Mõistusevastased manöövrid liikluses

Tulin täna öösi Tallinn》Tartu minu ees tiksus ebakindlalt üks Golf tekkis rahulik hetk ja möödasõidul märkasin, et juhil oli suurem telefon või tahvel spidomeetri ette sätitud ja mingi video mängis. Kell pool üks öösel kott pimedas, kuda kurat sa üldse näed kuhu sa sõidad kui ninaall telekas käib?
Vasta

(16-11-2021, 12:21 PM)pvr Kirjutas:  Tulin täna öösi Tallinn》Tartu minu ees tiksus ebakindlalt üks Golf tekkis rahulik hetk ja möödasõidul märkasin, et juhil oli suurem telefon või tahvel spidomeetri ette sätitud ja mingi video mängis. Kell pool üks öösel kott pimedas, kuda kurat sa üldse näed kuhu sa sõidad kui ninaall telekas käib?

Sellist vaatepilti kohtab kahjuks väga tihti.
Ilmselt oli selline igasugu lisadega masin mis osade arust peaaegu ise hakkama saab...
Vasta

(16-11-2021, 12:21 PM)pvr Kirjutas:  Tulin täna öösi Tallinn》Tartu minu ees tiksus ebakindlalt üks Golf tekkis rahulik hetk ja möödasõidul märkasin, et juhil oli suurem telefon või tahvel spidomeetri ette sätitud ja mingi video mängis. Kell pool üks öösel kott pimedas, kuda kurat sa üldse näed kuhu sa sõidad kui ninaall telekas käib?


Pool euroopat vaatab sõidu ajal filmi.
Kui öösel baani peal nendest PL, CZ, RO, BG  80 tiksujatest mööda sõita siis 1/3  vaatab filmi.
Läpakas keskel lahti ja kino käib.
Ei tea mis haigus neil on.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ei ole küll peast ment aga selliste ebakindlate liiklejate osas võib helistada ühele lühikesele numbrile. Kui kasvatustöö hoiab ära ühegi õnnetuse, on see juba võit.
Vasta

(16-11-2021, 12:46 PM)speedsta Kirjutas:  Ei ole küll peast ment aga selliste ebakindlate liiklejate osas võib helistada ühele lühikesele numbrile. Kui kasvatustöö hoiab ära ühegi õnnetuse, on see juba võit.
Enam ei head nr.,vanasti oli liiklusliin.112 tahab tervet elulugu teada enne kui asjani jõutakse.
Vasta

(11-11-2021, 13:05 PM)maaks Kirjutas:  Sõitis, järelikult nägi  Big Grin
Pigem oli tal probleem vahetult enne seda hetke kui see volvo ennast "kortsu tõmbas". Aga see ei pruukinud ka üldse tema süü olla.
PS Sobiks hästi huumori teemasse, "SAAB KÜLL" alla  Big Grin Big Grin
 Isegi ühe katkise tuuleklaasiga autoga töökotta sõitnud, ega keegi lõbu pärast niimoodi ringi ei sõida. 
https://youtu.be/3mHzoRPWrus
 Sellega võrreldes on tavaliikluses akna nurgast piiludes kuhugi garaazi hiilimine lebo.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Sedasi olen isegi kunagi sõitnud Big Grin Kunagi Rootsis vedukal töötades anti mulle tööautoks mingi vana Fordi pirukas, mis muidu seisis. See libises ühele vanale Passatile (Passat ei tunnistanud parema käe reeglit) küljelt sisse, mille tulemusel kapotilukk sai niipalju kannatada, et kapott jäigi poolde vinna. Ja mingi aeg siis metsa minnes teadsin, et ühes kohas on hüpekas, mõtlesin, et vaatan, mis teeb. Tegi küll ja kapoti sai ka püsti D
Vasta

(16-11-2021, 20:28 PM)_rein_ Kirjutas:  Enam ei head nr.,vanasti oli liiklusliin.112 tahab tervet elulugu teada enne kui asjani jõutakse.

112 küsimustel on mõte - need tuleb rahulikult ära vastata.
Vasta

(11-11-2021, 11:03 AM)MeelisV Kirjutas:  [Pilt: t760_DSC_5305.jpg]
Ilmselgelt olid omandamata olukorrale sobivad sõiduvõtted (sõiduõpetuse puudujääk?)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Katkise klaasi annaks veel andeks kui teeperve pidi max 30km/h lähima(ja ma mõtlen siin lähimat, mitte et ala lasnamäelt sõidan peetrisse sest seal on sõbral töökoda) töökojani roomataks, aga mõlk katuses stateerib olukorra - romu. Ikkagi kindel puksiiri mats juba... Aga ei saa siin hinnanguid anda kuidas inimene oma elu elanud on, võibolla lihtsalt pole enam mitte kellegi poole pöörduda oma murega.
Vasta

(04-11-2021, 21:50 PM)Wiki432 Kirjutas:  Liikumiskiiruse sõjaväe sõidukite kolonnis paneb paika seadus:
7) N2- ja N3-kategooria sõidukil käesoleva määruse § 3 lõike 2 punktides 1, 3 ja 4 sätestatud juhul 60 kilomeetrit tunnis;

  8) N2- ja N3-kategooria sõidukil käesoleva määruse § 3 lõike 2 punktis 2 sätestatud juhul 50 kilomeetrit tunnis;
§ 3 lõiked kehtivad inimeste veo korral veoki kastis. Kogu kolonn liigub edasi kõige aeglasema masina tempos. Seda viimast nõuet ei ole küll seaduses, küll aga nõuab seda terve mõistus.

Seadus

See pole mitte seadus, vaid määrus, määrus on vähe lahjem öigusnorm, kui seadus, seega Liiklusseadus törjub määruse ja antud määrus kehtib ainult kaitseväele.
Vasta

(16-11-2021, 09:21 AM)vant Kirjutas:  Kollase kvaliteetmeedia ühe lipulaeva esindajad üritasid Poolas mööda metsateid piirile lähemale saada, et objektiivselt ja ausalt kajastada sealseid sündmusi. Põhimaanteed on kohalikud sõjardid sulgenud nii vabale meediale kui muule rahvale. Otsitavaid vist ei leitud, aga uudiskünnis sai ületatud oma kangelasteoga- üks kohalik Volvo leiti metsateel üles. Mina ei tea, kui "metsatee" see oli, aga päris halenaljakas juhtum küll.
 Fraase artiklist:
"Esimesed paarkümmend kilomeetrit mööduvad rahulikult. Teeme korra ka tee ääres peatuse ning vaatame, millises seisukorras on üks suvaline Poola metsatee. Paistab, et neil liiklemine on täiesti reaalne: mets pole eriti soine ning erinevalt suvest ei kollita ka kõrgeks kasvanud taimestik.
Ja siis käis pauk
Istume tagasi autosse ning asume taas teele. Kui möödunud on ligikaudu kümme minutit, läheneme taas ühele ristmikule. Pealtnäha ei midagi ohtlikku: väiksemaid kõrvalteid saabub kaherealistele maanteedele alati palju. Siis aga võib silmanurgast märgata musta Volvot. See liigub. Möödub murdosa sekundist. See liigub ikka. Täpselt meie teele ette. Jõuan käes olevast telefonist lahti lasta ning käed näo ette panna. Tahan veel roolis olevale Erkile hüüda, et ta pidurdaks, kuid selleks enam aega pole. Volvo on täpselt meie kapoti ees. Kõik. Pauk. Turvapadi lööb otse rindu. Teine pauk."
Metsateel, pealegi tundmatul 90- ga, really?

https://www.ohtuleht.ee/1048525/ohtuleht...i-joudsime

Kas ma olen siis tõesti ainuke, kes saab tekstist aru, et käisid ja vaatasid metsatee üle ja siis järgneva kümne minutiga jõudsid "kaherealisele" (ehk siis kaks rida ühes suunas) ja panid litaka kõrvalteelt saabujaga?
Ja ma olen ka nt konkreetselt Tallinn-Narva trassil Kemba teeotsas kahe jalaga pidurile hüpanud kui sealt kruusakalt lendas sierraari täie lauluga asfaldile ja lajatas parempöörde üle kõigi ridade.
Vasta

Kaitseväelased sajandeid näinud DAFi kastis lehvitamas, must rebane 100 meetrit tagant väljas, spidokas näitab 70+ ja nii terve kolonn. Suht pidev nähtus. Kuhu teatama peaks, et Heremil mõni pagun maha võetaks? Ikkagi +20 üle  Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta

Viimasel ajal on selles Mäo liiklussõlme nime kandval nurisünnitisel hakanud sagenema anomaalia, mis minu ja mitme kaaskannataja arust küll mõistusevastane tundub. Viimastel kuudel kuidagi väga häirivaks muutunud see muster.

Anomaaliast siis lähemalt.
 Tartu poolt tulles ja siis Paide suunas liikuda plaanides sõidad üles viaduktile, peatud Stopi ees, veendud et kellegile jalgu ei jää nagu enda arvates ja stardid Paide poole.
 Rakvere poolt kaugemalt näed kedagi lähenemas.
Saad juba kiiruse üles vastavalt masina võimetele ja siis...
See tagant tulija tuhiseb parempoolset rada pidi mööda, lööb koos rooliga vasaku suuna sisse ja rebib sulle ette. Ja kohe lüüakse pidurid korralikult peale, sest kodanikul vaja Tartu poole keerata. Ja tavaliselt jääb see manööver veel toppama ka, sest Paide poolt tuleb liiklus vastu.
Ja nii oled siis sunnitud tegema sisuliselt avariipidurduse, sest mingi kodanik otsustas et tema peab otsesõitja ette, mitte taha reastuma...
Seda sigadust on tehtud mitme tuttava liikuri ees. Vahet pole mis sõiduk vasakus reas liigub. Ette on keeratud nii mootorratastele, sõidukatele, bussile kui ka veoautodele.
Siinkohal tervitan linnamaasturi juhti kelle sõiduki ja minu juhitud veoauto vahele jäi selle anomaalia lõppfaasis eile ca 15 cm...
Ja kui ma poleks seisma saanud, oleks see sõiduk vastutuleva liiklusega laubakasse lükatud ilmselt.

Lausa ime et seni seal mingit suuremat avariid pole juhtunud...
Ja kes siis süüdi jääb...

Krt, viimane aeg on see pardakaamera ära osta ja autosse paigaldada...
Vasta

(17-11-2021, 21:47 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Viimasel ajal on selles Mäo liiklussõlme nime kandval nurisünnitisel hakanud sagenema anomaalia, mis minu ja mitme kaaskannataja arust küll mõistusevastane tundub. Viimastel kuudel kuidagi väga häirivaks muutunud see muster.

Anomaaliast siis lähemalt.
 Tartu poolt tulles ja siis Paide suunas liikuda plaanides sõidad üles viaduktile, peatud Stopi ees, veendud et kellegile jalgu ei jää nagu enda arvates ja stardid Paide poole.
 Rakvere poolt kaugemalt näed kedagi lähenemas.
Saad juba kiiruse üles vastavalt masina võimetele ja siis...
See tagant tulija tuhiseb parempoolset rada pidi mööda, lööb koos rooliga vasaku suuna sisse ja rebib sulle ette. Ja kohe lüüakse pidurid korralikult peale, sest kodanikul vaja Tartu poole keerata. Ja tavaliselt jääb see manööver veel toppama ka, sest Paide poolt tuleb liiklus vastu.
Ja nii oled siis sunnitud tegema sisuliselt avariipidurduse, sest mingi kodanik otsustas et tema peab otsesõitja ette, mitte taha reastuma...
Seda sigadust on tehtud mitme tuttava liikuri ees. Vahet pole mis sõiduk vasakus reas liigub. Ette on keeratud nii mootorratastele, sõidukatele, bussile kui ka veoautodele.
Siinkohal tervitan linnamaasturi juhti kelle sõiduki ja minu juhitud veoauto vahele jäi selle anomaalia lõppfaasis eile ca 15 cm...
Ja kui ma poleks seisma saanud, oleks see sõiduk vastutuleva liiklusega laubakasse lükatud ilmselt.

Lausa ime et seni seal mingit suuremat avariid pole juhtunud...
Ja kes siis süüdi jääb...

Krt, viimane aeg on see pardakaamera ära osta ja autosse paigaldada...
Seal on avariisi olnud ja mitte vähe,enamus lihtsad plekimõkimised.Sai kunagi aru päritud maanteeametist,et kuidas selline ristmik üldse ehitusloa sai ,need vastasid ,et kõik ehitused on seadusega kooskõlas ja liikluse ohutumaks muutmiseks tehtud innovaatilised?...Uskumatu pask.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

Pole see ristmik/viadukt midagi nii pask.
Belgiast maha viksitud. 
Pigem on asi liikluskultuuris

Aquila captas non muscas.
Vasta

Eks seal Mäo viadukti see Aravete poolt tulles Tartu poole pööramine veidi kehv on, aga need linnamaasturite juhid ja muud idioodid suudavad ka täiesti ideaalsetes tee- ja liiklusoludes debiilsusi korraldada. Siinset teemat tuleb ju ka toita Smile
Vasta

(18-11-2021, 08:04 AM)Daff Kirjutas:  Pole see ristmik/viadukt midagi nii pask.
Belgiast maha viksitud. 
Pigem on asi liikluskultuuris

Täiesti nõus selles mõttes et ajuga juhtidega seal probleemi pole. Paraku tundub viimaste kontsentratsioon languses olema.
Ja selle ehitise valmimisest saadik on pidevalt mingid jamad seal....

Ja see liikluskultuuritus pluss innovaatilised lahendused...
Vasta

Tsitaat: poleks seisma saanud, oleks see sõiduk vastutuleva liiklusega laubakasse lükatud ilmselt.
Jah, väga paljud keeravad rattad välja seismise ajaks. Kunagi õpetati seisma ristmikul - rattad otse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Selle Mäo risti kujundus on märgatav ka Tallinna ringteel Saku viaduktil sellel mis tuleb Harku poolt mitte Männikult 
ja sama sugune on põhimõtteliselt ka seal samal Harku-Saku teel pärnu mnt peal Peoleo ja Coopi vahel
ja sama on ka Tallinna ringteel Vaelas Uue Ikea ja Maxima juures.
Erisused Mäoga on vaid selles et kasutuses on kas 1 või 2 ringteed nn. kõrvalteel enne ja peale viadukti.
Ehk on põhjus neis ringides miks Mäod kirutakse ja nendest teistest pole kuulnud kisa ?

Mäo ristis on muidugi see tee kalde/kallaku küsimus kurvis palju mõnusam kui mujal (suunal Paide- Tallinn pöörates viadukti alla)  Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne