30-05-2023, 20:07 PM
(30-05-2023, 19:40 PM)Telc Kirjutas:Just tänu sellele, et mõlemad liiguvad ongi see varjujäämine võimalik. Mul on 3-4 korda sedasi jäänud sõiduauto piilari taha teine sõiduauto, märkasin alles siis kui ta oli otse ees ehkki vahtisin hoolsalt mõlemale poole enne peatee ristmikku - no langesid kiirused parajasti sedasi kokku. Ega päris ennast ette-taha nihutama ka ei hakka igal ristmikul et äkki on keegi piilari taga peidus!(30-05-2023, 14:18 PM)v6sa Kirjutas: Ei ole kohane allegooria - krusade kogu parem külg on sisuliselt pime, paljude autode A-piilarite taha mahub kenasti jalgrattur (korduvalt tõdetud), seni on õnneks läinud.Sina liigud, jalgrattur liigub. Tõenäosus, et liikumissuunad on valitud sellised, et ketivenitaja püsib pikemalt peidus, on milline?
Lähenedes riskikohale, ei pööra pilku/pead/kaela? ...