ikarus kasutusel
#21

Kas seda on saadaval 25 tonni eest?


Põhimõtteliselt oleks huvi aga mitte nii et mina panen 25 tonni ja asi roostetab nüüd minu hoovis, aga pigem sellisel põhimõttel et tulevad kokku nii 10-12 venna, kellest igaüks paneb 25 tonni ja lõpuks on üks ilus taastatud buss!


Muide, mis arvate, kas 300 k EEKu on piisav sellise masina taastamiseks?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#22

AGA MINGI IKARUS VEDELEB MAARDU JAAMA LÄHEDAL.
jORV,lähme vaatame mingipäev.
Vasta
#23

Esimesed 270 olid ülalt punased alt valged.255 olid algul ülalt valged alt punased.Linnaliini omadel olid algul uksenupud armatuuri allservas vasakult paremale.See vist aga eriti juhtidele ei sobinud ja nad panid nupud roolisambale.Edeuks oli ühest nupust ,2tagumist teisest.
Vasta
#24

Neil linnadavahelistel oli algul proze ka katusel.
Vasta
#25

EdR Kirjutas:Palju meil sõitvaid Ikaruse veel järgi on? Ma väga harva,kui neid näen. Tallinnas hakkab suht tihedalt silma Harjumaaliinide tehnoabi 273 AGZ numbriga. Vahel harva on näha TAK-i sinivalget turist 250-nt. Kusagilt (ajalehest vist) millaski lugesin,et too viimane olevat müüa olla! Hinda ei mäleta ainult...
Palju neid Lõuna-Eestis veel liigub?

heh Rakveres liigub üks 255 veel ringi, regulaarliinidel, omanik OÜ Tent-Trans. Aga need regulaarliinid siiski Rakverest väga kaugele ei ulatu - mees peab ikka õhtuks koju jõudma kui midagi juhtub Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne