17-01-2017, 21:49 PM
See, miks on silindrid pandud tõukele mittetöötavat asja ehk ketti tõukama on soov saada suuremat masti pööramisjõudu väiksema õlisurvega.
Praktikas toimib see süsteem ka nõnda et silindrid tõmbavad ja teised pooled on kokku ühendatud kolmikusse kust kolmas ots läheb õlipaaki.
Uuemale mudelile, kus masti pööramine ilma ketita ehitati küll omal algatusel sellist tagasilöögiklapiga süsteemi peale et silindrid oleks pinges ja poleks mastil poolemeetrist lõtku sees.
Praktikas toimib see süsteem ka nõnda et silindrid tõmbavad ja teised pooled on kokku ühendatud kolmikusse kust kolmas ots läheb õlipaaki.
Uuemale mudelile, kus masti pööramine ilma ketita ehitati küll omal algatusel sellist tagasilöögiklapiga süsteemi peale et silindrid oleks pinges ja poleks mastil poolemeetrist lõtku sees.