28-07-2021, 12:39 PM
Siingi on vahepeal üht-teist tehtud. Küttepumpa võtsin lõpuks maha 3 korda. Tundub (mõõdistamiste alusel), et mootori otsakaas on niivõrd kõver, et vahel olev tihend ei toimi. Tegin taaskord uue tihendi ja selle ka õrnalt hermeetikuga kokku. Nüüd jäi pidama.
Edasi sai masti osa kokku laotud. Võttis see lausa mitu päeva, sest endale omaselt sai torusi õgvendatud, uusi sõrmi hangitud ja palju muud pisiasju veel. Igatahes tõstab ja toimib ilusti. Hetkel puudu veel kopa silindri otsa laager/puks? St kumb seal olema peaks üldse, sellise mõõduga silindri otsa laagrit pole olemas, mis vaja oleks, kas seal peabki lihtsalt metall puks olema? Hüdrosilindri silm ise on 50mm, sõrm on 40mm. Kuidas teised lahendanud? Silinder ja vars tunduvad olema üsna kindlasti originaalid.
Kui kellelgi vedeleb, siis huvitun kõiksugustest JUMZ EO masti sõrmedest, käpa sõrmedest ja isegi mõned silindrid võtaks riiulisse.
Edasi sai masti osa kokku laotud. Võttis see lausa mitu päeva, sest endale omaselt sai torusi õgvendatud, uusi sõrmi hangitud ja palju muud pisiasju veel. Igatahes tõstab ja toimib ilusti. Hetkel puudu veel kopa silindri otsa laager/puks? St kumb seal olema peaks üldse, sellise mõõduga silindri otsa laagrit pole olemas, mis vaja oleks, kas seal peabki lihtsalt metall puks olema? Hüdrosilindri silm ise on 50mm, sõrm on 40mm. Kuidas teised lahendanud? Silinder ja vars tunduvad olema üsna kindlasti originaalid.
Kui kellelgi vedeleb, siis huvitun kõiksugustest JUMZ EO masti sõrmedest, käpa sõrmedest ja isegi mõned silindrid võtaks riiulisse.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170