Mõistusevastased manöövrid liikluses

liiklus pole välja surnud,vaid inimestel hakkasid puhkused.alates septembrist on liiklus ,nagu tavaliselt.
Vasta

Minu tavaline teekond Suurupi - Tallinn ja vastupidi , sel teel üle 70km/h kuskil lubatud pole ja tegelikult kui Rannamõisas Harku teelt raske koormaga veoauto ette jääb , siis sealt vastu mäge Rannamõisa kiriku juurde kus on kiirus lubatud 50 km/h , no ei lähe need veokad üle kuuekümne , mina neist mööda sõitmisega end ei vaeva , seega  veoka vanust pakkuda ei oska . Teine olukord on kiiretel teedel , Tallinn - Tartu maanteel olen veoautode kiirust mõõtnud , üle 87 km/h ei olnud .
Vasta

(19-06-2022, 08:02 AM)taxopets Kirjutas:  
(18-06-2022, 22:12 PM)tõnn Kirjutas:  Sama asi GPS'i abil. Kui Jõhvist Tallinna sõidan siis GPS annab kohale jõudmise aja.
Kui lubatud kiiruse asemel sõidan lubatust kiiremini siis võidad ehk 2 või 5 minutit. Selle võidetud ajaga ei tee suurt midagi.
Eks see on nüüd nii ja naa. Oletame, et sõidad seda Jõhvi Tallinna otsa iga päev edasi tagasi. See teeb 10 mintsa päevas ja 50 mintsa töönädalas. Juba natuke on.
Lihtsalt infoks, et GPS ei arvesta et sa 90 alas sõidad 90,0 (või 70 alas 70,0) - seda kiiruse % mille abil saabumisaega arvutatakse peaks saama (enda vanal garminil olen muutnud) ise muuta igale teegrupile eraldi.
10min päevas on 10min päevas ja mitte 50min nädalas - sa ei saa täna lugeda homset lehte ja täna minna sitale kui seda on vaja teha homme :-) @taxopets
Vasta

10 minutit päevas korda 5 päeva nädalas ei võrdu 50 min? Sest homset sittumist ei saa täna teha? Misasja?
Vasta

head lugemist. täpselt teemasse.

https://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2905
Vasta

(20-06-2022, 23:00 PM)edvard Kirjutas:  Minu tavaline teekond Suurupi - Tallinn ja vastupidi , sel teel üle 70km/h kuskil lubatud pole ja tegelikult kui Rannamõisas Harku teelt raske koormaga veoauto ette jääb , siis sealt vastu mäge Rannamõisa kiriku juurde kus on kiirus lubatud 50 km/h , no ei lähe need veokad üle kuuekümne ,
...


Küllap sääraseid ränkasid tõuse on veel, kus pole mõistlik iga hinna eest pressida. Seda aga üldistada kõigile Eesti teedele pole õige.

Iseküsimus, kas "alla kuuekümne" sõitev veoauto 50 alas ikka on probleemSmile
Vasta

See 50 ala pole kuigi pikk ja enamasti libisetakse sealt 80 ga läbi , eriti hommikusel tööletormamise ajal , suund  pealinna poole , siis on veel mäest alla ka .

 Mind isiklikult ei häiri aeglaselt liikuvad veokad ega mossega liiklevad vanurid , mind häirivad sellised juhid , kellede ettepööramiste tõttu olen ma kaks korda nii pidurdanud et autol ABS rakendub , mõlemad korrad Sõpruse pst . Ehitajate tee , Akadeemia tee ringliiklusega ristmikul sõites Sõpruse puiesteed mööda Akadeemia teele esimesel sõidurajal ning siis samas suunas teiselt sõidurajalt keerab taksojuhist teedevalitseja paremale Ehitajate teele .

 Rahu ja sujuvat sõitu !
Vasta

Möödasõidu teemal panen veel puid alla.

Sündmuskoht eile hilisõhtune Tallinn-Tartu suunaga Tartu valmis neljarealise lõpule järgnev paremkurviga lõik. Ussisoo kant.
Osalised Bolt Drive kirjaga valge audi ja Lux Expressi buss.

Tuleme kolmekesi reas neljarealisel. Kõige ees buss, selle sabas audi ja paarsada meetrit tagapool mina oma tööautoga.
Neljarealine lõpeb. Ja kui kogu seltskond läheneb samas rivis sellele paremkurvile.

Enne kurvi võtab audi vastassuuna ritta ja hakkab olematu kiiruste vahega vist möödasõitu sooritama(ega ta ometi arvanud et see pärisuuna teine rada...).
Kurvi peal audi bussi kõrval ja vaevu edeneb, siis võtab Lux vist püsika maha(hetkeks vilksatavad pidurituled). Ja siis näen vastu tulevat sõiduautot. 
Veel imelikumaks läheb. Audil pole kiiret, jätkab bussi kõrval. Buss kaldub paremale ja pidurdab jõuliselt. Audi sisuliselt reastub viimasel hetkel pidurdava bussi ette ja jätkab ülejäänud seltskonnast õige pisut suurema kiirusega sõitu Mäo poole...
Vastutulev auto võtab teepeenralt lisa ja kohakuti jõudes on näha kuidas selles oleval seltskonnal jätkub ilmselt juttu kauemaks.

Ei saa mina aru mis toimub sellise juhi peas? Kas ta on pime või hull? Kuidas ta load sai? On tal üldse load?
 Või on tegu on järjekordse kramplikult mingis "lubatud maksimum kiiruses" kinni oleva juhiga, kes möödasõidul lubatud kiirust ei ületa(aga möödasõitu teha on tema arust inimõigus) ja kelle ohutuse tagamine on kõigi teiste(mitte tema enda) asi?

Loodan et ülejäänud seltskond(vähemalt kaks pead paistis seal peale juhi) audis juhti ikka korralikult valgustas...
Vasta

(21-06-2022, 23:05 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Möödasõidu teemal panen veel puid alla.

Sündmuskoht eile hilisõhtune Tallinn-Tartu suunaga Tartu valmis neljarealise lõpule järgnev paremkurviga lõik. Ussisoo kant.
Osalised Bolt Drive kirjaga valge audi ja Lux Expressi buss.
...
Enne kurvi võtab audi vastassuuna ritta ja hakkab olematu kiiruste vahega vist möödasõitu sooritama(ega ta ometi arvanud et see pärisuuna teine rada...).
....Buss kaldub paremale ja pidurdab jõuliselt. Audi sisuliselt reastub viimasel hetkel pidurdava bussi ette ja jätkab ülejäänud seltskonnast õige pisut suurema kiirusega sõitu Mäo poole...
Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatav, seetõttu ei saanud ka valge Audi mõnuga vajutada möödasõidul nagu tavajuht oma autoga tõenäoliselt teeks. Lisaks kuna buss jäi Bolti poolt suurima lubatud kiirusega sõites ette, siis asus juht ka möödasõidule ja edasine ongi juba eelpool kirjeldatud kentsakas ja ohtlik juhtum.
Vasta

(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas:   Lisaks kuna buss jäi Bolti poolt suurima lubatud kiirusega sõites ette, siis asus juht ka möödasõidule ja edasine ongi juba eelpool kirjeldatud kentsakas ja ohtlik juhtum.

Ja mis seletab möödasõidu tegemise koha väga veidrat valikut?
Neljarealisel sai rahulikult bussi taga tiksuda....
Ja peale kurvi tuleb pikk sirge...
Vasta

(22-06-2022, 09:24 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas:   Lisaks kuna buss jäi Bolti poolt suurima lubatud kiirusega sõites ette, siis asus juht ka möödasõidule ja edasine ongi juba eelpool kirjeldatud kentsakas ja ohtlik juhtum.

Ja mis seletab möödasõidu tegemise koha väga veidrat valikut?
Neljarealisel sai rahulikult bussi taga tiksuda....
Ja peale kurvi tuleb pikk sirge...
Ilmselgelt tegi juht ka valearvestuse möödasõidu ohutuse ja teepikkuse osas. Edasi tõenäoliselt tuli autokoolis pähetaotud õpetus, et ohu korral alati annab möödasõidetav pidurdamisega möödasõitjale vajadusel teed, et kunagi ei saaks juhtuda selline hull asi, et mõlemad kõrvuti pidurdavad.
Vasta

(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas:  Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatav
Järjekordselt inimene mõtleb oma peas mingi asja välja ja serveerib seda kui fakti, järgneb terve hulk järgmisi, kes seda edasi kuulutavad jne. Kedagi ei huvita see ületamine, kuni kaamerasse ei sõida ja auto tervelt tagasi tood. Isiklik kogemus tänavu talvel Smile
Vasta

Täna üks papi otsustas proovida kuidas uut Väo ringi vastas suunas läbida on.
Vasta

(22-06-2022, 15:04 PM)Jesper Kirjutas:  
(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas:  Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatav
Järjekordselt inimene mõtleb oma peas mingi asja välja ja serveerib seda kui fakti, järgneb terve hulk järgmisi, kes seda edasi kuulutavad jne. Kedagi ei huvita see ületamine, kuni kaamerasse ei sõida ja auto tervelt tagasi tood. Isiklik kogemus tänavu talvel Smile

Soovitan Bolti kodulehel olevad rendiauto kasutustingimused läbi lugeda.
Vasta

(22-06-2022, 17:04 PM)MellMellMell Kirjutas:  
(22-06-2022, 15:04 PM)Jesper Kirjutas:  
(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas:  Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatav
Järjekordselt inimene mõtleb oma peas mingi asja välja ja serveerib seda kui fakti, järgneb terve hulk järgmisi, kes seda edasi kuulutavad jne. Kedagi ei huvita see ületamine, kuni kaamerasse ei sõida ja auto tervelt tagasi tood. Isiklik kogemus tänavu talvel Smile

Soovitan Bolti kodulehel olevad rendiauto kasutustingimused läbi lugeda.
Kirjeldatud olukorras peaks esmane prioriteet olema ikka liiklusohutuse tagamine ja võimaliku õnnetuse vältimine kasvõi lühiaegse kiiruseületamise hinnaga, mitte näpuga mingites tingimustes järje ajamine. 2014. aastal Saksamaal rendiautoga sõites ma ei taibanud isegi selle peale mõelda, et kusagil on mingid tingimused ja et mis seal kirjas võib olla.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

(22-06-2022, 15:04 PM)Jesper Kirjutas:  
(22-06-2022, 09:09 AM)mossepower Kirjutas:  Kuna Bolti rendiautol on GPS peal, siis tõenäoliselt on kiiruseületamine keelatud ja karistatav
Järjekordselt inimene mõtleb oma peas mingi asja välja ja serveerib seda kui fakti, järgneb terve hulk järgmisi, kes seda edasi kuulutavad jne. Kedagi ei huvita see ületamine, kuni kaamerasse ei sõida ja auto tervelt tagasi tood. Isiklik kogemus tänavu talvel Smile
Bolt Drive tingimustes mustvalgel kirjas, et kiiruspiirangu eiramisel trahv 250 eurot, seda et kuidas rikkumist tuvastatakse pole toodud.

Antud tingimused on toodud ka siin manuses.


Manustatud failid
Vasta

Juhul kui ametkond on selle fikseerinud. Saad lisalaksu. GPS pole tõenduslik.
Vasta

https://majandus.postimees.ee/7550646/ek...1654758617

Pealkirjad müüvad.

Euroopa transpordiohutuse nõukogu toetab Euroopa Komisjoni algatust kiiruste vähendamiseks ja soovitab maanteedel piirkiiruseks panna 120 kilomeetrit tunnis, maapiirkondade teedel 80 kilomeetrit tunnis ja linnapiirkondades, kus mootorsõidukid peavad arvestama jalakäijate ja jalgratturitega, 30 kilomeetrit tunnis.
Vasta

Asi polegi niiväga GPS-i tõendusväärtuses, vaid lihtsalt selles, et Bolt pole Europark, nende äriplaan ei ole üles ehitatud trahvide korjamisele. Selle trahvi määramiseks peab juht kuidagi silma jääma, stiilis lehes ilmub artikkel "hullumeelselt kihutanud Bolti rendiauto tegi..." ning siis kontoris võib-olla keegi võtab asja uurida ja sanktsioneerib. Mingi väheke ebaõnnestunud möödasõidu gaasipedaaliga korrigeerimise peale ei liiguta keegi seal kulmugi.

Ma sõitsin talvel, kui oma kühvel remonti ootas, poolteist Tallinn-Rakvere otsa pingevabalt 110-120-ga, enne kui märkasin, et märkidele on 110 asemel 90 ilmunud. Vanasti need 110 märgid korjati lihtsalt ära, anoh, eks rikkus ei anna häbeneda ja märgitootja tahab ka elada. Ükskõik mis tasandil automatiseeritud GPS-i järgi trahvitegemise korral oleks see arve ammu kohal olnud. Tingimused olid loomulikult loetud, põhiasi on tankida ja võtmeid mitte taskusse unustada Smile

Niiet teoretiseerige vähem mingite pastakast välja imetud probleemide üle ja kiirendage rahus Smile
Vasta

(24-06-2022, 13:26 PM)Jesper Kirjutas:  Asi polegi niiväga GPS-i tõendusväärtuses, vaid lihtsalt selles, et Bolt pole Europark, nende äriplaan ei ole üles ehitatud trahvide korjamisele. Selle trahvi määramiseks peab juht kuidagi silma jääma, stiilis lehes ilmub artikkel "hullumeelselt kihutanud Bolti rendiauto tegi..." ning siis kontoris võib-olla keegi võtab asja uurida ja sanktsioneerib. Mingi väheke ebaõnnestunud möödasõidu gaasipedaaliga korrigeerimise peale ei liiguta keegi seal kulmugi.

Ma sõitsin talvel, kui oma kühvel remonti ootas, poolteist Tallinn-Rakvere otsa pingevabalt 110-120-ga, enne kui märkasin, et märkidele on 110 asemel 90 ilmunud. Vanasti need 110 märgid korjati lihtsalt ära, anoh, eks rikkus ei anna häbeneda ja märgitootja tahab ka elada. Ükskõik mis tasandil automatiseeritud GPS-i järgi trahvitegemise korral oleks see arve ammu kohal olnud. Tingimused olid loomulikult loetud, põhiasi on tankida ja võtmeid mitte taskusse unustada Smile

Niiet teoretiseerige vähem mingite pastakast välja imetud probleemide üle ja kiirendage rahus Smile
Olgu, see pastakast väljaimetud probleem on tegelikult tulnud Bolt enda esindaja poolt nende rendiautode kohta, et autode kiirust hakkavad nad ka ise jälgima ja juhte hoiatama:

Autodesse paigaldatud lisavarustus võimaldab meil jälgida ka autode sõidukiirust. Kui juht ületab kiirust, võtame temaga ühendust ja hoiatame liiklusseaduse rikkumise eest. Korduvate rikkumiste korral blokeerime juhi konto nii, et tal ei ole edaspidi võimalus kasutada ühtegi Bolti teenust. (Allikas)

Ju siis ei läinud meetmete kasutuselevõtt antud artiklis toodud plaani päraselt või siis reageerivad märkimisväärsele kiiruseületamisele, nt. 90 km/h alas 150 km/h. See on ka mõnes mõttes loogiline kuna paljude ülejäänud (tava)rendiautodega sõida sisuliselt nii kuidas tahad ning kliendid läheksid lihtsalt teise teenusepakkuja juurde üle kui iga nt. +10 km/h juhtumi peale hoiatus hakkaks tulema.

Siiski ka nt. 15 EUR kiiruskaamera trahvile Bolti poolse ähvardusena 250 EUR lisatasu võimalik kehtestamise ei kutsu ikkagi seda teenust kasutama. Seega Bolt Drive autoga kokkuvõttes igasugune kiiruseületamine tundub igatepidi selline kalli hinnariskiga lõbu olevat. Aga kui raha ja julgust on, siis muidugi võib neid piire ka omal nahal katsetada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne