidukijuhi poolt –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut.

  (2) Kehtestatust üle kahe tunni pikema ööpäevase sõiduaja kasutamise eest mootorsõidukijuhi poolt –
karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga.
Vasta

(01-09-2021, 14:03 PM)Daff Kirjutas:  ...
Ei ole see elu nii lihtne.
Aga on üks sort kaupu mis on aastakümneid nii liikunud ja jäävadki liikuma.
Post, lilled ja mõned toidukaubad. 
...
On veel üks sort kaupa, mis õigel ajal, õiges kohas peab olema. Ei loe ummikud, politsei ega ilmaolud. Õnneks ei pea juht laadimise ja kinnitamisega vaeva nägema, kaup jookseb ise peale maha ja heal juhul veab endale ise ka rihmad peale.
Vahe on selles, et postikotte ei pea iga paari tunni järel pissitama, nendega ei saa teha pausi siis kui sõidu-töö ajad paigast on, ööbimine kuskil tankla parklas sellise koormaga on välistatud. Kui päevakava näeb ette kindlad punktid, mis tuleb antud aja jooksul läbi käia, siis tuleb need kasvõi läbi ussi...   läbi käia, hoolimata sellest et kaup nautis lõunasööki tund pikemalt, Pariisis sadas lund, või kuskil tunnel põles. Ja peab see kaup olema laetud lennukile/laeva samamoodi kella pealt. Autojuhi arvamus ja force majeure ei kõiguta kedagi.
Erinevus muidugi tänasel päeval selles, et liikus see kaup saamamoodi aastakümneid, aga täna... Sad


Vasta

Värske lõhe Big Grin 
Liigu ka posti v lennuki kiirusega Big Grin 

30 h aega (talvel): https://www.google.com/maps/dir/''/OSLO+...798542!3e0
Vasta

(01-09-2021, 18:27 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Värske lõhe Big Grin 
See kasvanduse lõhe on nii steroide täis topitud, et ei juhtu temaga midagi, kui külmik töötab.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne