27-02-2023, 16:40 PM
Meie peres ajasime 5 aastaga Fabiaga maha kolme peale kopikas alla 100 000. Ainus viga mis tal on on kerge kaal. Sellega peab talvel arvestama. Ja kui nüüd lugeda siin seda kirumist Fabia suunal siis jääb küll pisut kummaline mulje nagu umbes EKRE kirumisega, et nii on ju popp.
Fabial on ju üks täiuslikemaid veo- ja muu jõu kontrolli pakette peal.
Stabiilsuskontroll, elektrooniline esisilla blokeeerija, rooli asendi järgi sõidusuuna hoidmine pluss veel igast mudru. Temaga mingeid kannakaid ja kässariga ringe ei tee. Arvestab paugupealt oma ajuga rooli asendi järgi suuna välja ja läheb. Ainus viga selle juures on see, et ta ei näe. Mõningate funktsioonide juures loodab auto juhi taiplikusele. Kui nüüd juht teeb valearvestuse siis jah.
Ma oleks paar päeva peale ostmist maja nurga maha sõitnud. Audiga harjunud libedaga , et kaldus õue peal rool risti, korra gaasi ja auto tõmbab ennast naksti värava suunas ja paned ajama.
Fabia tegi kohe korrektuurid oma ajuga. Anna gaasi palju tahad tema lubab läbilibisemise ainult 10 prossa ja võtab teeb korrektselt selle kaare mis rooliga ette antud. Ja seda funktsiooni välja ei lülita.
Talvel temaga sõita oli selles mõttes huvitav, et ta nägi kurja vaeva auto teelhoidmisega oma kerguse tõttu aga kusjuures tegi ta seda alati hindele 5.
Ühe korra sain isegi lambi põlema mis väitis, et esipidurite temperatuur on kõrga kuna blokeerija üritas hoida mõlemat ratast korralikult vedamas.
Fabial on ju üks täiuslikemaid veo- ja muu jõu kontrolli pakette peal.
Stabiilsuskontroll, elektrooniline esisilla blokeeerija, rooli asendi järgi sõidusuuna hoidmine pluss veel igast mudru. Temaga mingeid kannakaid ja kässariga ringe ei tee. Arvestab paugupealt oma ajuga rooli asendi järgi suuna välja ja läheb. Ainus viga selle juures on see, et ta ei näe. Mõningate funktsioonide juures loodab auto juhi taiplikusele. Kui nüüd juht teeb valearvestuse siis jah.
Ma oleks paar päeva peale ostmist maja nurga maha sõitnud. Audiga harjunud libedaga , et kaldus õue peal rool risti, korra gaasi ja auto tõmbab ennast naksti värava suunas ja paned ajama.
Fabia tegi kohe korrektuurid oma ajuga. Anna gaasi palju tahad tema lubab läbilibisemise ainult 10 prossa ja võtab teeb korrektselt selle kaare mis rooliga ette antud. Ja seda funktsiooni välja ei lülita.
Talvel temaga sõita oli selles mõttes huvitav, et ta nägi kurja vaeva auto teelhoidmisega oma kerguse tõttu aga kusjuures tegi ta seda alati hindele 5.
Ühe korra sain isegi lambi põlema mis väitis, et esipidurite temperatuur on kõrga kuna blokeerija üritas hoida mõlemat ratast korralikult vedamas.
Aquila captas non muscas.