04-06-2021, 10:02 AM
See massi klausel kadus ja asendus tegeliku massiga. Seda siis veol.
Juhtimisõiguse osas jäi totrus kestma, kus vaadatakse vaid numbreid passides. Ehk 3500kg tühja haagist ikkagi ilma BE'ta vedadaei tohi. Kuigi just selline mõte oli aga välja ei tulnud - ikka see ajast-arust ja Maailma arengule selgelt jalgu jäänud Viini 1968 aasta Teelkiikluse konventsioon! See on peamien põhjus, miks USA pole sellega siiani liitunud ja ei liitu ka kunagi - nende oma juhtimsiõiguste süsteem, mis on kohe eos mõistlik!
Tänaseks on seisma jäänud ka enamuses Euroopa riikidel legaalne B-katiga 125-võrridega liiklemine. Oma liikluskorraldusega ka seaduste tasmele oleme me ikka puhtalt vene mendi mõttelaadiga sest juhid on ju siiani selle koolkonna koolitusega. Teede-ehituses ja ka juhtimsiõigustes puudub füüsikaseaduste ja loogikaga arvestamine täielikult. Aga miks? Sest loogika õppeainena puudus NLiidus täielikult!
Ja seda jama me helbime siiani ja igapäev laustotruste osas, kus mina võin sõita kuitahes suure traktori ja masinrongiga aga vaat sõiduauto sabas tühja suurt paadikäru vedada ei või. Reaalselt on ju T-kategooria piiramatutes mõõtudes masin. Ja täna sõidab T juba ka 70 km/h, mis 1968 aastal oli ka suurtele veokatele ülemine lagi! Haagistest veel - 1968 ei osatud isegi unistada elektroonikast, mis aitab tagurdada, on koos haagisega ka stabiilsuskontroll, ABS elektrilised pidurid jms, mis KÕIK on täna igapäev! Aga me istume nüri miilitsa järjekindlusega selle otsas, et piduriteta asi on "ohutu" ja piduritega ohtlik!!!
Juhtimisõiguse osas jäi totrus kestma, kus vaadatakse vaid numbreid passides. Ehk 3500kg tühja haagist ikkagi ilma BE'ta vedadaei tohi. Kuigi just selline mõte oli aga välja ei tulnud - ikka see ajast-arust ja Maailma arengule selgelt jalgu jäänud Viini 1968 aasta Teelkiikluse konventsioon! See on peamien põhjus, miks USA pole sellega siiani liitunud ja ei liitu ka kunagi - nende oma juhtimsiõiguste süsteem, mis on kohe eos mõistlik!
Tänaseks on seisma jäänud ka enamuses Euroopa riikidel legaalne B-katiga 125-võrridega liiklemine. Oma liikluskorraldusega ka seaduste tasmele oleme me ikka puhtalt vene mendi mõttelaadiga sest juhid on ju siiani selle koolkonna koolitusega. Teede-ehituses ja ka juhtimsiõigustes puudub füüsikaseaduste ja loogikaga arvestamine täielikult. Aga miks? Sest loogika õppeainena puudus NLiidus täielikult!
Ja seda jama me helbime siiani ja igapäev laustotruste osas, kus mina võin sõita kuitahes suure traktori ja masinrongiga aga vaat sõiduauto sabas tühja suurt paadikäru vedada ei või. Reaalselt on ju T-kategooria piiramatutes mõõtudes masin. Ja täna sõidab T juba ka 70 km/h, mis 1968 aastal oli ka suurtele veokatele ülemine lagi! Haagistest veel - 1968 ei osatud isegi unistada elektroonikast, mis aitab tagurdada, on koos haagisega ka stabiilsuskontroll, ABS elektrilised pidurid jms, mis KÕIK on täna igapäev! Aga me istume nüri miilitsa järjekindlusega selle otsas, et piduriteta asi on "ohutu" ja piduritega ohtlik!!!