08-11-2023, 12:23 PM
Siin on see lukusti, mis hoiab kurja eemale.
Kui juht on lohakas ja ei pööra asjale piisavalt tähelepanu, siis ongi õnnetus käes.
Teine detail on silindrivarre silm ja tollest läbipistetud tapp. Ka tolle sõlme korrektne funktsioneerimine on jälgitav ja igal kraana kasutamise korral monitooritav (selline lollakas sõna tähenärijaile nüüd).
Ja veel...
Minu teada ei ole maailmas veel mitte ühelegi autojuhile antud sellist õigust, nagu lenduritele, et istub tooli, sätib lipsu õigeks ja pojehhali.
Kui veel metsas töötasin, juhtus ikka masinaga üht-teist. Küll murdusid mastid maha, küll tõmbas mõni tapp jeehat ja haarats pudenes maakerale... Ükskord pani lõikepea ise piki puud ajama jättes tõstuki maha...
Igasugust pulli sai, aga see oli metsas, kus sa oled reeglina üksinda. Enamjaolt juhi hooletusvead. Sest kui sul on kohustus iga vahetuse lõpus masin määrdepritsiga üle käia ja samas leida üles kõik agregaatidesse tekkinud mõrad ning seda lohakalt teed, siis ongi jamad peagi tulemas.