01-03-2023, 19:47 PM
(01-03-2023, 15:14 PM)Telc Kirjutas:Kui midagi lihtsalt küljest kruvida, siis see avastataks kohe ja anna siis selgitusi, pärast maksa veel kinni ka. Millalgi kuuekümnendate keskpaiku tegutses üsna lühikest aega autolaenutus (Prokat), siis seal kasutatud Mossedel vahetatud küll detaile massiliselt ära - võeti laenuauto küljest korralik ja pandi oma auto küljest mingi räbal asemele, nt. piduriklotsid jmt., mis kohe niisama vaadates välja ei paistnud. Sel põhjusel see laenutus ka üsna ruttu ära lõpetati.(01-03-2023, 06:31 AM)hall kass Kirjutas: Pättidel siis tekib uus "võistlus" - kes leiab ja suudab kõige rohkem likvideerida neid andureidLoll jutt. Kasutan bolti ja citybeed tihti. Ainuke, mille puudumist olen märganud, on varuratas ning see võib olla ka teenusepakkuja otsus autod ilma nendeta välja saata.
Paneb nii mõtlema, kui lugeda, kuidas rendiautosid lõhutakse. Mõnel elukal on kiiks autost midagi maha kruvida. Ja siis järgmised tellijad kirjutavad foorumites: "mina istusin autosse ja avastasin, et käigukang puudub", " tegin ukse lahti ja oh sa juudas, rooliratast polnud"...
Julge pool rendikate kasutusest on hommikul tööle, õhtul koju vaadates, kus rendikad mingil kellaajal asuvad. Keset päeva asjaajamised kesklinna ümbruses/ärilinnakutes. Ise lähen vahel ka õhtul kõrtsi, ei pea linna minnes taksot püüdma ega bussi ootama ja tagasi ei pea autoroolis tulema.
Küljestkruvimised ja lõhkumised, neid pole märganud. Suvel olid paljud autod seest väga liivased. Ja kui lapsi sõidutatakse, on esiistmete tagused mustad.
Puruks ja pool pööret tagasi!