Haagise valik

(03-03-2022, 11:53 AM)Mahno Kirjutas:  Kas see oli nüüd see harrastaja needitud versioon?

Ikka keevisraamil asja tapeti reklaamvideos. Kuigi tõenäoliselt oleks säärase ühekordse väänamise ka PLH üle elanud. Iseküsimus, mis oleks jäänud järgi liidete jäikusest.
Vasta

Mind just see huvitaski, et kui needitud, siis kas asi oli endiselt jäik või läks väntsutamisega pehmeks.
Vasta

(13-02-2022, 13:46 PM)v6sa Kirjutas:  ... vajadus vahetada senine "polutorka" välja millegi tummisema vastu. Arvestades vajadust vedada ajuti "suletud aladel" ka lubatust oluliselt raskemaid asju, siis tundub, et  vana hea Respo multitreiler annab parema hinna-kasutatavuse suhte.
...

Pikk kaalumine lõppeski Päris Suure Käru ostuga:
   

Esialgu tundub, et asi on tummine, aga tõrvatilgana on palju teravaid servasidSad Rampe ja portesid palja käega käsitseda ei taha. Äraspidine tööturvalisus seegi...

Esi- ja tagaported on täielik paksuhha - pelk ühekordne plekk.
Vasta

Ma kaalusin ka sellist, aga otsustasin ikka platvormhaagise kasuks. Sama töö peaks ära tegema.
Alumiiniumported ja kolmelt küljelt laadimise võimalus on platvormhaagise plussiks.
Miinuseks kõrgem põhi .Veel midagi?
Vasta

Ei ole seal respool enam seda kvaliteeti. Is gi varuosasid saad odavat hiina saasta. Ostsin vanale respole veopea ja kohe uuest peast oli kulumismärk lõpus punase peal peaaegu. Viisin tagasi, suure vingumisega otsiti veidi parema nöiduga, et järgmise plevaatuseni veab välja ja siis jälle uut vaja. Originaal kestis 8 aastat kasutust uus kestis ühe kuu...
Väideti et mu veokuul kulunud raudkindlalt.
Uue haagise ostsin Tiki juba põhimõtte pärast. 
Ja oh imet, mu veokuul on imekombel uueks saanud- Tiki veopeaga on kulumismärk rohelise alguses mitte lõpus Wink
Vasta

Need märgid vist kleebitud peale.Mina olen ostnud suva kohast 1000+kg veopea ja probleeme pole olnud...alul oli ka 750 veopea ja neid läks kui leiba,aga tonniseid ei kulu...Pole tähele pannud kas ülevaatuse onu vaatab märki või mitte,aga ise küll ei vahi.Pea konksu klõps käib,loksutad pisut kontrolliks ja korras.
Vasta

Minu ülevaataja vaatab seda esimese asjana kas üldse tasub edasi vaadata. Politseinikud ka kipuvad just seda vaatama kui muuga norida pole, ning ega see klõps ei kaitse käru konksust lahkumise eest ... Minu asi pole ennustada kui uuel asjal näitab märgistus, et seda ei tohiks kasutada enam...
Vasta

(08-07-2022, 14:01 PM)v6sa Kirjutas:  Esi- ja tagaported on täielik paksuhha - pelk ühekordne plekk.

Takkajärgi kaagutamisena oleks võinud ju vineertugevdusega kohe tellida. Ma lehelt ei leidnud, palju hinnavahe oleks olnud. Omale haagise ostsin 2017, siis oli see summa pisike. 
Aga vineeri koos paigalduskomplektiga saab hiljem juurde ka osta.
Vasta

See ühekordne plekk on kõva kui kurat. Ei jõua sa seda kuidagi puru murda kui just mitte sihilikult.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(08-07-2022, 22:34 PM)meli666 Kirjutas:  
(08-07-2022, 14:01 PM)v6sa Kirjutas:  Esi- ja tagaported on täielik paksuhha - pelk ühekordne plekk.

Takkajärgi kaagutamisena oleks võinud ju vineertugevdusega kohe tellida.
...

Palun lahkesti viidata, kust seda saab antud haagisele:
https://www.respo.ee/et/haagised/autoveotreilerid/336

Ega ma wingu - Klavises vineeri küllSmile Kohandan vastavalt vajadusele. Niikuinii on ette ja taha vaja ka kinnitusaasasid plaadilise materjali kinnitamiseks.

Esiporte peab siiski olema sedapalju tugev, et veereva auto kinni peab. Teeb laadimise sedapalju muretumaks.

Ei Tiki ega Respo tee ise veopeasid. Need on ikka kuskilt odavalt sisse ostetud. Tööriistamarketi omaga on selline kogemus aastate tagant, et see ei lukustunudki uuele konksule. Alles vana ja kulunud muna peale jäi pidama. Samas - kreissae veopeal pole õuel manööverdades vahet, võib lahti ka olla.

"Tonnine" veopea on kindlasti tummisem, kui odavhaagise säästupea, seega hea valik teadlikule kasutajale.

"Klõps" näitabki seda, et liigend on üle surnud punkti liikunud ja keel fikseeritud. Kui seda ei kontrolli, jätkab haagis kõige ebasobivamal hetkel omapead.
Vasta

(08-07-2022, 20:51 PM)maisalup Kirjutas:  Minu ülevaataja vaatab seda esimese asjana kas üldse tasub edasi vaadata. Politseinikud ka kipuvad just seda vaatama kui muuga norida pole, ning ega see klõps ei kaitse käru konksust lahkumise eest ... Minu asi pole ennustada kui uuel asjal näitab märgistus, et seda ei tohiks kasutada enam...
Veopea fikseerib siiiski sees olev mehanism mitte tilulilu kleeps...Veopea töötab ka kleepsuta suurepäraselt,aga juhmidel ilmselt hea seda vaaata kes matsu ei jaga...Pole kunagi seda kleepsu isegi jälginud mitte...Pea kuuli otsa,klõps,logistan sutsu kontrolliks ja kõik.Avamisel hoova all olen nupukest liigutada siis avaneb.Poest veopead ostes ikka kontrollin lukustusmehanismi toimimist ja üle 20 rutsi keeldun pea eest maksmast.
Vasta

Kui keegi otsib legaalselt suurt kandevõimet, siis siit palju suuremaks minna ei anna:
https://www.kuldnebors.ee/86269855

630 kgSmile

Kast on paraku pisike. Parajasti ATV-mõõdus, nagu õigesti kirjutab müüja.
Vasta

(08-07-2022, 18:52 PM)maisalup Kirjutas:  Ei ole seal respol enam seda kvaliteeti. 
Mul praegu kasutada õuepeal november 1996 ostetud Respo. See on teinud elus hullu tööd iseenda jaoks ja on suures osas siiani originaal. Lõhutud pole, küll on kaalu peale pandud. 480kg lubatud on ju kaane ja lisadeta haagisel...viskad tavapärase koguse puid peale ja on kindlasti tonn. Aga 2-teljeline jookseb ju mõnusalt kui ees on piisavalt suur vedur.  Veljed on edevad, plastkaas on saanud roostevaba tugevdusringi ja helkurriba, tuledepark kaasajastatud aga esiteks ta ei roosteta ja teiseks ei vaju laiali! Jah, plastik on juba eriliselt rabe jne aga...  Aga sel veel spilkal Vasara aadress Big Grin Ja andmekleeps on ka peaaaegu säilunud läbi 25 ja poole aastat! Veopea olevat teine ja paksu roostevaba tugevdusega pealt, näha ka, lisaks üks ring rattalaagreid. Veopeade enda plekk on tainas aga see on ju (sisse)ostetav toode. See oli kunagine Respo ja ka sillatootjate kvaliteet, mida siiani taga igatsetakse.
Vasta

Kuidas tänapäeval? Cool
Mul 15a vana Respo, kaheteljeline, lehtvedrudega. Saanud ka ebasihtotstarbelist kasutust, a'la 2t kildu peal....
Hakkab moraalselt väsima.
Tahaks samasugust, ilma piduriteta.
Kas Brentex, Tiki, Respo või veel mingi?
Tiki alla 2000eur, Respo üle 2000eur, Brentex 1850eur lett....
Vasta

Tiki on s..t ,omal on.Õhuke on see metall,kallimal versioonil juba on paksem.Laagrid kõige odavam saast,elekter on mingi aja pärast vaja üle käia(tuled ja pistik kõige odavam jama pandud),haakepea samuti vahetatud parema vastu koos kõige eelnevaga.Laagrid tuleks vaadata rull laagrid,need peavad .originaalis on lihtsalt 2 realine kräpp.Või siis vaz 21 08 nõukaaegsed esiratta laagrid ,need mõõtudelt 1:1.brentex on viisakamalt tehtud.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

(02-09-2022, 17:58 PM)diselist Kirjutas:  Tiki on s..t ,omal on...

Täpsustame nüüd mudeli ka, neid on ikka rohkem, kui üks.

Kahetonnis killukoorma all ei ela ükski tänane ülioptimeeritud kerghaagis kaua. Ja miks peakski, kui sääraste asjade veoks on päris haagised?

Respo  keevisraamil üheteljeline ilmselt võiks mõnda aega vastu lüüa. Kui laperdavad poritiivad ei häiri, siis kastiraam ja sild on kallimal Brentexil päris hea. Kuigi milleks kerghaagisele 1500 kg haakepea ja C-rehvid... Aga kui on küsijaid, siis firma rõõmsasti pakub.

Tuled ja haakepea on kulukaup niikuinii. Kel vaja igavest, soetab ise kallimad külge. Juhukasutajale on tehasetoodangus enamasti küll ja veel, katki saab need ikka vägivallaga.
Vasta

uut haagist vaadates soovitaks vaadata ka lisaks hinnale andmeid.
Samade kastimõõtudega tikil oli kandevõime vist 70-80kg suurem kui respol ja tiisel tunduvalt lühem, ehk ühel metalli vähem ning ülemõõdulist materjali vedades( mõned prussid vms) on ühele kaupa laadida parem, rääkimata tagurdamisest.
muidugi tikil külge palju lihtsam sirgu lükata kui peaks kõveraks minema  Big Grin
Vasta

Räägin sellisest https://www.respo.ee/et/haagised/kastihaagised/6386
või sellisest https://www.tiki.ee/pood/haagised/kastih...cp350-dlh/
brentexil ei paista 3.5m olevatki, on 3 või 4m https://brentex.ee/haagis/kerghaagis-bren-4015-2/
Vasta

(03-09-2022, 08:53 AM)pannkook Kirjutas:  Räägin sellisest https://www.respo.ee/et/haagised/kastihaagised/6386
või sellisest https://www.tiki.ee/pood/haagised/kastih...cp350-dlh/
brentexil ei paista 3.5m olevatki, on 3 või 4m https://brentex.ee/haagis/kerghaagis-bren-4015-2/

Miks peab olema olematu kandevõimega neljarattaline kerghaagis just? Pidevalt pehmes otse sõitmist? Piduritega haagiste korral kaovad nii vastupidavuse kui liiklusohutuse probleemid.

Kui just peab oelma täpselt säärane, siis Tiki on odavam ja ei ole kehvem analoogsest Respost. Normaalsed poritiivad mõlemal. Tikile saab legaalselt koti tsementi rohkem panna...

Ksf! Muska endiselt arvab, et kõik kasutavad kerghaagiseid raskete maastikuhaagiste kombel.Toungue
Vasta

(03-09-2022, 15:08 PM)v6sa Kirjutas:  
(03-09-2022, 08:53 AM)pannkook Kirjutas:  Räägin sellisest https://www.respo.ee/et/haagised/kastihaagised/6386
või sellisest https://www.tiki.ee/pood/haagised/kastih...cp350-dlh/
brentexil ei paista 3.5m olevatki, on 3 või 4m https://brentex.ee/haagis/kerghaagis-bren-4015-2/

Miks peab olema olematu kandevõimega neljarattaline kerghaagis just? Pidevalt pehmes otse sõitmist? Piduritega haagiste korral kaovad nii vastupidavuse kui liiklusohutuse probleemid.

Kui just peab oelma täpselt säärane, siis Tiki on odavam ja ei ole kehvem analoogsest Respost. Normaalsed poritiivad mõlemal. Tikile saab legaalselt koti tsementi rohkem panna...

Ksf! Muska endiselt arvab, et kõik kasutavad kerghaagiseid raskete maastikuhaagiste kombel.Toungue
Sest mul on vaid B load. Ja see kerghaagis on poole odavam, kui piduritega. Legaalselt saab vedada nende kärudega vaid puulehti. Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne