30-11-2022, 22:52 PM
Jutt täiesti õige, just see, et piloot hoiab ju salvestatud kiirust ja ta ei käitu nii, nagu ksf honkomees kirjeldas, et enne kurvi laseks hoo maha, see ju hoiab gaasi kogu aeg peal.
Ja mis mägedesse puutub, siis on ju seal Haanjas ja mujal Lõuna-Eestis ka piisavalt mägesid-künkaid, et mitte katsetada. Norras sõites ei kasutanud ma ka mägistel aladel ja samuti ka võõrail teedel kunagi pilooti. Ega seal polegi neid teidki väga, kus väga pikalt üldse pilooti kasutada saad, kui siis ainult ida-l
lääne suunal E18 Örje piirist kuni Kiristiansandini ja sedagi vaid kiirtee osal (praegu peaks Oslost väljaspool need teed vist juba enam-vähem kõik neljarealised olema ja põhja-lõuna suunal Svinesundist kuni Lillehammerini. Kui Oslost läbi minna, tuleb nagunii sõltuvalt kellaajast rahulikum sõit. Muudes piirkondades välistab piloodi kasutamise maastik, teed ja liiklus. Ja mis siin Eestis teismoodi on? Püsikiirushoidja on hea asi küll, aga minu meelest veidi ülehinnatud, eriti nooremate juhtide seas.
Kaks positiivset asja siin välja toodi- uuematel-targematel eessõitja "tuules" püsimise võimalus ja teiseks kiiruse fikseerimine kiiruseületamise vältimiseks.
Teelt välja panemiseks polegi lund-jääd vaja, piisab ka järsem kurv+ suvisel ajal märg tee. Ise küll pole ka seda katsetanud, aga honkomehega nõus- päris ebameeldiv on.
Ja mis mägedesse puutub, siis on ju seal Haanjas ja mujal Lõuna-Eestis ka piisavalt mägesid-künkaid, et mitte katsetada. Norras sõites ei kasutanud ma ka mägistel aladel ja samuti ka võõrail teedel kunagi pilooti. Ega seal polegi neid teidki väga, kus väga pikalt üldse pilooti kasutada saad, kui siis ainult ida-l
lääne suunal E18 Örje piirist kuni Kiristiansandini ja sedagi vaid kiirtee osal (praegu peaks Oslost väljaspool need teed vist juba enam-vähem kõik neljarealised olema ja põhja-lõuna suunal Svinesundist kuni Lillehammerini. Kui Oslost läbi minna, tuleb nagunii sõltuvalt kellaajast rahulikum sõit. Muudes piirkondades välistab piloodi kasutamise maastik, teed ja liiklus. Ja mis siin Eestis teismoodi on? Püsikiirushoidja on hea asi küll, aga minu meelest veidi ülehinnatud, eriti nooremate juhtide seas.
Kaks positiivset asja siin välja toodi- uuematel-targematel eessõitja "tuules" püsimise võimalus ja teiseks kiiruse fikseerimine kiiruseületamise vältimiseks.
Teelt välja panemiseks polegi lund-jääd vaja, piisab ka järsem kurv+ suvisel ajal märg tee. Ise küll pole ka seda katsetanud, aga honkomehega nõus- päris ebameeldiv on.