Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
07-09-2014, 11:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2014, 11:51 AM ja muutjaks oli
zurik.)
Kas kellelgi on andmeid Gaz 66 diiselversiooni kohta? Mis nende maksimum kiirus võiks olla ja kas diisel versioonidel on käigukastid ja peaülekanded samad mis bensiini mootoritega isenditel? Kuda selline asi üldse tööloomana on ? Äkki teate kedagi kellel oleks siukene loom ka õuepeal ja kes oleks nõus seda näitama?
Küsimused ajendatud sellest, et tahaks endale sellist asjandust soetada aga ei tea kas tasub?
Postitused: 5,774
Teemad: 732
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Esiteks peab meeles pidama, et Gaz-66 on tehasest lahkunud vaid bensiinimootoriga. Ehk siis 8 silindrit, 115/120 hobujõudu.
Diiselmootoriga versiooni Gorki autotehas ametlikult tootnud pole.
Seega on suure tõenäosusega tegu kellegi isikliku ümberehitusega, seega on ka kõik sõiduomaduste ja tehniliste detaildega seotud küsimused mõistlik suunata selle ümberehituse teostajale.
Aga kui soovid ikkagi sellist masinat osta, siis tasub uurida selliseid elemente:
1. Kas ümberehitus diiselmootorile on kantud tehnilisse passi?
2. Millist mootorit on kasutatud? Kui lihtne on sellele hoolduseks vajalike elementide hankimine? Kas jõuallikas on varustatud eelsüüteküünaldega? Kas jõualliaks üldse sobib sellisesse rolli?
3. Kui palju on diisel kergem/raskem originaalmootorist? Raskem jõuallikas mõjutab olulisel määral sõiduomadusi, ja seda mitte paremuse suunas.
4. Teha proovisõit.
Alternatiivina võid vaadata kaitseväe oksjone (haamer.net), kus aeg-ajalt liigub diiselmootoriga maastikuveokeid, mis on juba algusest peale loodud sellist konfiguratsiooni kasutama.
Lihtsalt mõned mõtted...
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
07-09-2014, 18:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2014, 18:08 PM ja muutjaks oli
zurik.)
Kas keegi teab kas Gaz Sadkol kasutatakse ka nukkdiffreid ? Algselt mõtlesin vana 66 te, kuna hinnad taskukohasemad aga kui sadgod sellise hinnaga liiguvad siis on mõte kiire ringi liikuma. Kas arvele võtmisel 3307 dokumente ei saaks kasutada ja rääkida näiteks et on ümberehitatud vms.?
Postitused: 5,774
Teemad: 732
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Unistada ju võib... Aga mis töö see on, mis vajab Sadko/66 sarnast liikurit?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 6,702
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
90
Jälle üks tark, kellel on vaja tervele maailmale kuulutada oma plaani dokumentidega susserdamisest! Inimesed, mis teil viga on?
Sorry OT
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Gaz 66 diiseldamine on lihtsam, kui Gaz 53-e. Viimasel on käsipiduri trummel käigukasti taga, seega tuleb panna vaheplaadiga kas Gaz-i enda kast või Zil-i oma. Gaz 66-l on aga käsipidur vahekasti taga, seega saab panna mõne teise masina mootori koos käigukastiga komplektina. Jääb ära igasugu soperdamine siduriga, vaheplaadiga jms, mis enamasti ideaalselt ei õnnestu.
Postitused: 257
Teemad: 17
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Üldreegel veoautode bensumootorite vahetamisel diislite vastu on selline, et kui see auto peab olema seaduslikult arvele võetud, siis see vahetustöö ei tasu end tavakasutajale rahaliselt ära. Ja kui tegemist on mingi väga erilise tööga, mida see auto peaks tegema hakkama, siis soovitan soojalt investeerida Lääne tehnikasse, pikemas perspektiivis on see õigem. Ja kui nüüd vastuargumendiks öelda, et see auto hakkaks enamjaolt paigal seisma ning kasutust leiaks paar korda aastas, siis pole sel mootorivahetusel absoluutselt mingit mõtet. Korras 66 on maastikul võimekas veokas, pane ta nurruma (korralikud tükid külge), vala aga bensu sisse ja sõida.
Postitused: 397
Teemad: 2
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
Meil kasutusel 66, millele russ vahel,zadko kabiini laadne moodustis peal,tõstuk kasti asemel. Mingi tõsine hübriid, kes ja kus kokku pani pole teada, laguneb pidevalt, kuid maastikul kapitalistide toodangust konkurenti ei ole.
Postitused: 5,774
Teemad: 732
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Milliste kapitalistide toodangu nelikveoliste eksemplaridega seda võrreldud on?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!