29-02-2016, 12:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2016, 12:06 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(28-02-2016, 23:52 PM)MeelisV Kirjutas: aga kui detsembris tõmbab +10 pealt ühel ööl -10 peale siis ei lähe see lamellidega haagis ju rehvivahetusse.KERGhaagisel seda nõuet pole ju! Asi, mis lihtsalt veereb samas (piduriga O1 on haruldus).
täiesti arusaadav nõue kui autode pidurdamine ja rehvid on piisavalt arenenud ja parenenud ja kui ikka maanteel tõmbab haagis vastassuunda - on seda siis vaja ?
ise olen näinud peeglist hirmuäratavalt kiiresti lähenevat ja mööduda tahtvat kerghaagist alla suvalised suvekad ja teel oli kinnisõidetud lumi
Piduritega O2 aga ei tähenda automaatselt 3500 kg täismassiga koletumat salandat ja ei sõida seegi vedukist ette! Miks Sa ja ka teised arvavad, et väljaspool seda 3 kohustulikku kuud talverehve EI OLE samasuguseid teeolusid??? Unusta ära kiilasjää - sarnast libedust on võimalik kohata aastaringselt! Paduvihmaga kergelt savise põhjaga tee on täpselt sama libe ja veel libedam; märg muru on sama, mis libedasõiduplats jne, jne. Totaalpadukas uus ülisile euroasfalt on kui libe??? Sügisel lehed teel??? Talv korraliku teehooldusega on üks vähem ootamatult libedaid aegasid üldse. Talvel ootadki libedust ja mõtlev autojuht sõidab siis vastavalt ning vahet pole, on all siledad suvekad või hammasrattad!
Soomlased on ajudega ja tahavad selle talverehvipe...rastia üldse ära lõpetada, mis on ka õige! Täna on liigaasta aga põhimõtteliselt on astronoomiliselt tänasest ju suverehv legaalne. Ja mis vahet on ilmal eilsega võrreldes??? Eranditult KÕIK kuupäevalised kohustused liiklusseaduses ja selle alamaktides on lauslollus - sisutu sõnademulin ja aja ning raha raiskamine. Ja siis homme sõidad tuima kalanäoga 35-tolliste Boggeritega ja tõstesarjaga maasturiga, tohutu silerehvidega treila sabas, seal peal 2-tonnine õõtsuv asi, poolsulanud ligalibedal külavaheteel ja kõik on JOKK??? LOLLUS!