19-12-2016, 09:49 AM
Laupäeval tulin töölt ja vaatasin, et pühade ajal "ei ole vist midagi kodus teha" ning lükkasin T-40 töökojast ära kuivatisse. Et teha ruumi järgmisele remondieksemplarile. Ehk siis ajasin sisse JUMZi. Eelnevalt on eemaldatud mast ja käpad, et töökotta sisse mahuks paremini.
Ega ma teda polegi toomisest saati eriti sättida jõudnud, seega tegemist tahavad väga paljud asjad. Tagumised hüdrojagajad lekivad meeletult, hüdrosilindrid lekivad, tagasilla blokeering ei tööta, elektrisüsteem on olematu, mootori õlisurve on 1, suure hüdropaagi kronstein on puruks ja kõver, kabiini põhi on eelmisel omanikul osaliselt puruks lõigatud, esimene hüdrojagaja lekib, enamus sõrmi on utiilsed jne jne jne.
Hakkasin kohe ka eemaldama üleliigseid detaile, näiteks tagatiibade laiendid ja muud remondile ettejäävad asjad. Kuna ilma kabiini maha võtmata oleks see remont kuidagi liiga lihtne, siis võtan selle ka eest ära, saab tagatiivad normaalselt ära taastada ja on ka parem tagasilla remondiga tegeleda.
JUMZi eksperdid, millele kindlasti peaks veel tähelepanu pöörama, kui nii põhjalik töö ette saab võetud?
Juba teadaolevalt oleks vaja mootoriõli jahutusradiaatorist ülevalt tulevat metalltoru, suure hüdropaagi kronsteini...
Ega ma teda polegi toomisest saati eriti sättida jõudnud, seega tegemist tahavad väga paljud asjad. Tagumised hüdrojagajad lekivad meeletult, hüdrosilindrid lekivad, tagasilla blokeering ei tööta, elektrisüsteem on olematu, mootori õlisurve on 1, suure hüdropaagi kronstein on puruks ja kõver, kabiini põhi on eelmisel omanikul osaliselt puruks lõigatud, esimene hüdrojagaja lekib, enamus sõrmi on utiilsed jne jne jne.
Hakkasin kohe ka eemaldama üleliigseid detaile, näiteks tagatiibade laiendid ja muud remondile ettejäävad asjad. Kuna ilma kabiini maha võtmata oleks see remont kuidagi liiga lihtne, siis võtan selle ka eest ära, saab tagatiivad normaalselt ära taastada ja on ka parem tagasilla remondiga tegeleda.
JUMZi eksperdid, millele kindlasti peaks veel tähelepanu pöörama, kui nii põhjalik töö ette saab võetud?
Juba teadaolevalt oleks vaja mootoriõli jahutusradiaatorist ülevalt tulevat metalltoru, suure hüdropaagi kronsteini...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170