Mõistusevastased manöövrid liikluses

(29-05-2023, 21:12 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 20:54 PM)Daff Kirjutas:  Aga kui oleks olnud kõige mustem stsenaarium, kas oleksite mind ka komisjoni saatnud või lubadest ilma jätnud?
 Jah.
Ja mis põhjusel?

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

Üle 65 aastased tuleks üldse magama panna või vähemalt teovõimetuteks kuulutada ja pension riigistada. Ja  kõik juhiluba omavad isikud tuleks iga 5 aasta järgi uuesti eksamineerida, riigilõivustada ja täiendkoolitusele saata, mitte ainult kutsetunnistust omavad sohvrid! Üldse saaks meie väikest kodumaad ja kogu maailma palju paremaks modereerida, loodan, et seda voorumit ikka tõesti loevad need, kes parandavad ja muudavad tegelikkust!
Koos muudame voorumi ja maailma veel paremaks kohaks!  Cool
Vasta

Väga tobedad on need kõnniteed mis külgnevad sõiduteega. Oleks haljasala vahel siis jalakäija ei saaks teha "kannapööret"

Olen isegi selle eest 80eur trahvi saanud, kuna ei andnud teed jalakäijale.
Kuigi ta kõndis esmalt paraleelselt sõiduteega ja järsult keeras kõnniteele.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(29-05-2023, 21:15 PM)diselist Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:12 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 20:54 PM)Daff Kirjutas:  Aga kui oleks olnud kõige mustem stsenaarium, kas oleksite mind ka komisjoni saatnud või lubadest ilma jätnud?
 Jah.
Ja mis põhjusel?
Mis küsimus see on? Juht ajab ülekäigurajal jalakäija(d) alla.
Vasta

(29-05-2023, 21:33 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:15 PM)diselist Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:12 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 20:54 PM)Daff Kirjutas:  Aga kui oleks olnud kõige mustem stsenaarium, kas oleksite mind ka komisjoni saatnud või lubadest ilma jätnud?
 Jah.
Ja mis põhjusel?
Mis küsimus see on? Juht ajab ülekäigurajal jalakäija(d) alla.
Oled loll või mängid lolli?
Vasta

Vedasin Tartus Unimogiga käru. Bettoni kohal jõmpsikas astus sebrale ja hakkas tossupaelu siduma. Ongi vist selline sport?
Vasta

Tsitaat: (7) Reguleerimata ülekäigurajal peab jalakäija enne sõidutee ületamist hindama läheneva sõiduki kaugust ja kiirust, andma juhile võimaluse kiirust sujuvalt vähendada või seisma jääda ja veenduma, et juht on teda märganud ning sõidutee ületamine on ohutu.
Vasta

(29-05-2023, 20:54 PM)Daff Kirjutas:  Me siin neame autojuhte aga näiteks selle Tartu õnnetusega samal päeval oli mul Tallinnas au rehvi "suitsetada" suurel kuna noor ema lükates lapsekäru minuga ühes suunas tegi ilma kuhugi poole vaatamata järsu vasakpöörde sebrale. 
Oli omalgi paar aastat tagasi sarnane juhus, õnneks oli see noor ema minust piisavalt palju eespool, aga üle tee minek oli samamoodi, minuga samas suunas ja diagonaalis üle tee, kõrvaklapid, lapsevanker, koer ja loomulikult ninapidi nutikas, nagu ikka- nagu valdav enamus neid vankritega noori emasid. Aga samamoodi, et ei mingit vaatamist üldse kuskilepoole. Ksf tõnnil on aga ka tõuksijate suhtes õigus- need panevad ka tavaliselt täiesti tuima.
Vasta

(29-05-2023, 21:33 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:15 PM)diselist Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:12 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 20:54 PM)Daff Kirjutas:  Aga kui oleks olnud kõige mustem stsenaarium, kas oleksite mind ka komisjoni saatnud või lubadest ilma jätnud?
 Jah.
Ja mis põhjusel?
Mis küsimus see on? Juht ajab ülekäigurajal jalakäija(d) alla.
Krt sa situatsiooni kirjeldust lugesid üldse?

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

(29-05-2023, 22:27 PM)diselist Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:33 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:15 PM)diselist Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:12 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 20:54 PM)Daff Kirjutas:  Aga kui oleks olnud kõige mustem stsenaarium, kas oleksite mind ka komisjoni saatnud või lubadest ilma jätnud?
 Jah.
Ja mis põhjusel?
Mis küsimus see on? Juht ajab ülekäigurajal jalakäija(d) alla.
Krt sa situatsiooni kirjeldust lugesid üldse?
Kuhu see juht siis vahtima peaks sõites? Elmarit raadiost kruttima või AM foorumis oma maailmavaadet teistele tõestama?
Vastus algselt esitatud küsimusele ei muutu.
Vasta

"Hiljutised paar õnnetust kus u. +/- 80a juht osales ja teine pool hukkus võis olla just selle tähelepanu puudulikkuse tõttu nii draagiline nagu ta oli.

Esiteks see kus ülekäigu rajal ema lapsevankriga alla aeti. 
Teiseks kiirendusrajalt tulles peateel liikunud rattur alla aeti."


  Hoolimatus , tähelepanematus, liigne enesekindlus - oletada võib mida iganes , loodetavasti uurimine selgitab õnnetuste põhjused välja , seniks ei "paneks" eakaid isikuid sotsiaaltöötajate autodesse et nad saaksid vajadusel käia ostudel , apteegis , lähedaste haudadel või kus iganes neil vaja olla või asja ajada .
  On leitud teema vanu inimesi kolkida , kõik vahendid on selleks head .
 Jõudsin akf Kass i kommentaari ära oodata , ühinen tema ettepanekuga .
Vasta

Kui veidi vanemaks saan, hakkan kasutama (täiesti vabatahtlikult):
[Pilt: eakas-roolis.png]
Vasta

(29-05-2023, 21:48 PM)speedsta Kirjutas:  
Tsitaat: (7) Reguleerimata ülekäigurajal peab jalakäija enne sõidutee ületamist hindama läheneva sõiduki kaugust ja kiirust, andma juhile võimaluse kiirust sujuvalt vähendada või seisma jääda ja veenduma, et juht on teda märganud ning sõidutee ületamine on ohutu.

KSF iisak ilmselgelt ei tea sellise seadusepunkti olemasolust midagi. Kahju muidugi, eriti tänapäeval masslevinud surematuse kontseptsiooni arvestades jalakäijate hulgas.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(29-05-2023, 21:12 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 20:54 PM)Daff Kirjutas:  Aga kui oleks olnud kõige mustem stsenaarium, kas oleksite mind ka komisjoni saatnud või lubadest ilma jätnud?
 Jah.
Ma kõigest hingest loodan,et see oli iroonia.
Edit: näh, mitmed postitused jäid enne oma postitust lugemata... Ei olnud iroonia. Kahju, ma üritan inimestest ikka head arvata.
Vasta

(29-05-2023, 22:31 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 22:27 PM)diselist Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:33 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:15 PM)diselist Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:12 PM)iisak Kirjutas:   Jah.
Ja mis põhjusel?
Mis küsimus see on? Juht ajab ülekäigurajal jalakäija(d) alla.
Krt sa situatsiooni kirjeldust lugesid üldse?
Kuhu see juht siis vahtima peaks sõites? Elmarit raadiost kruttima või AM foorumis oma maailmavaadet teistele tõestama?
Vastus algselt esitatud küsimusele ei muutu.

Nii enesekeskse ja rumala arvamise lihtsalt peab kogu pikkuses üles tsiteerima.  Sad

KUI ignorant peab olema, et enesetapja soovile vastu tulemise eest peaks karistamist nõudma? Kui ikka jalakäija ei suvatse juhile otsa vaadata veendumaks, et teda on märgatud, liigitub see teadlikuks enesetapuks. Säärane ettetormamine ongi kõige puhtamal kujul mõistusevastane tegu liikluses.

Iisak, Sa ikka tead, kui pikk on neljakümnetonnise peatumisteekond viiekümnelt nullini? Ilmselgelt kauem, kui käruemme neli sekundit kõnniteelt ratta alla.

Daff, pasunad jäid ilmaasjata tõmbamata, ikkagi liiklusohu ärahoidmine...
Vasta

Siin ongi maailmavaateline erinevus selle käruemme ja Daffi vahel- käruemme arvab, et elu on arvutimäng, kus tema on surematu ja nagu Daff ütles, siis ei tahtnud ta pasunaid panna, tõenäoliselt selleks, et mitte magavat lapsukest üles ajada (või ka seetõttu, et mine tea, kuidas see käruemme sellele reageerib). Aga nagu aru sain, siis isegi kerge törts nö tavalist signaali ei muutnud midagi ja isegi see ei väärinud käruemme tähelepanu.

Võsaga ses suhtes täiesti päri, et niimoodi tuimalt teele jooksmine võrdubki enesetapuga.

Mul rääkis üks tuttav paarkümmend aastat tagasi sellist juttu (noh, nagu paljud arvavadki, et nii on), et temal on ülekäigurajal õigus ja tema ei peagi vaatama, mis sõiduteel toimub.
Ma siis viitasin füüsikaseadustele ja ka sellele, et kui sa ikka ellu ja terveks tahad jääda, siis oleks äkki ikkagi mõistlik veenduda, et autojuht sind näinud on. Praegusel ajal on see veel eriti oluline, sest paljude jaoks on ekraan olulisem kui liiklus.
Vasta

Probleem hakkab sellest peale et tsitaati LS -st:

(7) Reguleerimata ülekäigurajal peab jalakäija enne sõidutee ületamist hindama läheneva sõiduki kaugust ja kiirust, andma juhile võimaluse kiirust sujuvalt vähendada või seisma jääda ja veenduma, et juht on teda märganud ning sõidutee ületamine on ohutu.

teavad üldjuhul ainult sõidukijuhid kuna neile on see kohustus. Jalakäijatelt siiani tegelikult ei nõuta LS teadmist ega täitmist (isegi kui teoorias see nõue seaduses sees on) ning seda ei kontrollita. 

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(30-05-2023, 07:28 AM)v6sa Kirjutas:  
(29-05-2023, 22:31 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 22:27 PM)diselist Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:33 PM)iisak Kirjutas:  
(29-05-2023, 21:15 PM)diselist Kirjutas:  Ja mis põhjusel?
Mis küsimus see on? Juht ajab ülekäigurajal jalakäija(d) alla.
Krt sa situatsiooni kirjeldust lugesid üldse?
Kuhu see juht siis vahtima peaks sõites? Elmarit raadiost kruttima või AM foorumis oma maailmavaadet teistele tõestama?
Vastus algselt esitatud küsimusele ei muutu.

Nii enesekeskse ja rumala arvamise lihtsalt peab kogu pikkuses üles tsiteerima.  Sad

KUI ignorant peab olema, et enesetapja soovile vastu tulemise eest peaks karistamist nõudma? Kui ikka jalakäija ei suvatse juhile otsa vaadata veendumaks, et teda on märgatud, liigitub see teadlikuks enesetapuks. Säärane ettetormamine ongi kõige puhtamal kujul mõistusevastane tegu liikluses.
Iisaku seisukoht on hea ja ilmekas näide selliste lihtsa elu tegelaste mõttemaailmast. Regulatsioon sisaldab ka teeületajale kohustavat, paraku jäetakse meelde lihtsam ja meelepärasem "teeületajal on ülekäigurajal eesõigus". Ohver võimaliku õnnetuse korral on tegelikult autojuht, kui toimub kokkupuude, mille tulemuseks nö loomulik looduslik valik.

Teine trend on jalgratturid, kes ülekäigurajal ratta seljas teed ületamas ja nähes lähenevat autot, hüppavad sadulast maha jätkates sisuliselt sama hooga oma teed..
Vasta

(30-05-2023, 08:54 AM)Aare R. Kirjutas:  ... Mul rääkis üks tuttav paarkümmend aastat tagasi sellist juttu (noh, nagu paljud arvavadki, et nii on), et temal on ülekäigurajal õigus ja tema ei peagi vaatama, mis sõiduteel toimub.
...

Ning hauakivile kirjutatakse: "Siin puhkab inimene, kellel oli õigus".
Vasta

Hetkeseis on igatahes selline, et kui sa autojuhilubade jaoks eksamisõitu teed ning jalakäija kõnnib kõnniteel ülekäiguraja poole (mitte risti sõiduteega, vaid ka paralleelselt), siis on autojuhi kohustus seda olukorda ette näha ja varuga hoog maha võtta.

Õnneks ei pea iga päev eksamisõitu tegema.

Aga muidugi on ikka väga lolle ülekäiguradasid ka, kus ohtlikud olukorrad tahavad lausa ise tulla.

Viljandis näiteks. Vasakult tulevad igast kiirustajad ja noh, seal ei näe kohe mitte midagi ette. Aitab ainult juba ette valvas olemine ja hoog maha.
Ma olen seal isiklikult ühte pauku jalgratturiga näinud, aga arvan, et ju neid on vast ikka veel olnud.

[Pilt: pilt1111.png]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne