11-02-2024, 09:37 AM
See kuidas kusagil muudes riikides sõidetakse või kihutatakse, kas või Rootsis, on küll hea rääkida aga aluseks seda meil võtta ei saa. Meil Eestis tuleb sõita ikka nii nagu meil Eestis omaks on võetud koos nende heade ja halbade külgedega.
Liiklus on kollektiivne tegevus koos omaks võetud kirjutatud ja kirjutamata reeglitega milles sina oled üks osa, et see toimiks. Kui sa hakkad siin individuaalselt juurutama mingit mujalpool omaks võetud nüanssi ongi kogu süsteem upakil ja sina tundud olema keset liiklust nagu valge vares keset Viru väljakut ja vaata, et õnnetust esile ei kutsu sest meil lihtsalt pole omaks võetud nii käituda ehk liigelda.
Sinult oodatakse vaikesättena omaksvõetud manöövrit aga sina suudad üllatada ja ülejäänutel jookseb ketas kinni. Ongi pauk käes.
Hea näide on Lätimaa kus "teadlikud eesti juhid" üritavad 1,5/1,5 sõidurajaga teedel "ohutult" liigelda ja ei lähe paremale joone peale kui tagant tuleb kiirem sõiduk. Tunnistan pattu aga olen sellisest "korravalvurist" paremalt mööda põrutanud. On varemalt silma hakanud kui lätlased on korduvalt sellisest pidurist just paremalt möödunud.
Liiklus on kollektiivne tegevus koos omaks võetud kirjutatud ja kirjutamata reeglitega milles sina oled üks osa, et see toimiks. Kui sa hakkad siin individuaalselt juurutama mingit mujalpool omaks võetud nüanssi ongi kogu süsteem upakil ja sina tundud olema keset liiklust nagu valge vares keset Viru väljakut ja vaata, et õnnetust esile ei kutsu sest meil lihtsalt pole omaks võetud nii käituda ehk liigelda.
Sinult oodatakse vaikesättena omaksvõetud manöövrit aga sina suudad üllatada ja ülejäänutel jookseb ketas kinni. Ongi pauk käes.
Hea näide on Lätimaa kus "teadlikud eesti juhid" üritavad 1,5/1,5 sõidurajaga teedel "ohutult" liigelda ja ei lähe paremale joone peale kui tagant tuleb kiirem sõiduk. Tunnistan pattu aga olen sellisest "korravalvurist" paremalt mööda põrutanud. On varemalt silma hakanud kui lätlased on korduvalt sellisest pidurist just paremalt möödunud.
Aquila captas non muscas.