31-05-2023, 14:38 PM
(31-05-2023, 14:25 PM)honkomees Kirjutas:(31-05-2023, 13:24 PM)tõnn Kirjutas:Kes siin õigusi taga ajab? Ma räägin ikka majanduslikust mõistlikkusest - 40 tonni pole mõistlik iga hetk seisma jätta, et jalakäijat või sõidukat läbi lasta, samuti pole mõistlik sõidukat pidurdada jalakäija läbilaskmiseks - ikka räägimine säästlikkusest, rohelisest mõtlemisest ja heidete vähendamisest. Nagu rongi ei hakka keegi pidurdama ülesõidukohal, nii ei ole ka mõistlik pidurdada sedasama "40 tonni". Elik jätke oma ego rahule ja lõpetage õiguste nõudmine ...(31-05-2023, 12:36 PM)honkomees Kirjutas: "Suurem auto lastakse läbi väiksema auto poolt"
Ehk Opeli mees peaks Hummeri mehele kulpi lööma ja läbi laskma?
Või 40 tonni ja kõrge istumiskoht annab rohkem õigusi teiste suhtes?
Väga vale minu meelest.
See, et mõni ei suuda oma tonne seisma saada tähendab liiga suurt kiirust või vähest ettenägelikust.
honkomees@sõidukamees
Kuskohas need 40t rekkad iga hetk vöötradade juures seisavad?
Ma elan Tartus, mis pole just suur linn ja siin väga palju neid rekkasid ei sõida.
Aga jalakäijaid on küll iga nurga peal. Üritavad üle tee minna.
Kui nüüd vöötradadel anda autodele eesõigus, kaovad need jalakäijad ära ka autode rooli, et üldse üle tee saada ja on ikka 100x rohkem heitmeid. Või mis?
Mis Te joote seal kaugel metsas, et nii head mõtted tulevad?