03-02-2024, 09:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2024, 09:36 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(03-02-2024, 02:15 AM)Telc Kirjutas:(03-02-2024, 01:47 AM)stretch Kirjutas: Mainitud tänavate väisamine autoga on endiselt vabatahtlik, ...Ei tea ega taipa. Kaarli puiesteel on aastate jooksul kaks sõpra saanud ülekäigurajal pihta kui esimese rea masin peatub ja teises tuleb madallendur.
...
Ega jah, saab ka Tallinna ringtee ja Peterburi tee kaudu Balti jaama sõita. Te ikka vaatasite piiranguala piire: https://www.tallinn.ee/et/uudis/linn-lan...idukiirust .
Ning ega seda ongi palju tahta, et jalakäijatel tekiks enesealalhoiunstinkt ja nad ei tormaks arutult teele. Kuigi ma väga sügavalt kahtlen, et sääraseid ignorante see 30 päästab - ikkagi pea 10 m/s. Sekundiga jõuab silmaklapistatud jooksev inimene läbida vähemalt autolaiuse... Ainus töötav lahendus on igale autole kaks punase lipuga saatjat (üks ette ja teine taha) ja kiiruseks MAKSIMAALSELT 6 miili tunnis. Siis vast suudetakse takistada ajudeta tõuksureid ja Inimkonna Parimat Osa autode alla viskumast takistada. Mida küll teha autodele otsa jooksvate inimeste kaitseks, seda peab veel mõtlema. Äkki peaks nõudma vendreid linnapiirist seespool?
Sellega olen küll päri, et väheneb veeremisest tekkiv müra. Sedagi saaks 6 miilise tunnikiirusega oluliselt vähendada. Saatepersoonide sussid peaks siis ka vaiksed olema, mitte rautatud kontsadega.
Veel üks põhjus vältida linnakeskkonda.
Mis puudutab kahjurõõmsat kraaksatust teemal "kuradi traktorid töllavad teel", siis ma ootan huviga, millisele traktorile seekordne ülijuht end sisse parkis. Kui tõesti oli seal miski pime kärutaja II reas, siis on pahameel põhjendet. Kui aga suudeti sisse sõita valgustatud masinale, siis millest me räägime?