09-11-2023, 12:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2023, 12:37 PM ja muutjaks oli olli.)
(09-11-2023, 12:06 PM)Aare72 Kirjutas:(09-11-2023, 11:37 AM)olli Kirjutas: Kraana ise oli õnnetuse hetkel otsapidi kastis. Mitte kokku pakitud. Ei taha kuidagi üldistada, aga nii palju kui ma erinevate autojuhtidega olen kokku puutunud, siis pigem kipub selliste "üle jala" meestega tegu olevat, kes ei viitsi see paar minutit kulutada, et kraana kokku pakkida.Oot, misasja?!? Äkki põhjendad, mille poolest see kasti pakkimine nii ülejala on? Selline tegevus pole kuidagi liikluses ohtlik erinevalt nt konkslifti tahaasendisse jätmisega.
Eespool mainitud hüdropumba sõidu ajal sees hoidmine on välistatud sest selline tegevus lõpeb maanteesõidul pumbale fataalselt. Ja on masina käitumises tuntav isegi algajale juhile.
Kui just otsast koormarihmaga kinni ei ole seotud, siis ikka on teatud ohud seal. Aga kinnisidumist ma pole näinud, siis võiks ju samahästi kokku pakkida. Jäetakse niisama lahtiselt kasti põhja edasi-tagasi lohisema. 99,99% tõenäosusega ei juhtugi midagi. Aga mis siis kui õnnetu juhuse tõttu auto natuke suurema külgsuunalise põntsu saab ja pöördmehanismi hambad maha tõmbab? Kui see nool seal pidevalt niimoodi jäetud, siis ajapikku ehk tõenäosus suureneb. Sõidab see nool hooga kastist välja ning niidab järgmise(d) ohvri(d) maha. Ja vaesel juhil ei jäägi muud üle kui samamoodi käsi laiutada.
Ps. Tehnikast hoolival inimesel (nt mul) on tegelt päris valus vaadata seda kraanaotsa lahtiselt seal kastipõhjas sõidu ajal.