Kolmerattaline invakäru 123cm mootoriga
#1

Tervitus kõigile lugejatele-kiibitsejatele-vastajatele!
Kas kellelgi on aimu pealkirjas mainitud isendi mootori margi kohta? Peaks olema 123cm, Minski-Moskva mootori moodi asi, aga sundjahutusega. Oleksin õnnelik ja tänulik igasuguse info, piltide ja miks mitte ka mootori või juppide pakkumise eest, sest üks kolmerattaline valmib ja vajab südant...
Tuult ja Päikest! Ettetänades, Jansa

Tuult ja Päikest...  Cool
Vasta
#2

Ma muidui suurt invadest ei tea... Aga kas need izhi mootoriga ei olnud ja tunduvalt võimsamad kui 123... Seda 123 ei taha ültse uskuda pigem 125 cc...

Omaette nokitseja.
Vasta
#3

(29-08-2014, 20:25 PM)Tsistern Kirjutas:  Ma muidui suurt invadest ei tea... Aga kas need izhi mootoriga ei olnud ja tunduvalt võimsamad kui 123... Seda 123 ei taha ültse uskuda pigem 125 cc...

Planeta mootoriga invakärul on 4 ratast ja kõva katus. On neid kahte erisugust varianti.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#4

(29-08-2014, 20:25 PM)Tsistern Kirjutas:  Ma muidui suurt invadest ei tea...

Kuldsed sõnad, ksf! Tsistern! Ja sellega võikski llõpetada, tegelikult poleks olnud mõtet alustadagi. aga eks siis uuri. kui "muidui suurt ei tea"!

http://vvm.vanatehnika.ee/?p=89
Vasta
#5

(29-08-2014, 23:06 PM)kass Kirjutas:  
(29-08-2014, 20:25 PM)Tsistern Kirjutas:  Ma muidui suurt invadest ei tea...

Kuldsed sõnad, ksf! Tsistern! Ja sellega võikski llõpetada, tegelikult poleks olnud mõtet alustadagi. aga eks siis uuri. kui "muidui suurt ei tea"!

http://vvm.vanatehnika.ee/?p=89

Jälle targem! Toungue

Omaette nokitseja.
Vasta
#6

Võhma tsiklikombinaadis peaks olema ka seda mootorit,helista 56644605 siis saad teada.
Vasta
#7

(29-08-2014, 20:25 PM)Tsistern Kirjutas:  Ma muidui suurt invadest ei tea... Aga kas need izhi mootoriga ei olnud ja tunduvalt võimsamad kui 123... Seda 123 ei taha ültse uskuda pigem 125 cc...


Esimesed kolmerattalised olid just täpselt sundjahutuse ja käsistarteriga 123cm ja nii on ka kõik vanemad kolmekäigulised Minski ja Moskva mootorrattad, mitte 125cm nagu väidetakse. Järgmised invakärud olid aga tõesti juba ühepütalise iz´hi mootoriga, nagu ka neljarattalised ja uuemad kandilised, ainult väikeste möönduste ja uuendustega, nagu venkudel ikka kombeks on olnudBig Grin

Tuult ja Päikest...  Cool
Vasta
#8

(31-08-2014, 16:34 PM)jansa080 Kirjutas:  
(29-08-2014, 20:25 PM)Tsistern Kirjutas:  Ma muidui suurt invadest ei tea... Aga kas need izhi mootoriga ei olnud ja tunduvalt võimsamad kui 123... Seda 123 ei taha ültse uskuda pigem 125 cc...

Esimesed kolmerattalised olid just täpselt sundjahutuse ja käsistarteriga 123cm ja nii on ka kõik vanemad kolmekäigulised Minski ja Moskva mootorrattad, mitte 125cm nagu väidetakse. Järgmised invakärud olid aga tõesti juba ühepütalise iz´hi mootoriga, nagu ka neljarattalised ja uuemad kandilised, ainult väikeste möönduste ja uuendustega, nagu venkudel ikka kombeks on olnudBig Grin
Tänud viisaka ja mõistva suhtumise eest! Smile

Omaette nokitseja.
Vasta
#9
Question 

Oli täiesti selline isendid olemas,praeguseks väga haruldane sest tol ajal neid ei müüdud vaid anti invaliidile kasutada,kui ära"väsis"vahetati uue vastu välja:Moskva mootoriga oli С1Л hilisem mudel С3Л oli juba IŽ-49 mootoriga.
Kui vene keelt oskad siis siin natuke rohkem nendest masinatest juttu SIIN
Vasta
#10

(01-09-2014, 11:29 AM)genn Kirjutas:  Oli täiesti selline isendid olemas,praeguseks väga haruldane sest tol ajal neid ei müüdud vaid anti invaliidile kasutada,kui ära"väsis"vahetati uue vastu välja:Moskva mootoriga oli С1Л hilisem mudel С3Л oli juba IŽ-49 mootoriga.
Kui vene keelt oskad siis siin natuke rohkem nendest masinatest juttu SIIN

Tänan Sind, hea oli lugeda :-)

Tuult ja Päikest...  Cool
Vasta
#11

(29-08-2014, 19:32 PM)jansa080 Kirjutas:  Tervitus kõigile lugejatele-kiibitsejatele-vastajatele!
Kas kellelgi on aimu pealkirjas mainitud isendi mootori margi kohta? Peaks olema 123cm, Minski-Moskva mootori moodi asi, aga sundjahutusega. Oleksin õnnelik ja tänulik igasuguse info, piltide ja miks mitte ka mootori või juppide pakkumise eest, sest üks kolmerattaline valmib ja vajab südant...
Tuult ja Päikest! Ettetänades, Jansa

Suured tänud Võhma Tsiklikombinaadi meestele, tänu kellele sai minu kolmerattaline nüüd südame ja veel nii soodsalt. SUUR-SUUR AITÄHHH... Tegelikult on mootor täpipealt samasugune ja isegi markeering täpselt sama nagu tsiklitel, vahe ainult vändaotsa hammakas ja siduripoolses kaanes koos jahutuselementidega (tiivik, lisavõll ja alumiiniumist tuulesuunaja) Eks annan teada siis kui olen kuhugilemaale edasi jõudnud.
Tuult ja päikest kõigile ja kuu aja pärast siis Tagadile jupijahile... :-)

Tuult ja Päikest...  Cool
Vasta
#12

Üks taat müüs Valgas militaarkola laadal väidetavalt invaauto tagatule klaase. Nägid välja nagu 51 esisuunad, aga punasest klaasist. Kui huvi, siis saan jagada kontakte privas.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#13

(03-09-2014, 18:42 PM)Aspelund Kirjutas:  Üks taat müüs Valgas militaarkola laadal väidetavalt invaauto tagatule klaase. Nägid välja nagu 51 esisuunad, aga punasest klaasist. Kui huvi, siis saan jagada kontakte privas.

A.

Tänud ja tee seda.

Tuult ja Päikest...  Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne