09-11-2023, 20:27 PM
(09-11-2023, 20:11 PM)Aare72 Kirjutas:(09-11-2023, 18:15 PM)olli Kirjutas:Palun mitte üksikuid lauseid kontekstist välja rebida vaid minu posti, kui tervikut manustada! Sellist kuiva teooriat pole tõesti mõtet siia lükkida, kui on teadmata, kas seda praktikas kasutada saab.(09-11-2023, 17:11 PM)Aare72 Kirjutas: Kuid mis seal pildil siis täpsemalt valesti on?
Antud juhul on see nurk kindlasti mitte üle 10 kraadi.
Vabandust. Seal postituses oli mitmeid väitet, aga mul jäi natuke arusaamatuks nende sisu. Et kas siis ilma kinnituskonksudeta kallurikastis on justkui OK vedada kinnitamata kaupa? Kas eaka autoga on OK vedada kinnitamata kaupa? Kas alla porte ääre jäävad kaupa on OK vedada kinnitamata? Või on see ainult siis OK kui kõik need tingimused on koos täidetud? See rohkem huumor ju..
Muidu ma üldiselt ei ole kedagi siin süüdi mõistnud. Selle seisukoha luban vabalt kõigil endal võtta või mitte võtta. Lihtsalt juhtinud tähelepanu asjadele, mida mina teisiti teeks. Eks see on ka täiesti arusaadav et arusaam ohutust (ja tehnikat säästvast) liiklemisest ongi inimestel erinev ja igaüks saab selle jaoks ära teha täpselt nii palju kui ise heaks arvab. Kas selles õnnetuses mängis rolli juhi hooletus, inimlik eksimus, teadlikult millegi tegematajätmine või oli tegu ettenägematu tehnilise veaga, selgitab uurimine.