10-06-2017, 00:24 AM
(09-06-2017, 22:58 PM)hulgus Kirjutas:Need kasti-haagised ja kummipuksidel torsioonid hüppavad jah kui konnad. Samas kindla raskusega vagunelamud on just tehtud torsioonide peale, et säilitada kliirens madalam. Samas on võimalik alati torsioonide pingutamisega tõsta kliirensit. Kummipuksidega haagisel seda vast teha ei saa.(07-06-2017, 22:55 PM)meli666 Kirjutas: Eietaks natuke veel haagise teemal.Üheteljeline torsioonidega kerge haage on tühjalt kui kummipall. Meie auk-muhk tüüpi teedel oli vahepeal tunne, et rehvid ei kulu, sest enamus aega oli haage lennus. Olen ka kaheteljelist torsioonidega treilerit vedanud, natue stabiilsem, aga põrkab ikka.
...
Torsioon vedrustus õnneks vist nii ei käitu nagu Zubrjonoki vedrudega, et viimase 100Kg tõstmisega kasti põhi tõuseb "pool meetrit".
Mida sest torsioonist üldse arvata, enda mõte tahaks ikka lehtvedru, mis siiski kipub võimatu lahendus olema antud haagise ehituse korral.
..
Lehtvedrudel sillaga haaget ei tajugi, tuleb sirgelt järel ka auklikul kruusateel.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA