02-08-2023, 00:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2023, 00:19 AM ja muutjaks oli ZIL 131.)
Mul haagise kõrgus 1,4 m. Koormaks merekonteinerid. The worldwide standard heights are 8 feet 6 inches (2.59 m) and 9 feet 6 inches (2.90 m).
Päevas läbin 72 - 94 tunnelit. 4,5, 2,7, 2,1 km jne. Kõrgusmärgid nende sissesõitudel 4,2, 4,3 ja 4,4m. Laiusmärgid 4,9, 5,1 jne.
Eva tunnel on 40 meetri pikkune ja 4,3 meetri kõrgune maanteetunnel mööda maanteed E6 Aspfjordi juures Sørfoldi vallas Nordlandi maakonnas Norras. Tunnel avati esmakordselt raudteetunnelina 1944. aasta veebruaris, kuid laiendati ja võeti maanteetunnelina kasutusele 1965. Erinevalt lähedalasuvast Kalviku tunnelist ja Aspfjordi tunnelist ei ole tunnel siltidega tähistatud.
Tunneli ehitas Teise maailmasõja ajal Aspfjordi laagrist pärit Nõukogude sõjavangide abiga Saksa firma Butzer AG ning see oli mõeldud üheks raudteetunneliks piki polaarraudteed.[3] See oli üks väheseid tunneleid, mis sõja lõpuks oli täisprofiilis läbi sõidetud.[4] Eva tunnel sai oma nime sakslaste järgi ja avati 6. veebruaril 1944 Eva Brauni sünnipäeval, sellest ka nimi.[4][5]
Päevas läbin 72 - 94 tunnelit. 4,5, 2,7, 2,1 km jne. Kõrgusmärgid nende sissesõitudel 4,2, 4,3 ja 4,4m. Laiusmärgid 4,9, 5,1 jne.
Eva tunnel on 40 meetri pikkune ja 4,3 meetri kõrgune maanteetunnel mööda maanteed E6 Aspfjordi juures Sørfoldi vallas Nordlandi maakonnas Norras. Tunnel avati esmakordselt raudteetunnelina 1944. aasta veebruaris, kuid laiendati ja võeti maanteetunnelina kasutusele 1965. Erinevalt lähedalasuvast Kalviku tunnelist ja Aspfjordi tunnelist ei ole tunnel siltidega tähistatud.
Tunneli ehitas Teise maailmasõja ajal Aspfjordi laagrist pärit Nõukogude sõjavangide abiga Saksa firma Butzer AG ning see oli mõeldud üheks raudteetunneliks piki polaarraudteed.[3] See oli üks väheseid tunneleid, mis sõja lõpuks oli täisprofiilis läbi sõidetud.[4] Eva tunnel sai oma nime sakslaste järgi ja avati 6. veebruaril 1944 Eva Brauni sünnipäeval, sellest ka nimi.[4][5]