08-09-2022, 14:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2022, 14:03 PM ja muutjaks oli Aare R..)
Mitte ainult veokatel. kuigi 6x2 ja 8x4 veokatel peaks enam-vähem kõigil viimane sild tõstetav olema, samuti erinevatel kärudel 1 või 2 silda. Kunagi liikus Pärnus ka üks Ford F-150 või 250, millel oli 3 silda ning viimane oli lennus, kuid ma ei oska öelda, kas see reaalselt ka töötas või oli nö disainielement.
Kuid tehase poolt ette nähtud tõstetava silla ülestõstmine ei ole vast ikka sama kui ühelt sillalt rataste alt ärakeeramine, mundrimeeste jaoks oleks see üsna kindlasti tehniliselt mittekorras oleva haagisega liiklemine.
Küll aga meenub mõned korrad Rootsis nähtud süsteem, kus 6x4 metsakatel on tühja autoga läbivuse suurendamiseks viimase silla tõstmiseks selle külge pandud kas kett või liugur, mida hüdrosilinder tõstab. Mingi sellise süsteemi lihtsam variant oleks kärul tegelt päris edev ju ja ei tohuks väga keeruline ka teostada olla? Balansiiriga on seda muidugi lihtsam teostada.
Kuid tehase poolt ette nähtud tõstetava silla ülestõstmine ei ole vast ikka sama kui ühelt sillalt rataste alt ärakeeramine, mundrimeeste jaoks oleks see üsna kindlasti tehniliselt mittekorras oleva haagisega liiklemine.
Küll aga meenub mõned korrad Rootsis nähtud süsteem, kus 6x4 metsakatel on tühja autoga läbivuse suurendamiseks viimase silla tõstmiseks selle külge pandud kas kett või liugur, mida hüdrosilinder tõstab. Mingi sellise süsteemi lihtsam variant oleks kärul tegelt päris edev ju ja ei tohuks väga keeruline ka teostada olla? Balansiiriga on seda muidugi lihtsam teostada.