T-25 hüdraulika
#1

Tere.
Hüdraulikaga selline mure. Vahest on nii, et silinder ei tõsta üldse. Peale mootori seiskamist ja uuesti käivitust tõstab jälle. Teiseks on tõste veidi aeglasevõitu kui võrrelda mõne teise T-25 isendiga, ning tõstmisel kostub siuke kiunuv hääl. Ostsin põka mõni kuu tagasi, vahetasin kõik õlid ja filtrid, seega õli viga ei tohiks olla. Jagajapealse ovaalse kaanega klapi võtsin ka lahti ja puhastasin ära, abi ei miskit. Kuskilt ei leki ka. Kas võib olla istmealune filter umbes? Või mis veel?... Samas tõstejõud on olemas, sest suudab teraga põka esiotsa kenasti maast lahti tõsta, kuigi veidi aeglaselt.
Vasta
#2

Kui üldse ei tõsta ja aega ei ole, siis anti jagaja alumisele otsale vasaraga paar pauku. Mingi klapp seal jääb kinni. See on siis selline pooljoodiku lähenemisviis. Kindlasti keegi oskab midagi asjalikumat ka soovitada.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#3

Sarnane juhus pumba väljund torul on kraan ja kraan oli pool kinni.
Vasta
#4

ei leia küll mingit kraani seal. Tõste on aeglane ja kostab selline inisev hääl. Jagaja kangid ei löö ka välja, kui silinder on lõppu jõudnud. Oskab keegi veel kommenteerida palun. Haamriga peksta ei raatsi.
Tänan ja kummardan ette!
Vasta
#5

Aa tead mis, tee paar pilti sealt jagaja alt ja pumba juurest, oskaks ehk siis midagi targemat öelda.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

Esiteks võid leiutada ise või leida inimese, kes mõõdab hüdro süsteemi rõhu üle. Siis saad välistada selle, et kas rõhk on olemas ja, et rõhku on võimalik ülerõhu klapiga mõjutada.

Kui rõhu mõõtmine näitab OK tulemusi, siis pumba viga ja ülerõhu klapi viga ei ole.

Järgmiseks tuleks jagaja lahti võtta ja üle inspekteerida, kas on kulunud või on mingit jama täis, või on mingi defekt kuskil.

Enda kogemusest ütlen, et jamasin kunagi ühe puu lõhkujaga. Kord tõukas silindrit kiiresti, kord aeglaselt, kord on jõudu ja siis jälle ei olnud. Tavaliselt aitas ka masina välja lülitamine (ehk siis süsteemi rõhust vabastamine).
Mis tuli välja, oli see, et eelmine silindri remontija ei viitsinud süsteemi puhtaks teha, ja jagaja oli tihendi puru täis. See siis jamaski õli läbivooluga. Minul aitas süsteemi 100 protsendiline puhastus.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#7

Kas see on duubelteema? ma kuhugi nagu kirjutasin õlivõtturi sõela ummistumisest automaatkasti analoogse käitumisega kõrvutades.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

Ma seda õlivõtturi sõela kahtlustan ise ka. Kuidas selle kõige paremini kätte saab, kas pealtpoolt või kogu võtturi kopsik õlianuma küljest külje pealt maha monteerida? Pealtpoolt võttes vaja iste ja põhjaplekk eemaldada aga need sunnikud on üsna roostekarva poltidega kinni. Kui võtta küljepealt, peaks lihtsamini maha saama?
Kes proovinud, mis soovitate?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#9

Põhimõtteliselt ei tohiks selle filtri ummistumine jõule mõjuda. Filtri keskel on ülevooluklapp, kui filter umbes, kupatab kogu õli keskelt läbi ja filtreerimise protsess jääb lihtsalt ära.
Hiljuti võtsin ühe tuttava põkal selle filtri lahti ja selgus ,et filtri kettad olid nagu savitaldrikud, läbilaskevõime oli null. Kogu ringlus toimus läbi ülevooluklapi. Jõule see ei mõjunud.
Kabiiniga põkal saab selle filtri ilusti kätte aga vanemal tüübil, madalate poritiibadega masinal, peab põhja lahti kakkuma või kogu korpusega maha harutama.
Lugesin, et ei viska jagaja kangi ka välja. See viitab ikkagi sellele, et õli leiab tagasivoolu mingi muu tee. Jagaja hõre, või pump. Kui aga nõksutab, siis ilmselt võõrkehad süsteemis.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#10

Palju Sul üldse õli hüdropaagis on?
Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#11

Õli on uus ja seda on isegi üle normi. Panin Kamazi õli. Kui selle filtri viga tõenäoliselt ei ole, eks hakkan siis pumpa ja jagajat katkuma. Ainult et küsimus on, kumbast alustada Smile Samas imelik on see inisev hääl, mis tõstmisega kaasneb. Teistel põkadel pole sellist täheldanud.
Vasta
#12

Kas pumba ette ei ole võimalik manomeetrit tegelikult küll vaakummeetrit lihtviisil ühendada? Häält võib teha alarõhust tekkivad mullid.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#13

(15-09-2014, 13:21 PM)Marko Kirjutas:  Kas pumba ette ei ole võimalik manomeetrit tegelikult küll vaakummeetrit lihtviisil ühendada? Häält võib teha alarõhust tekkivad mullid.

Kui pumba pealevoolul ummistus kuskil siis ju näha kohe kui pealevoolu toru lahti mudida ja õli lahinal tuleb eriti praeguse soojaga.
Vasta
#14

Ummistust ei ole, hakkan jagajat lahti harutama. Kas selleks on vaja jagaja täielikult maha katkuda või saab rem. komplekti sisse ka trakatsi küljes?
Vasta
#15

Kui jagaja kulunud siis selle peaks ju lekiv ehk kui silindrisse minevad voolikud lahti ühendada siis töötava mootoriga ju peaks stutsidest õli nirisema?Süsteem võib ka sodist umbes olla kuskilt ja ega muidu vist puhtaks ei saa kui kõik vidinad maha molekulideks ja naftaga puhtaks pesta.Tihendid saab vahetada kabiinita masinal ilma jagajat maha võtmatta.Enne tuleb muidugi puhtaks pesta,naftat peale pritsida pisut liguneb ja suruõhuga sodi maha või survepesu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne