25-07-2022, 15:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2022, 15:40 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Nojah, ma olen omaarust küll maailma asjadega enam-vähem kursis, aga veoautojuhtide mõttemaailmast aru saamiseks peab vist küll mingisse eraldi kooli minema, tõenäoliselt sinna Puiatu omasse. Standardolukord selle aeglusega on, et mingis pikas 70 alas keerab see täislastis kaadervärk kuskilt välja või stardib foori tagant, ok, inimene teeb tööd, ega mul kahju pole - klikin püsika välja ja kupatan lihtsalt mööda. Püsikas sisse tagasi ja teoreetiliselt unustatud lugu. Aga põhimõtteliselt võib mürki võtta, et lõpuks auru üles saanuna on seesama veokas sul varsti tagastanges kinni, sest NÜÜD on tal järsku kiire.
Põhimõtteliselt sama lugu on, kui mingist 79km/h kulgevast kütusesäästjast mööda sõita 90 alas vahetult enne asulat - lükkab su kasvõi kraavi ära, sest mingi 2-3 minutiks 30km/h võrra aeglasemalt sõitmine on ju METSIK ajakulu, ketas läheb kohe lõhki!
Otsustage siis äkki lõpuks ära, kas te tahate olla kiired või aeglased - kui sõita tagurpidi-Antsu moel igas ohutus kohas aeglaselt ja igas ohtlikus kohas kiiresti, siis ilmselgelt ongi konfliktid enam-vähem eeskirjade järgi liiklejatega kerged tulema.
Põhimõtteliselt sama lugu on, kui mingist 79km/h kulgevast kütusesäästjast mööda sõita 90 alas vahetult enne asulat - lükkab su kasvõi kraavi ära, sest mingi 2-3 minutiks 30km/h võrra aeglasemalt sõitmine on ju METSIK ajakulu, ketas läheb kohe lõhki!
Otsustage siis äkki lõpuks ära, kas te tahate olla kiired või aeglased - kui sõita tagurpidi-Antsu moel igas ohutus kohas aeglaselt ja igas ohtlikus kohas kiiresti, siis ilmselgelt ongi konfliktid enam-vähem eeskirjade järgi liiklejatega kerged tulema.