25-01-2024, 11:17 AM
Pole need grossi haagised ainukesed , sama on ka rimi haagistega . Kindlustusseltside kahjukäsitlejad võiks nende kraavi sõitnud / vajunud busside või veokate rehvide mustrijääki mõõta , kui ei vasta nõuetele siis kahju ei korvata .
Naastrehvid bussidele ja veokatele , milline ulgumine siis hakkab - ühelt poolt kulu veoettevõttele , teiselt poolt käib juba aastaid võitlus naastrehvide vastu teekatete kulumise pärast , odavam oleks teehooldus viia vastavusse ilmaoludega , selleks pole vahendeid ja järjest vähemaks jääb , seadus / norm/ määrus või mis iganes dokument see on millega tee hooldus regullitud on ei võimalda tee hooldajat vastutusele võtta , vist .
Hukkunuga LÕ puhul tee hooldaja maksaks 2 miljonit hukkunu perele pluss muu kahju , hukkunut tagasi ei too , aga paneks mõtlema , sama vigastatute tervisekahjude korvamisega .
Naastrehvid bussidele ja veokatele , milline ulgumine siis hakkab - ühelt poolt kulu veoettevõttele , teiselt poolt käib juba aastaid võitlus naastrehvide vastu teekatete kulumise pärast , odavam oleks teehooldus viia vastavusse ilmaoludega , selleks pole vahendeid ja järjest vähemaks jääb , seadus / norm/ määrus või mis iganes dokument see on millega tee hooldus regullitud on ei võimalda tee hooldajat vastutusele võtta , vist .
Hukkunuga LÕ puhul tee hooldaja maksaks 2 miljonit hukkunu perele pluss muu kahju , hukkunut tagasi ei too , aga paneks mõtlema , sama vigastatute tervisekahjude korvamisega .