12-12-2021, 23:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2021, 23:10 PM ja muutjaks oli honkomees.)
(12-12-2021, 22:19 PM)zazik Kirjutas: Tagumist udukat on vaja põhimõtteliselt ainult siis kui teel on lahtine lumi ja nullilähedane temperatuur, mis lasevad auto tagaotsal "kinni kittida" ehk lumega kattuda. ...Tegelikult on hullem see, kui on lahtine lumi (ka muidu pask teel), mille auto üle keerutab ja sellest pilvest ei paista gabariidid läbi. Olen korduvalt niimoodi rahulikult spidol 100 tegelik 93-95 tiksunud ja järsku on paarikümnel meetril ees masin, mis liigub 60-70 km/h ... pidurid pea plokki, krt, kas ei võiks end nähtavaks teha. Teisalt olen täheldanud eriti uutel led-ribadega gabariitidega masinatel, et kui need ka põlevad, siis on nad tõesti hästi nähtavad, vanemad ja ka uuemad odavama varustusega masinad on seasilmadega. Mind ei ole küll kunagi udukad häirinud, ei esimesed ega tagumised, ennem teevad muret valesti reguleeritud lähituled, ca 40% masinatest pimestavad ühe või kahe lähitulega. Samas kunagi ülevaatuspunktis sellest rääkides ütles ülevaataja, et tema silmale on teel vastulevate autode tuledest 80% valesti reguleeritud ...