01-02-2024, 15:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2024, 16:16 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(31-01-2024, 23:57 PM)v6sa Kirjutas: ...Sinna pideva joone taha sattumiseks peaks teostama veel eraldi reastumise vahepeal vasakule tekkinud uude ritta. Kahelt kõnealuselt pealesõidult, mis omavahel "konkureerivad", sinna pidevjoone taha ilma rada vahetamata sattuda ei saa:
Zaziku järgmise kommnetaari vastu räägib teekattemärgiostus, mis on vasakus reas pidevjoonega. Seda ka ei tohi tasuta ületada
...
Ja kui edasi minna ning radasid ikka mitte vahetada, siis nr. 2 keerab maha sinna kuhu ksf. ivo86 minna tahtis ning nr. 1 läheb edasi, aga ainult silla peale, ringile sellelt realt jääda enam ei saa:
Kokkuvõttes on näha, et uued märgid (2023) nr. 1 ja 2 radade alguses näitavadki, et kuhu need konkreetsed sõidurajad lõpuks viivad kui vahepeal ei reastu. Selle loogika järgi oli vanade märkide korral (2019) sisemise sõiduraja lõpp hoopis valesti märgitud.