29-09-2023, 11:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2023, 11:46 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(29-09-2023, 11:05 AM)Aare72 Kirjutas:Täiesti 100% jätkuvalt nõus, et Saabi juht on süüdi, pole midagi teistpidist kunagi väitnudki. Kui spekuleerima hakata küljelt sissesõitmise põhjuste üle, siis võis Saabijuhi peas olla plaan sujuvaks ja ühtlaseks sõiduks peateele ning selle käigus keerata täpselt Galaxy tagant kiire hooga ilusti ära nii, et BMW-le ette ei jääks ja BMW ei peaks tema pärast pidurdama. Kahjuks arvestas Saabijuht Galaxy kiirust valesti ning läkski sujuvalt ristmiku läbimise plaan vett vedama. Samas võis ka Saabijuht keskenduda 100% ainult BMW-le ettejõudmisele unustades vasakult tuleva liikluse üldsegi ära. Spekuleerida võib ka lõpmatuseni selle üle, et kas Galaxy juht võis või üldse saigi puude vahelt peateele lähenevat Saabi märgata. Igaljuhul on Saabi juht jätkuvalt süüdi olenemata sellest, et kas ja kuidas Galaxy juhil oleks olnud või poleks olnud võimalust avariid vältida.(29-09-2023, 10:34 AM)mossepower Kirjutas: ...et võimalusel tuleks avarii vältimiseks ka oma eesõigusest taganeda ja ettekeeraja läbi lasta...Lgp kf. Antud Pärnu näitel pole ju tegemist ettekeeramisega. Saab sõitis peateel liikujale KÜLJELT sisse, mitte vastupidi. Fordi juht poleks ka parema tahtmise juures saanud/jõudnud oma ''eesõigusest'' taganeda.
See jutt, et tegu teada-tuntud ettekeeramise kohaga ei päde ja pole mõtet jutuks võtta. Sarnaseid kohti on tuhandeid, mis eeldabki liikluses vaid ja ainult tähelepanelikkust. Sellisel viisil avarii põhjustajatelt tuleb juhtimisõigus pikemaks ajaks ära võtta koos hilisema uuesti kooli saatmisega. Riigikassa täitmise kohustus loomulikult peale selle.
Kirjutan veel igaks juhuks üle, et Saabijuht 100% süüdi, Galaxy juht 100% õige, et vältida mõttetu arutelu edasiarengut.
Avariikoha juurde tagasi tulles, kuigi väidetavalt on selliseid ettekeeramise kohti tuhandeid, siis millegipärast tõuseb see üks ja konkeetne ikka ja jälle esile, vähemalt Pärnu liikluses. Seega muidugi mina ootaks ka ülejäänud 999 koha eest hoiatamist lisaks sellele ühele. Endal esimese hooga rohkem selliseid konstantselt tuimalt ettekeeramise kohti Pärnus pähe ei tule.