05-02-2024, 18:24 PM
(05-02-2024, 11:59 AM)honkomees Kirjutas:Kas eespool oleva liiklusvahendi nähtavaks muutumine ei sõltu mitte kuidagi tee- ja ilmastikutingimustest (loe: udu ja pasapilve tihedusest) ja kas sinu pidurdusteekond e iole mitte kuidagi seotud sinu sõidukiirusega.(05-02-2024, 11:46 AM)Dikson Kirjutas: l § 46. Piki- ja külgvaheMismoodi see punkt puudutab liiklusvahendeid, mis muutuvad nähtavateks alles 20-30 m kauguselt? Hoida pikivahet tühja teega?! Mõtleme seda olukorda (tee- ja ilmastik) kus nö normaalsed sõidukid on nähtavad aga mõned mitte, tuled seasilmad, kiirus nullilähedane etc etc.
(1) Juht peab vastavalt sõiduki kiirusele ning tee- ja ilmastikutingimustele hoidma sellist pikivahet, mis võimaldab vältida otsasõitu ees ootamatult pidurdanud või seisma jäänud sõidukile.
Neid helkurmärke masinate küljes näeb küll alles viimase asjana, ainult kuiva ilmaga ja valgel ajal näeb neid kaugelt. Vähegi kehvemates oludes on need nii s!tased ja tomuga varjatud, et mingit valguspeegeldust ei ole. Samas teeäärsed tohutud helkurlärakad märgid/viidad pimestavad ...
Tundub, et on olemas paralleeluniversumi sõidukid, mis vahel ilmuvad ja siis jälle kaovad, või on leiutatud nähtamatuks tegev eliksiir.
Mida siis veel algajatelt juhtidelt tahta.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!