Postitused: 159
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
Mul omal hakkas ka hirmus kui kuulsin, et kõrgendustega haagis pandi silmini vanapaberit täis ja koorma kaal oli 2400kg. Veduriks oli 1.8 corolla. Ja juht hiljem ütles, et vaatas jah, et auto ei jõudnud kohapealtki minema minna, midagi oli valesti vist. Omal ka mõttes 1600kg täismasaiga topeltsillaga ja piduritega haagis vaadata kuna pidevalt vaja 1000-1200kg koormaid tõmmata. Ning talvel on 500kg koormagagi väljaspool linna tegemist, et pidama saada...
Postitused: 302
Teemad: 3
Liitus: May 2012
Maine:
4
Just. Kui mu auto täismass on 2000 ja pidurjga haagist on lubatud vähemalt 1500 kilo, siis ma võin järgi panna 1500 täismassiga piduriga haagise ( päris suur haagissuvila näiteks), ja pole mingit lisa kategooriat vaja.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
(06-07-2019, 23:22 PM)Laurts Kirjutas: Auto täismassi ja haagise täismassi liidad kokku,
kuni 3500kg on vaja B kategooriat
kuni 4250kg on vaja B96 kategooriat
kuni 7000kg on vaja BE kategooriat
Kui vajalik kategooria on olemas siis haagise tegelik mass võib olla niipalju kui autol piduritega haagist lubatud.
Ülimalt lihtsalt sõnastatud kokkuvõte suhteliselt keerulisest seadusandlusest.
Omal oli ka mitu aastat tagasi päevakorral selle sama BE kategooria taotlemine. Ega ei jäändki muud üle kui autukooli minna
Sai tehtud vanas eas jälle teooriaeksam, sõidueksam koos käruga ka.
Ega seal muid erilisi nüansse polnudki, kui see, et käru ei tohi eksami käigus kõrvaltänavasse tagurdamisel "sirgeks tõmmata", st. ühe korraga pead saama tagurdatud.
Muud meie Jõmmipealinna tänavatel tehtud eksamikatsumused elasin kergelt üle
Postitused: 2,874
Teemad: 34
Liitus: Jan 2012
Maine:
27
Krt mehed seda on lõputult jauratud.
Kerghaagis ehk o1 käib B kati sisse ja selle massi piirab vaid auto oma lubatud haagise massiga.
O2 puhul tuleb lisaks auto andmetele arvutada ka summaarset massi ja siis vaadata kas mahub B sisse või piisab 96 või vaja juba E
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(07-07-2019, 20:53 PM)MeelisV Kirjutas: Kerghaagis ehk o1 käib B kati sisse ja selle massi piirab vaid auto oma lubatud haagise massiga.
Passis lubatav, sappa riputatav mass käib eluskaalu järgi, mitte täismasside järgi.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 38
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
1
Kindlasti pole teie sellised aga lubade tegemist ei tohiks kindlasti lihtsamaks teha, meil on ikkagi liikluses palju "mõrtsukaid" juba.
m 402
saab 96
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(09-07-2019, 06:47 AM)tynyty Kirjutas: Kindlasti pole teie sellised aga lubade tegemist ei tohiks kindlasti lihtsamaks teha, meil on ikkagi liikluses palju "mõrtsukaid" juba.
Eriti jubedad mõrtsukad liiklevad haagised sabas.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 5,241
Teemad: 70
Liitus: Oct 2011
Maine:
129
Olen näinud veel mõnda sellist respot, mingi aasta variant oli ja suht nigela kattega ja selliste kärudega võiks vist pöörduda respo poole selgituse saamiseks. Sest kui 10-15a vanad respod on ühegi rooste täpita ning paari aasta vanune roostetab, noo see ei ole normaalne.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,285
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
Mul Respol 25a juba kukil ja ainult silla tala roostes. Kere ja ported kõik ilma täppideta.
Aquila captas non muscas.